Hotelli minne en enää majoittuisi inglesissä?

Kiinnostaa kovasti

Kertokaapas arvon palsta veljet ja siskot,mihin hotelliin ette enää menisi Inglesisissä?Ja vielä miksi? Mielellään myös minne voisitte palata uudelleen? Kiitos näin etukäteen kaikille asiallisille vastaajille.

39

3766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mihinkään

yhden kerran olen "Inglesisissä" käynyt, enkä ole takaisin kaivannut!

• Tamara & Di

Green Park...siellä ei toiminut mikään, sänky oli hirveä perunasäkki ja respan äijä veteli surkeita tunkiojätteistä käärittyjä sikareja aulassa, vaikka se oli jo silloin vastoin lakia. No, se reissu oli niin halpa, että pelkkä lento olis maksanut enemmän. Tuskin palaan Inglesiin - se paikka ei sovi minulle.

• ArvioB

Saanetkohan täysin asiallisia vastauksia. Jos esim joku on äkkilähdöllä saanut huoneen joka on "huonompi" kuin edellisellä lomalla, jää hänelle helposti vaikutelma "huonosta" hotellista. Yleensä ujo suomalainen ei valita reippaasti hotellin puutteista vaan narisee loman jälkeen näillä palstoilla. Sitä ei tapahdu esim. ”saksalaisten hotelleissa”. Sakut vaativat hyvää palvelua ja sitä myös saavat. Suomalaiset saavat yleensä ne huoneet jotka eivät kelpaa muille. Nyrkkisääntö lienee että halvalla saa halpaa.
      Olen ollut PDI:ssä runsaat kymmenen kertaa ja aina hotelli on ollut "hintansa väärtti".
      Corona Rojassa viheltää tuuli, se on korkea torni. Toki näköalat ovat hienot kymmenennestä kerroksesta. Valitsisin matalamman ja uudemman hotellin.
      Keskustan hotelleihin kuuluu turistielämä ja liikenne.
      Maspalomasin bungalovit ovat kaukana Inglesin keskustan riennoista
      Nuo Green Field ja Green Park, joista on paljon jauhettu, ovat perusapartementoja joihin voi majoittua hyvin, sain molemmista rahoilleni vastineen. Itse ”loma” kannattaa viettää muualla, Gran Canaria on monipuolinen saari.
      Summa summarum: Jos aiot viettää viikon löhöloman altaalla ja ravintoloissa, niin ota jokin neljän tähden hotelli jossa huonesiivous on 7 kertaa viikossa.

• eimuistumieleen

Ei tule kyllä yhtään huonoa hotellia mieleen vaikka kaikenlaisissa on inglesissä tullut oltua. Osa hotelleista on ollut matkajokereita ja nekin on olleet ihan ok. Liekkö olen vaatimaton persoona vai vähään tyytyvä?

• ljkoijpi

Europa!
      Kolkko kolhoosi, altaassa kylmä vesi ja koko päivän varjossa.

• Ztseikei

Playa del sol ..hotellin alakerroksessa on tannssiravintola jonka soiton melu kuuluu huoneisiin voimakkaana.Soitto soi joka päivä aina yö kolmeen .Ravintolassa ovat enemmistönä ruotsalaiset turistit jotka eivät itse asu hotellissa.Asuimme tässä hotlassa viikon ja kyllä alkoi tympiä ,vakka itsekin tykkään bilettää mutta liika on liikaa.

• Canary-fany

Santa Clara, Campo Golf, Australia, Green Field, Green Park, Teror, Corona Roja, Corona Blanca jne. onhan noita.

Olen ollut myös monissa ihan hyvissä/ siedettävissä hotelleissa, mutta noin yleensä Inglesin hotellit ovat vanhoja, kulahtaneita, meluisia ja homeisia.

• Taas lähdössä...

Olen ollut El Caserio ja IFA Buenaventura hotelleissa ja molemmat oli hyviä.

• don Luis

Onhan näitä,mainittu Europa,jonne kyllä aurinkokin paistoi,Balandros,syrjäisen sijaintinsa vuoksi,Santa Fe asiakasepäystävällisyyden takia,Placida Mar,jossa varkaat vieralivat lähes joka yö,typerän lukituksen johdosta. Uudelleen voisi mennä vaikka Los Porchekseen,Santa Claraan,Walhallan bungaloveihin,maspalomaksen jadin Doradoon,Libertyyn,Solycaniin,jota ei enää ole,jopa Maspalomas Lagoon.
      Ja jopa Cisneen,kohtuullisen sijaintinsa puolesta.Myös Parque Mar kelpasi ennen remonttia.

• kanarialle2

Moi.
      olimme viime talvena helmikuussa Inglesissä ja asuimme sen viikon Bungalows Tajarastessa. rauhallinen sijainti, sopiva kävelymatka kauppakeskuksiin ja bussille. lähellä dyynejä ja Paseo Costa Canariaa.

olisimme menneet tänä talvena uudestaan mutta ei olut tilaa niillä vikoilla kun olisimme sinne olleet menossa.

siisti, siivous oli 7 krt viikossa, tosin miinuspuolena uima-altaan vesi tosi kylmää, muuten voin suositella paikkaa.

• tekstit sekaisin

Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia. Viestiketjun aloittaja kysyi:
        Hotelli minne en enää majoittuisi inglesissä?. Silti tänne aletaan kirjoittamaan mikä hotelli on hyvä, perustakaa uusi ketju missä voitte kehua vuorollanne.
        Kirjoittakaa tähän ketjuun hotelli mihin ei menisi ja mielellää jonkinlaista perustelua asian tueksi.

• syksyllä taas
        tekstit sekaisin kirjoitti:

Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia. Viestiketjun aloittaja kysyi:
        Hotelli minne en enää majoittuisi inglesissä?. Silti tänne aletaan kirjoittamaan mikä hotelli on hyvä, perustakaa uusi ketju missä voitte kehua vuorollanne.
        Kirjoittakaa tähän ketjuun hotelli mihin ei menisi ja mielellää jonkinlaista perustelua asian tueksi.

Onko itselläsi....? Ketjun aloittaja kysyi myös, mihin palaisitte uudestaan?
        Minä palaisin Amazonasiin

• RR!

Kaikki. Kerta siinä paikassa riittänee loppuiäksi.

Hotelli oli Green Park... eniten siellä otti pannuun sähkölaitteet. Hella ei toiminut ja valoista toimi puolet, hissi jätti välille, jne. Ilmeisesti hotellin sähköt on vedetty hieman kovemmassa humalatilassa. "Korjaaja" vain levitteli käsiään. Huoneen vaihto ei onnistunut mitenkään puolityhjässä hotellissa. Uima-allas oli jääkylmä, eikä allasbaari tainnut olla auki koko viikolla (miksi olisi?). Respan äijä oli ihan ..tin palveluhenkinen, malliin iteppä tulit tänne mörskään, älä valita.

• D-vitamin auringosta

Inglesin hotlista kokemusta green parkista/fieldistä en mene toista kertaa meluisia epäsiistejä ym.sit toinen lävä oli playa italy kadulla (hirvee möykkä 24/7!)kadulta nimeä en ny saa päähän lapset nimes sen käkrots-hotellsiksi kun torakoita (oppaan mukaan puisto-kuorianen!?)ja altaalla riesana pervo-germaani joka paljasteli itseään!(ei tosin tullu mun lähelle olis "lapin-polttaja oppinu uimahyppyjävasten tahtoaan!)viime vuonna oltiin mas palomaksen alueella bungalovissa ei ne matkat sieltä ole niin pitkät kun ottaa "kumijalan"alleen siis taxit nehän on ilmasia 2,5e-5e suunta ihan mihinpäin inglesiä tahansa ja vuokraa auton viikko makso tingittynä 130e (rellu scenic ilmast.)siis päivää kohti vajaa 20e! ja saari kandee kiertää vastapäivään saa kuski olla rinteen puolella!tänä vuonna americakseen hiihtolomalle 2viik.kyllä canarialla viihtyy kunhan kelit (yleensä aina) on kohillaan!

• gdh6

Mee itse testaamaan niin tiedät.

• Back to GC

Jardin del atlantico.Viereisen Britti pubin basson jytke kesti aamu kuuteen.Samassa hotellissa asustellut englantilais neiti kävi käytävällä lempimässä äänekkäästi useana yönä.Siitä oli lapsillamma kysymysten tulva.Uima-altaan vesi likaista lämpimässä altaassa,kylmät tosi siistejä.Jalkapohjat mustuivat lattialla vaikka pestiin useasti viikon aikana.Muuten kiva puutarha,mukava henkilökunta.Kysyimme huoneen vaihtoa hiljaisemmalle puolelle,oli muka täynnä(ehkä olikin).Huoneessa muutama torakka,mutta ei meitä haitannut.reissusta 3 vuotta.olemme tykänneet muista 1-3 tähden hotelleista GC:llä.

• b_br

Minä viihdyin Jardin del Atlanticossa. Viereinen ostoskeskus oli osin remontissa, josta johtuen se ihan viereinen iso brittipub oli kiinni viime vuoden helmikuussa. Minulla oli huone juurikin siinä ostoskeskuksen vieressä ja sain nukkua rauhassa.

blues_brother

• Minnamarina

Jardin del Atlantico oli mielestäni muuten hyvä, mutta juuri tuo irkkupubin melu teki nukkumisesta vaikeaa. Jos menisin uudelleen, vaatisin huoneen sisäpihan puolelta.

• minäminäekaksiminä

olemme lähdössä toista kertaa inglesiin. valitsimme saman hotellin kuin viime kerralla, faynan. huoneissa on parveke ilta-auringon puolelle ja erillinen makuuhuone. rantaan on matkaa 400 metriä ja ruokakauppakin lähettyvillä eväiden hankintaa varten. paikka on siisti, pihalla allas-alue. suosittelen rauhallisena alueena, mutta kaikki ihan vieressä. minun mielestä hotellin hyvyys on sama asia kuin turvallinen nukkua yönsä ja tavarat säilyy huoneessa. olisin iloinen, jos joka hotellissa olisi respa 24/7, sama se jos tupakki käryää. ja niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. suomessa respan nuoret joutuu keskeyttämään facebookin, kun asukkaalla on asiaa... maassa maan tavalla, erilaisuuttahan sitä ulkomailla voikin odottaa. neljä yötä ja pääsemme jälleen leppoisaan inglesiin...

• Kiinnostaa kovasti

Olen seurannut mielenkiinnolla viestejänne,eipä juuri trollaajia ole ollut,joten Iso Kiitos vastauksistanne.Näyttää siltä,että suurin osa näistä "perinteisistä"hotelleista Inglesin keskustassa ei saa kehuja niissä majoittuneilta.Itse olin viime keväänä Los Ficuksessa majoittuneena ja pidin sitä ihan kelpo majapaikkana niin siisteyden kuin sijainnin takia,kuitenkin edullinen hinnaltaan.Laittakaahan vielä kokemuksia eri hotelleista ja voi toki laittaa myös mukavia kokemuksia jos haluatte.Mukavaa lomaa vain Inglesiin menijöille.

• Ei enää sinne
        Kiinnostaa kovasti kirjoitti:

Olen seurannut mielenkiinnolla viestejänne,eipä juuri trollaajia ole ollut,joten Iso Kiitos vastauksistanne.Näyttää siltä,että suurin osa näistä "perinteisistä"hotelleista Inglesin keskustassa ei saa kehuja niissä majoittuneilta.Itse olin viime keväänä Los Ficuksessa majoittuneena ja pidin sitä ihan kelpo majapaikkana niin siisteyden kuin sijainnin takia,kuitenkin edullinen hinnaltaan.Laittakaahan vielä kokemuksia eri hotelleista ja voi toki laittaa myös mukavia kokemuksia jos haluatte.Mukavaa lomaa vain Inglesiin menijöille.

Tagoror. Kokemus viime vuoden tammi-helmikuulta. Huoneisto tosi kylmä ja kolkko koko ajan, hotelliin ei aurinko paista koskaan. Kadulta ja baareista kuului meteliä myös. Sängyt tosi kovat. Plussaa hyvä siivous.

• Lomanen2
        Ei enää sinne kirjoitti:

Tagoror. Kokemus viime vuoden tammi-helmikuulta. Huoneisto tosi kylmä ja kolkko koko ajan, hotelliin ei aurinko paista koskaan. Kadulta ja baareista kuului meteliä myös. Sängyt tosi kovat. Plussaa hyvä siivous.

Samoin Tagoror- ei enää ikinä sinne! Hotellin parvekkeet ovat sille puolelle johon ei aurinko koskaan paista, joten kylmää on kuin kellarissa.
        Yhtäkkiä vedentulo katkesi kylppäristä, joten kattilalla vettä keittiöstä peseytymiseen ja pyttyyn. No, alkoihan sitä vettä tulla seur. päivänä joskin jääkylmää. 2 päivää sitten suihkuteltiin huulet sinisenä kunnes putkimies suvaitsi kävästä.
        Ja tosiaan se ympärivuorokautinen liikenteen melu - huh huh. Never ever.

• Los Arcos

Joulun alla 2010 Los Arcosissa, ihanat puitteet, oma piha, rauhallinen sijainti, mut, mut.......sattui satamaan parina iltana ja vedet tulvi oven alta huoneeseen, onneksi olimme paikalla pelastamassa tavaroitamme, kylmää ja kosteata, yöllä jouduimme pitämään keittolevyjä päällä et saataisiin vähän lämmintä. En tiedä olisko muuna ajankohtana vähän inhimillisemmät olot mut arvelutta majoittua sinne uudestaan.

• Kanarian kävijä

LOS TORACOS (arcos)
        Olimme kyseisessä hotlassa 2011 enkä koskaa ennen ole nähn yt niin paljon torakoita kun kyseisessä hotlassa oli. Aamusin kun lähdimme kylille oli käytävät täynnä torakan raatoja.

• Puerto Rico parempi

Kokaan ei enää ikinä.... hrrrrr yhä puistattaa.

• jvvjukjukju

Joo.. Kokasta voisin todeta että kerran eksyttiin sinne
        eikä ole ikävä sinne.

Altaat oli lämmittämättömiä, lapset yritti pulikoida, mutta
        12 asteisessa vedessä eivät tarjenneet.

Huoneissa ei ollut telkkareita, sähköliedet olivat epäkunnossa
        ja vuoteet lyhytä ja kovia.

Mitään palveluja ei ole, lukuunottamatta mustia huoria
        jotka päivystävät aamuyöstä hotellin käytävillä.

Sadevedet valuu huoneisiin jos olet majoittunut altaanpuoleiselle
        alueelle, alakerrokseen.

Joutais purkaa koko kolossin !

• ..ll

Olen ollut Beverly Parkissa, oli todella ihyvä hotelli, voisin mennä uudestaankin.

• Kuumottaaa

Näissä on tullut oltua:

Green Park 3 kertaa 2000-luvun alkupuolella (nyt kai on vaihtanut nimeään?). Ihan kohtuulinen mutta en enää ole käyttänyt.

Caserio Azul 2 kertaa 2000-luvun puolivälissä. Jotenkin repsottava, pari torakkaakin tapasin. En menisi enää.

Aptos Faisan 2 kertaa 2000-luvun loppupuolella. Pieni ja hyvällä paikalla, henkilökunta hyvin ystävällinen (varsinkin se pitkäsäärinen siivooja..). Oli kuitenkin varustukseltaan puutteellinen ja vanha (ei se siivooja vaan hotelli) joten en ole enää käyttänyt.

Farilaga 4 kertaa, viimeksi pariviikkoa sitten.. Hinta-laatusuhde oli hyvä vielä tänä talvena mutta ensitalveksi ovat näemmä nostaneet reippaasti..Sijainti tosihyvä, rannalle ja ostareihin (Kasbah, Jumbo) kohtuulyhyt matka. Saa nähdä ensitalven osalta..

• Frio...

Kerta riitti, todella tympeä paikka, ainoa hyvä puoli on että sieltä pääsi pois!

• Las Algasiin en enää menisi. Sijainti hyvä mutta vaatimaton hotelli.

Caserioon voisin mennä uudelleen. Kannatti pyytää huone uima-altaan puolelta.
      Jardin del Sol on tosi viihtyisä ja rauhallisessa paikassa.

• 16+12

Hotell Caserio vai Apartementos Caserio Azul?

• Hotelli Caserio.

• GNA

Minulle hotelli Inglesissä ei ole niin suuri merkitys koska se on vain paikka missä nukun. Otan aina hotelli halvemmasta päästä mutta ei nyt ihan huhaata. Olen ollut mm Green Fieldissä ja minusta on halpa ja suhtkoht hyvä. Aamiainen kuuluu hintaan ja se on hyvä vaikka ei olekkaan ihan ykkösluokkaa sekään. En muista että olisi ollut mikään hotelli mihin nyt en menisi uudelleen. Aurinkohan on tärkeintä..

• GC-kävijä

Ekaa kertaa Gran Canarialla, vaihtelua Teneriffan jälkeen. Parque Tropical on hyvä hotelli, sinne voisi mennä toisenkin kerran. Huippusiisti, kohtelias henkilökunta, eksoottinen puutarhamiljöö. Mutta kuten arvata saattoi jo etukäteen, meille suomalaisille FM-matkaajille annettiin huonoimmat huoneet, kuin kellarissa olis asunut - auringosta ei näkynyt vilaustakaan, ei etu- eikä takapuolelle. Toisaalta ei haitannut, päivällä ei juurikaan oltu hotellilla. Ja uima-altaalle aurinko tietysti paistoi.

• tepsu ab

Las Tartanas-bungalow.
        Olen ollut siellä 3 kertaa, pieni, rauhallinen paikka. Jumboon vajaa kilometri.
        Vaatimaton, mutta kaikki oli toimivaa.
        Henkilökunta tosi ystävällistä!
        Los Arcos-bungalow.
        Paljon isompi paikka, kuin edel. mainittu.
        Monta uima-allasta, joista yksi oli lämmitetty.
        Ravintola, jossa ruoka oli kohtuuhintaista.
        Kävelymatkan päässä Mummolasta ja Kupari-
        pannusta.
        Kissoja paljon, oma ruokapaikka, eivät tunge pihaan,
        kun ei anna mitään syötävää!
        Myöskin vaatimaton, mutta toimiva paikka.

• Jussi ja vaimo

Oliko se Valentine Marieta täysihoito mutta ruoka niin kamalaa että emme
      pystyneet syömään kuin jäätelöä.

• dthyju

Turbo club sijainti huono ruoka mita sattuu!!!

• Carreton.

Santa Fe,huoneiden taso liian vaihteleva,saa mitä sattuu löytymään.

• Tahveliini

Arco iris, sinne en toista kertaa mene, pimeällä kujalla, respa auki vain osan päivästä.
      Viimeisenä yönä kyliltä tullessani ei ovilätkä toiminut, onneksi kaveri oli jäänyt huoneeseen nukkumaan ja sain hänet herätettyä, ei toiminut hänenkään lätkä.
      Mitenkähän jos oltaisiin oltu molemmat kylillä, miten oltais päästy takaisin huoneeseemme?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe