Poikaystäväni haluaa vain humalassa!

Nurkkaan ajettu

Olemme seurustelleet pari vuotta. Juttumme alkoi aikoinaan tavatessamme humalassa yökerhossa. Tämän jälkeen aloimme tapailla ja seksiä oli lähinnä viikonloppuisin vähintään muutaman rohkaisevan voimin.

Itse olen tosi seksuaalinen ihminen ja haluaisin useita kertoja viikossa. Minusta seksi on yksi hyvän parisuhteen perus pilareista ja jos sillä rintamalla menee huonosti alkaa muutenkin menemään alamäkeen.

Seurusteltuamme vuoden kävi ilmi että miestäni vaivaa kausimasennus. Kesä on oikeastaan ainutta vuodenaikaa milloin hän ei ole niin masentunut. Olemme viimeksi harrastaneet seksiä selvinpäin syyskuussa...eikä siitäkään tullut mitään.

Välillä tulee kausia, ettei sitä surkeaa känni seksiäkään ole kuin kerran kuukaudessa.

Tämä loukkaa minua älyttömästi. Tuntuu että olen epäonnistunut naisena sekä tyttöystävänä. Meillä tulee jatkuvasti riitoja aiheesta, eikä se auta tilannetta tippaakaan. Poikaystäväni väittää että haluttomuus johtuu vain hänen masennuksestaan. mutta tottakai koen etten ole tarpeeksi seksikäs tai haluttava hänen silmissään! Itsetuntoni on tosi matalalla.. (vaikka sen ei pitäisi olla sillä muitakin ottajia olisi.)

Rakastan poikaystävääni muiden ominaisuuksien vuoksi ihan älyttömästi, mutten pysty kauan olemaan tällaisessa suhteessa.. Onko neuvoja?

8

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksillä on väliä

      Mun suuri rakkauteni oli kanssa tuollainen, rakastin häntä aivan mielettömästi, mutta vuodet vierivät ja lopulta kyllästyin siihen kaljaan ja sanoin että heipä hei. nyt olen ollut 1,5 vuotta toisenlaisessa suhteessa, seksiä saan niin paljon kuin haluan, monta kertaa päivässä, saan halauksia, saan pusuja, saan kehuja, joskus riitelemme rajusti tunteella, mutta kuten sanottu kaikki tapahtuu tulisella tunteella ja rakastan sitä. en voisi ikinä kuvitella palaavani tähän niin sanottuun elämäni rakkauteen,kun olen päässyt maistamaan parempaa!!sitä ei kaipaa, mitä ei tiedä olevan!! Kannattaa miettiä!!

    • Nurkkaan ajettu

      Jep :( kiitos paljon vastauksestasi..

      Tosiaankin..Toisenlaista hellyyttä meiltä ei kyllä puutu. Selvinpäin ollessaan hän on ihana nallekarhu jonka kainalossa on hyvä katsella elokuvia, suutelemme paljon ja hän on tosi hellä.. mutta tuo seksi puoli on surkeaa.. Sen takia tästä suhteesta onkin niin vaikeaa lähteä..

      Kun otan petiongelmamme puheeksi, hän tokaisee usein, että olen pinnallinen kun ajattelen "vain" seksiä. En ajattele vain seksiä, mutta minusta se on kyllä tosi tärkeä osa toimivaa parisuhdetta.

      Nykyään jos antaudun hänen humalaisille vonkailuilleen, tunnen itseni aamulla tosi likaiseksi. Näkeekö hän minut seksikkäänä vain humalassa?
      Hän selittää humala haluaamistaan sillä, että unohtaa silloin olevansa masentunut.. Olen yrittänyt saada häntä lähtemään terapiaan hoitamaan masennustaan, mutta koitappa saada suomalainen jurrikka puhumaan jollekkin tuntemattomalle..

      Äh..turha tästä on kai purkaa.. Ystävänikin kehottavat minua jättämään tämän miehen vaikka pitävätkin hänestä. Mutta onko oikein jättää rakastamansa ihminen tämän heikolla masentuneella hetkellä? Toisaalta..mitä jos hänen masennuksensa ei ikinä päätykkään..

      • seksiä kiitos ;)

        niin toisaalta teillä on kyllä hyviäkin puolia paljon joita kannattaa miettiä, itse tosiaan kyllästyin kaljaan, en niinkään vähäiseen seksiin , tai luulen, että ilman kaljaa(en vaan jaksa sitä kännistä sössötystä) en olisi eronnut, ainakaan niin nopeasti. tosin niinkuin sanoin niin nyt olen huomattavasti tyytyväisempi eli kannatti erota . minäkin odotin 19 vuotta sitä muutosta parempaan ja toki sitäkin tapahtui, mutta ei siinä mittakaavassa että olisin jaksanut odottaa vielä lisää jotain loppuhuipennusta, ainakaan vielä sitä ei ole tullut hänen elämässään :( surullista hänen kannaltaan, mutta toisaalta olen itse tyytyväinen, että hyppäsin kelkasta. nykyinen seksi on niin mahtavaa, selvinpäin ja toiveet ja fantasiat kohtaa suurinpiirtein ja nautin nautin niiiiin paljon, etten olisi ikinä uskonut näin käyvän. mies nauttii myös ja saan ihan valtavaa nautintoa, kun mies kiihottuu jo pienestä kosketuksesta, pyllyni näkemisestä tai muutenvaan yhdessä olosta, ennen mies ei kiihottunut juuri mistään, kittasi vaan kaljaa ja valitti samaa kuin sinä olet kuullut, että ajattelen vain seksiä :(


    • Nurkkaan ajatettu

      Niin. Minäkin oottelen sitä onnellista loppua tässä tarinassa, mutta tuskinpa sitä tulee ellei tuo ukko lopeta viinalla läträämistä ja painu puhumaan masennuksestaan... sellaisia merkkejä ei juurikaan näy.

      Olen iloinen puolestasi, että löysit paremman miehen :) Joskus se vaihtamalla vaan paranee. Ite haluisin parantaa tuon nykyisen, mutta taitaa olla aika mahdotonta.

      Aikani minä varmaan vielä tuota kattelen, mutta jos ei jotai kultaista keskitietä pian löydy, niin taijan minäkin kokeilla tuota vaihtamista.

      Kuulostaa varmaan itsekkäältä..mutta se saakelin seksi on vaan pirun tärkeää parisuhteen toimimisen kannalta.

    • jkklll

      ei olle n euvoja

    • jkop

      vau niin

    • j k

      vai iin

    • iloa elämään

      Masennus vie halun mieheltä(ja naiselta). Ja se on varmasti suurin syy että seksi ei onnistu tai sitä ei halua.
      Mielialalääkkeillä sen syrjäyttäminen tuo varmaan paljon muita ongelmia.Alkoholi tuo pienen helpotuksen masennukseen (virkeän mielen),siksi sitä niin monet juovat täällä.

      Pitäisi masennus hoidettua muilla konsteilla mielellään.

      Paha masennus vie hautaan.ja on yksi vaikeimmista sairauksista.


      Lääkäriin siis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe