kirjoittaa uusimmassa blogimerkinnässään että siskonsa on kauniin lisäksi myös älykäs.
Julia Tukiainen ei kuulu samaan lauseeseen noiden adjektiivien kanssa.
Julian tähtihetkiin kuuluu ruskan juominen leikkipuistossa kassialmana.
Johanna Tukiainen horiser sekavia
28
956
Vastaukset
- Laardipallero*
Äly ei riittänyt ylioppilastutkinnon suorittamiseen. Äly ei riittänyt edes amiksessa suoritettavan tutkinnon läpäisemiseen!
- maijahiimaijahuu
mitenkäs tämän aivokääpiön Kosmetologi oointojen kävi? Jäikö kesken krapuloinnin takia?
- keskeneräistä kaikki
maijahiimaijahuu kirjoitti:
mitenkäs tämän aivokääpiön Kosmetologi oointojen kävi? Jäikö kesken krapuloinnin takia?
Opinnot ovat jääneet kesken, ei jatka neitokainen enää nyt kevätlukukaudella, itse on näin Hymylehden haastattelussa sanonut.
- jep jep
Opinnot´ovat täällä
http://imgs.inkfrog.com/pix/funversity/prostitution_001.jpg- Gaija Goo
hahahahaha
- Nyt on kiima kaukana
Tuosta on kiima kaukana.
- Aikas paha
Huh, huh! :) Aikas paha.
- kiljahdus
Niin,missä näkyy se Julikan älykkyys,kysyn minä??? Entäs se yliluonnollinen kauneus jota nämä systerit käyttää kehuen toisiaan koko ajan. Aina on toisella tai toisella kommentteja ,ah kuinka kaunis ,viisas ja älykäs olet?? Millä se mitataan kun ei näillä normi mittareilla joilla esim. missit valitaan? Taitaa olla tuhnujen oma asteikko jota muut ei ymmärrä. Jos on vähänkin älliä päässä niin koettaa hoitaa sairauttaan ja pärjäillä sen kanssa mutta tuo meno vie hengen. Olis hiton kiva saada nämä "älyköt" vaikka johonkin mensan älykkyystestiin ja katsoa mitkä on lukemat.. Mutta Tuhnulla on selitykset että kateellisia ovat ja muuttaneet tuloksia heh heh.... Näillä mummoilla ei ole älykkyyttä ,ainakaan yläpäässä ,niinkuin normaalisti ajatellaan....
- kuuden ällän yo
Tukuhan on neljän ällän ylioppilas :) Sis älykäs :)
- kuden älän yö
kuuden ällän yo kirjoitti:
kirotus vihreistä huo limat ta :)
- emmiemittään
Kuuden ällän, neljän ällän vai kahden eximian vai ...
- Tuksu ei yo?
Kukaan ei ole nähnyt yo-todistusta, liekö sitä olemassakaan?
- Puuttuupi
Tuksu ei yo? kirjoitti:
Juliallakaan ei ole.
- eihän???
Tuksu ei yo? kirjoitti:
Tuskin on yhtään kurssiakaan suorittanu. Ei lukiossa ole Tukiaisten tasoisia henkilöitä.
- Jattiaiskaapio154cm
Piti kirjoittaman, että vain kauneuteni voittaa älykkyyteni.
- Tekstarista myrskyjä
Voi kunpa Ike olisi jättänyt tekstailematta silloin vuonna 2008...
- Julia ÄÖ 180
Joo kyllä Julia onkin niin saatanan älykäs oikee vitun ydinfyysikko saatana soikoon kun onkin älykäs
Vähän tiedetty fakta:
Tukiaisen siskoksethan onkin tunnetusti myös Mensan jäseniä.
Kun Julia ei pääse keskustelemaan esim. kvanttifysiikasta ja aikavääristymistä a la Stephen Hawking, tämä saa Julian tylsistymään ja tarttumaan pulloon.
Se on sitä neron tuskaa, sanovat.- Lapin kultaa kori
neron tuska ja ruska
- ruskat housussa
taitaa olla vaan ruskat housussa !
- uskossa on hyvä elää
.....sanoi lapamato.
tuksu naamakirjassa:
No tätä mä nyt odottaisin, mutta eipä näytä Jumalalta tulevan.......ja sitten ei uskovaiset kaverini saavat kokoajan vaan lisää lapsia, alan vähän taas epäilemään koko Jumalan olemassaoloa, anteeksi vaan....- 4+15
Neitseellisestikö ne kaverit lisääntyy? Viettävätkö yhtä viinanhuuruista glamourelämää? Ei sekakäyttäjä sovi äidiksi.
- Hoitokamaksi meni
Tuksu on horinoittensa perusteella laitoshoitokamaa.
- Grand Old Lady
Onhan Tuksu jo nyt eroottisen tanssitaiteen Grand Old Lady.
Mitäs sitä lapsia hommaamaan, kun on kuuluisa.
- Hih ja jeij!
Tuksulle :)
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=JuCiENajmTc - Koulu loppui häneltä
Julian opinnot ovat jääneet kesken, loppuneet.
- ehkäpä se oli
Oliko liian älykäs koululle
- Rehtorin suru
Rehtori itkien soitti perään ja rukoili jatkamaan...
- Sopuisasti...
Ne miehet, jotka ymmärtävät olla samaa mieltä vaimojensa (tässä tapauksessa Johannan) kanssa, nauttivat elämästään eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792