Turun Ideakirppis

susanna..

Millaisia kokemuksia, ja onko pieni vai isompi paikka?
Suosittelisitko?

En ole ennen käynyt, joten kiinnostaa :)

6

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksanthia

Ideakirppistä mainostetaan Turun siisteimpänä kirppiksenä, ja siisti se kyllä onkin. Tosi pieni, sen saa nopeasti käytyä läpi. Oon siellä pari kertaa käynyt ja kerran tein ihan hyvän löydön mutta siihen se sit jäi.
      Sitä vähän ihmettelen, kun siellä on aina ollut tosi hiljaista, ihan vaan pari asiakasta... Ei oo vaikuttanut hirveen suositulta.

Riippuu vähän minkälainen tavara/vaate sua kiinnostaa... Sanoisin että omiin suosikkeihini Ideakirppis ei kuulu, paljon mieluummin menen Kirppiscentereihin tai Likkikirppikselle.
      Mutta ties vaikka sulle sieltä löytyiskin jotain, selviää vaan kokeilemalla. :) Kannattaa käydä tutustumassa.

• kokemusta on

varkaita sie ainakin käy :( liukastu sinä kurja vagabond-saappaiden varastaja ja murra vaikka nilkkas...

• sama5

sori sotkin..kyse oli minimanista. Ideakirpusta ei kokemuksia.

• vieras124345

Ideakirppiks muuttija ihan ku sielkävis sen takia nyt vähemmä asiakkaita. mut ite käyn aika usein ja teen aina jotain kivoja löytöjä. JA nyt ku niillä oli se joku kilpilu (palkintojahti tms.) niin mun tuttu voitti liput ruissiin!!

• Johannannas_999

Ideakirppis on kyllä Turun kirppiksistä mun mielestä ihan paras! Sieltä ei pöllitä pöydistä kamaa siihen tahtiin kun manhattanilla ja länkkärissä esim. (itseltä varastettiin siellä n. 25% kaikesta)
      Ideakirppis on sopivamman kokoinen ja siellä on ihan mielettömän kivat myyjät.
      Ja nyt mulle selvis että kirppiksen mistaa joku nuorten työllistys yhdistys. siis et kaikki tuotto menee nuorten työllistämiseen.

• Hekkonen

Turun paras. Ja aina ihan sairaan siisti.
      Me likes!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7304
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      80
      3119
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2275
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1445
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1389
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1323
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1276
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1051
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1018
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1010
    Aihe