Siis vittu mikä paska tästä vitun windowsista tuli kun menin tyhmyyttäni päivittämään tämän saatanan paskakasa koneen kasiin!! Mikään sovellus ei toimi suoraan vaan aina pitää rueta säätämään "microsoft tilien" kanssa!!! Mikä vittumaisinta on se että en voi lähettää sähköpostia niille saatanan runkkareille sinne microsoftille!!!!!!! MICROSOFT ON PERSEESTÄ!!!! Android
Kadun seiskan päivittämistä kasiin
8
282
Vastaukset
- esko111111
Sama vika rahikaisella,joten vaihdoin seiskaan takaisin.
- paska 8
Onneksi testasin tuota kasia etukäteen. Jatkan seiskalla.
- Windows 8
Siinä vaiheessa kun alkaa haaveilla mäkkikoneen käytettävyydestä tietää tehneensä huonon ostopäätöksen!
- ksäittämätönkasi
Niin, tarkoitat ilmeisesti että mäkissä käytetään saman näköisiä kassakoneita näytöltään siis?
Mutta joo, en tykkää minäkään kasista..
Varmaan ihan hyvä systeemi jossakin puhelimessa esim, kun se on päällä yhtä mittaa. Itse en osannut edes sammuttaa win 8 systeemiä, mutta sitten hokasin, että painelee vaan virtanappulaa niin kyllä se siitä vaimenee.
Tuntuisi, että win 8 on tarkoitettu olevan päällä koko-ajan, jotta se voi päivittää itseään jatkuvasti..
- ei kehitystä
Windowsissa on aina kummallista tökkimistä. Sitä ei ole saatu korjattua.
- vaihtajaX
Windows ei tarjoa katumuspilleria. Paluu vanhempaan järjestelmään on tehty tosi hankalaksi.
Tämän myötä version vaihto tulee todelliseksi koetukseksi eli Windows alkaa todellakin olla ihmisen sietokykyä koetteleva järjestelmä.
En tunne muutakaan lääkettä kuin siirtyminen kokonaan toiseen järjestelmään, itse vaihdoin erääseen linuxdistroon ja olen aika tyytyväinen valintaani.
PS. kyseessä ei ole Ubuntu joten tämä ei ole mainosta. - Pelle hermannit AB.
Kerroppas omin sanoin mitä sekoilet niiden tiilien kanssa niin me jotka osataan ja ymmärretään sinua paremmin tietotekniikasta voimme neuvoa sinua miten ja miksi tiilien kanssa ei tarvi sekoilla?
- Nylkyttjä
Kasi on kauhee! Minä siirryin Linuxiin..
Kun pakkomyyntinä kasi tuli koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231