Onko asiat niin kuin hyvin?
Vastaukset 59
- Anonyymi00001UUSI
ihan jees joo oon saanu ihteni kasattua kaiken pskan keskellä:)
- Anonyymi00005UUSI
kasattua mistä?
- Anonyymi00009UUSI
Itse en ole!
- Anonyymi00002UUSI
Asiat on niin kuin ne on. Kohta lähden duuniin.
- Anonyymi00017UUSI
Töihin meno olisi jo palkankin kannalta loistava vaihtoehto.
Pelkkä asiakaspalvelutyö on tosin hitokseen nuivaa ja tylsää. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Töihin meno olisi jo palkankin kannalta loistava vaihtoehto.
Pelkkä asiakaspalvelutyö on tosin hitokseen nuivaa ja tylsää.Onneksi ei ole tylsää
- Anonyymi00003UUSI
Miksi sinua kiinnostaa etäältä minun fiilikset mutta läheltä vedät kuoren päälle?
- Anonyymi00006UUSI
En voi sanoa olleeni lähellä eli ohi.
- Anonyymi00004UUSI
Asiani hipovat täydellisyyttä
- Anonyymi00007UUSI
No mutta sehän on oikein kiva!
- Anonyymi00008UUSI
Enimmäkseen shaissendaalia, mutta suunta on ylöspäin.
- Anonyymi00011UUSI
Sitä odotellessa, että tästä taas noustaan. Välillä menee paremmin ja välillä aivan hlvetin huonosti.
- Anonyymi00010UUSI
Voi hevonkuttu, jos vieläkin yritetään pakkoystävystyttää. Ei jumalauta enää yhtäkään naista elämääni. Mies ja parisuhde, muttei ystävyyssuhteita ennen kuin olen parisuhteessa.
- Anonyymi00012UUSI
Mitäpä tänne voi sanoa ettei joudu kiusatuksi. Ei mitään.
- Anonyymi00013UUSI
Harva asia menee ihon alle, kun miettii todennäköisyyksiä ja randomien mielipiteet ei kiinnosta tuon taivaallista, eikä kyllä oikein muidenkaan.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Harva asia menee ihon alle, kun miettii todennäköisyyksiä ja randomien mielipiteet ei kiinnosta tuon taivaallista, eikä kyllä oikein muidenkaan.
Sehän hyvä sinulle.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sehän hyvä sinulle.
Niin, tarkoitin että sellainen suhtautuminen on hyvä, jos ymmärtää, ettei ilkeät kirjoitukset ole sinulle eli ei anna vaikuttaa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin, tarkoitin että sellainen suhtautuminen on hyvä, jos ymmärtää, ettei ilkeät kirjoitukset ole sinulle eli ei anna vaikuttaa.
Niin eli jis kirjoitan tänne miten menee ja siitä aletaan heti vttuilla sekö ei sillloin ole minulle osoitettua. Just joo.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin eli jis kirjoitan tänne miten menee ja siitä aletaan heti vttuilla sekö ei sillloin ole minulle osoitettua. Just joo.
No jos otat kaikki sinulle kirjoitetut ja vastatut kommentit vttuiluna, niin sittenhän ei voi mitään.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä se edes sinua kiinnostaa mikä muilla fiilis ylipäätään? Mitä sillä tiedolla teet muuta kun naureskelet.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
No jos otat kaikki sinulle kirjoitetut ja vastatut kommentit vttuiluna, niin sittenhän ei voi mitään.
Vai ilkeät eihän täällä muita kommetteja edes saa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä se edes sinua kiinnostaa mikä muilla fiilis ylipäätään? Mitä sillä tiedolla teet muuta kun naureskelet.
Noniin, taas sinä 😆
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Noniin, taas sinä 😆
Mikä ihmeen minä. Emme ole mitenkään tuttuja emme ystäviä emme kavereita. Olet inhittava ja vttuimainen ihminen. Tssä sen näkee ilkeilet heti. Hyvä etten kertonut mitään.
- Anonyymi00015UUSI
Ai nyt? Jep 👍🏻
- Anonyymi00016UUSI
Mikäs nyt on niin jep?
- Anonyymi00019UUSI
Kiitos erinomaisen myönteinen. Osin oli hyvää tuuria että tuli tilaisuus. Osin oli omaa ansiota kun uskalsin toimia tilaisuuden tullen. Nyt tunnen että kaikki palikat ovat koossa hyvään elämään.
- Anonyymi00020UUSI
Eli löysit kumppanin itsellesi?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli löysit kumppanin itsellesi?
Näin onnellisesti kävi.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Näin onnellisesti kävi.
Miksi olet vielä palstalla?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi olet vielä palstalla?
Millä palstalla, tällä suomipalstallako? Tavan takia taas tuli avattua kun kolmisen viikkoa täällä kirjoittelin ja ajatuksiani selvitin.
- Anonyymi00024UUSI
On tottakai ja ihan hyvä mieli vaik väsyttää kokoajan :)
S- Anonyymi00027UUSI
No, toisilla on toisilla ei.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No, toisilla on toisilla ei.
Voidaan nähdä illalla jos oot mun rakkaus :) oon avoin juttelulle jos jokin painaa mieltäsi
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Voidaan nähdä illalla jos oot mun rakkaus :) oon avoin juttelulle jos jokin painaa mieltäsi
En ole, koska hän ei juttele. mutta kiitos 😊
- Anonyymi00029UUSI
Miten vois olla ku kaikki yksityisyys viety, kotona kuljetaan, ja syötetään aineita mistä syystä on fyysisestikin kurja olo kokoajan
- Anonyymi00030UUSI
Ja tätä siis jatkunut jo 10 vuotta
- Anonyymi00040UUSI
Joka kerta,kun näitä juttuja ilmestyy palstalle. Poistun. Ei tosiaankaan kiinnosta lueskella kenenkään harhoista.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Joka kerta,kun näitä juttuja ilmestyy palstalle. Poistun. Ei tosiaankaan kiinnosta lueskella kenenkään harhoista.
Mene sitte pois, helppoa ku heinänteko
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mene sitte pois, helppoa ku heinänteko
Ja eipä ole harhaa ei, onneksi sen itse tiedän!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
tulit sivusta huutelemaan
- Anonyymi00033UUSI
paremmin kuin kaikkien halvesimalla isälläsi.
- Anonyymi00037UUSI
isäni on jo jonkun vuoden ollut haudassa.
- Anonyymi00035UUSI
Asiat on erinomaisesti 👍 Ei valittamista mites itselläsi? Miksi muuten kysyt? Onko joku tietty mielessä jonka voinnista oot kiinnostunu? 🐯
- Anonyymi00039UUSI
tuolla se lukee jo, että ihan hanurista. kunhan kyselen ja kirjoittelen.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
tuolla se lukee jo, että ihan hanurista. kunhan kyselen ja kirjoittelen.
tarvitsisin lohdullisia sanoja!
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
tarvitsisin lohdullisia sanoja!
🫂 voimahalaus vaikeuksien keskellä.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
🫂 voimahalaus vaikeuksien keskellä.
Kiitos.
- Anonyymi00053UUSI
Haluaisin suudella hänen huulia.
- Anonyymi00056UUSI
Mene suutelemaan! sillähän siitä pääsee 😁
- Anonyymi00054UUSI
Tässä sun jatko-osassa sekä sun lapsi kiljuu täyttä kurkkua ja äitis voi huonosti
https://youtu.be/7-fWYsPisG8? - Anonyymi00055UUSI
Tätäpä tämä taas. minua itseäni ei kiinnosta paskaakaan päihteet, eikä se mitä päihdeongelmainen kokee. Jehovan todistajat ja mitkä lie uskontonuivakkeet ovat taas leiriytyneet vastapuolelle katua ja se nyt on tasan tarkkaan varmaa etten suostu menemään yhteenkään uskonnon tai henkisyyden perusteella kokoontuneeseen yhteisöön.
Muutoinkin sain taas kuunnella jotain hemmetin tylsää kaksi teiniä deiteillä huoltoasemalla ja oikeustieteen tentti. En ole koskaan ollut innostunut ajatuksesta oikikseen hakemisesta tai lakimiehen urasta. Se nyt on ainakin varmaa ettei seuraavassa asuinpaikassa ole huoltsikkaa lähietäisyydellä.
Työnhaun pariin niin, jospa elämänpiiri hitusen laajentuisi. Ettei olisi Kannelmäkeä 24/7 ja näkisi muitakin miehiä kuin eläkeläispappoja. - Anonyymi00057UUSI
Minä en halua enää yhtäkään menneisyyden peilaajaa elämääni. Vielä vähemmän heitä, jotka yrittävät johdatella haluamaansa suuntaan tai spiritualismin pariin.
Enkä heitä, jotka yrittävät juhnata ystävyyden kautta rakkauteen etanointia. - Anonyymi00058UUSI
On asioita jotka tuntui tänään
paremmalta.
https://www.youtube.com/watch?v=hAYtak0Kd8s&list=RDhAYtak0Kd8s&start_radio=1 - Anonyymi00059UUSI
Ei. Oon esimerkiksi pirun köyhä edelleen mikä rajoittaa sosiaalisuutta helkkaristi
- Anonyymi00060UUSI
been there.
- Anonyymi00061UUSI
Pulkkalaskijako täällä huutelee?
- Anonyymi00062UUSI
Irl:ssä tapahtuneet asiat vaivaavat jatkuvasti mieltä. Kukaan ei ole tullut pyytämään anteeksi tekojaan tai selittänyt miksi niin on toimittu.
Toivon heille ripulia housuihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251778Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651335- 1191128
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105984Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet374957Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei23847- 120775
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 61695
- 103676
- 13644
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307635Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 43569
- 53565
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv89521- 65511
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500