Asia, jota ei pitänyt tapahtua...

Selene

Mitenhän sitä alottais... Oon tiennyt melkein koko kesän, että muutan muualle kun koulut alkaa. Välttelin kaikkia tyyppejä. Ja onneksi minulle ei yleensä kukaan kelvannutkaan. Kaikissa oli joku piirre tai piirteitä, joka ärsytti. Sitten senkin takia, kun en halua pitkää välimatkaa.

Onnistuinkin välttelemään... viime perjantaihin asti. Täytyy kyllä myöntää, että olin katsellut kyseistä ihmistä jo pidemmän aikaa. En vaan ilmaissut kiinnostusta millään tavalla.

Viime perjantaina sitten mentiin illan päätteeksi meille. Puhuttiin kaikkee ja sitä rataa. Ensimmäistä kertaa pariin vuoteen ihastuin oikeesti. Ei oo tällasia fiiliksiä ollut pitkään aikaan...

Mutta se välimatka... Pitäisikö minun unohtaa ihminen, jonka takia pystyn taas uskomaan, että jopa minä pystyn vielä ihastumaan... Entä jos menee taas toiset kaksi vuotta, ennen kuin taas ihastun...? En tiedä...

"There's no power that could kill my feelings... for I love thee..."

5

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annu

anna ihastumisesi vain roihuta rauhassa! eikös se olekin ihanaa olla ihastunut??;) ainakin minusta!

• Selene

Ihastuminen/rakastuminen on tosiaankin maailman ihanin tunne. ;) Mutta se tuska, jonka se saattaa tuoda tullessaan, ei ole...

Välillä tuntuu, että saattaisi olla helpompi vaan yritttää tukahduttaa omat tunteensa.

• WhiteWolf

Välimatkat on tosiaankin ikävä asia.. Minulla on tällä hetkellä noin 380-430 km väliä tyttööni riippuen onko hän koulun asuntolassa vai kotonaan.. En kyllä suosittele pitkää välimatkaa ellei ole opiskelija tai erittäin hyväpalkkainen.. :P

Kulkeehan junat ja bussit tietty mutta kalliiksi tulee.

• Selene

Meillä tulee sitä välimatkaa olemaan vielä enemmän. Mutta ei kai se sitten ota jollei annakaan. Täytyy yrittää tämä lyhyt aika katsoa, miten käy...

• Minä pieni
        Selene kirjoitti:

Meillä tulee sitä välimatkaa olemaan vielä enemmän. Mutta ei kai se sitten ota jollei annakaan. Täytyy yrittää tämä lyhyt aika katsoa, miten käy...

Tuttu juttu toi välimatka. Mulla ja mun kundilla on välimatkaa yli 500km, mutta ei haittaa (ja toivottavasti ei tule haittaamaankaan) yhtään. Ja yhdessä ollaan oltu kaks vuotta, netissä tutustuttiin ja parin vuoden yhteyden pidon jälkeen nähtiin. Eli tässä yks tapaus jossa välimatkalla ei ole mitää väliä (vaikka kouluaikaan nähdäänki vaa viikonloppusin)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe