Pienet rinnat vaivaa...

pikkutisuli

Ongelmanani on pienet rinnat, jotka on kokoa 70B. Joistain rintsikoista menee 70A:kin. Pituudeltani oon 160cm ja painan 48 kiloa, enkä edes liho millään.
En pysty rentoutumaan seksin aikana koska häpeän tissejäni niin kovasti, haluisin niistä edes koon isommat. Nää on kyllä suht pyöreät ja kiinteät mutta silti hävettää ja pelkään ettei poikaystäväni tykkää näistä koska antaa niille niin harvoin huomiota. Jos se koskettelis niitä useammin, luultavasti mustakin alkais tuntua että nää jopa kelpais sille.
Epätoivoisena pikkutissinä oon kokeillut jopa rintoja suurentavia voiteita, mutta eipä niistä nyt tietenkään mitään apua ollut ja melkeimpä tiesin sen ennen kokeiluakin.
Mitä mieltä te ootte pienistä tisuista? Onko isommat silti aina kivemmat? Varsinkin miehiltä haluisin kuulla kommenttia.

61

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miessss...

kyllä ne isommat tietty on kiihottavimmat
      http://tissit.kiinnostaa.org/src/1348154675334.jpg

kuvan rinnat ei ole isot mutta kauniit,tykkään terhakoista rinnoista eikä koolla ole muuta väliä kuin että ne tuntuvat pehmeiltä ja näyttävät rinnoilta silloinkin kun makaat selälläsi

• miesss....

• miesss....
        miesss.... kirjoitti:

tässä liuta melko pienirintaisia naisia,pienetkin rinnat on kiihottavia jos muu kroppa on kunnossa eli sopusuhtaisuus/seksikkyys kulkee käsi kädessä,muodokkaita nuoria naisia
        http://tissit.kiinnostaa.org/src/1348375389194.jpg

tässä aletaan lähestyä jo "kipurajaa" ts. mies ikäänkuin seisahtuu ihmettelemään että ompas nätti nainen mutta nuo "rinnat", miksi ne on noin pienet,ei vielä kuitenkaa paha turnoff
        http://tissit.kiinnostaa.org/src/1331697862859.jpg

• dawdaw3
        miesss.... kirjoitti:

tässä liuta melko pienirintaisia naisia,pienetkin rinnat on kiihottavia jos muu kroppa on kunnossa eli sopusuhtaisuus/seksikkyys kulkee käsi kädessä,muodokkaita nuoria naisia

Eihän nuo todellakaan ole pieniä!

• nigdfo
        dawdaw3 kirjoitti:

Eihän nuo todellakaan ole pieniä!

no ei pienimpiä mutta kuitenkin hiukan liian pienet

• Tittay
        nigdfo kirjoitti:

no ei pienimpiä mutta kuitenkin hiukan liian pienet

Hiukkasen liian pienet sulle ei tarkota et ne ois hiukan liian pienet kaikille.

• vitunurpot
        miesss.... kirjoitti:

Nuo rinnat ovat kyllä juuri normaalin kokoisia eivätkä yhtään pieniä! >:O

• apsu3
        miesss.... kirjoitti:

tässä aletaan lähestyä jo "kipurajaa" ts. mies ikäänkuin seisahtuu ihmettelemään että ompas nätti nainen mutta nuo "rinnat", miksi ne on noin pienet,ei vielä kuitenkaa paha turnoff
        http://tissit.kiinnostaa.org/src/1331697862859.jpg

eihän noissa tisseissä mitään vikaa ole.
        haluttavan näköiset kuten olet muutoinkin...
        eihän minullakaan ole isoa kalua...
        kovasti tekee mieli kielellä tutkia ..
        stemppiä vaan kyllä sinulle panokamu löytyy..

• Anonyymi
        vitunurpot kirjoitti:

Nuo rinnat ovat kyllä juuri normaalin kokoisia eivätkä yhtään pieniä! >:O

hoikassa kropassa kauniit

• dsffvdf

Ei mitään väliä rinnoilla, peppu ratkaisee.

• pikkutisuli

mulla on kyllä muu kroppa kunnossa :) pyöreä sopusuhtasen kokonen peppu, kapea vyötärö jne.

• Pienirintaiset on je

Sittenhän sinä olet unelma nainen. Isot tissit kun vapauttaa liiveistä ne roikkuu ja navan seudulla roikkuvat rinnat eivät ole ollenkaan viehättävät, päin vastoin suorastaan ellottavat.
        Minä esim. ja monet monet muut eivät ole ollenkaan roikkuvien rintojen perään sen paremmin kuin eivät tunne viehätystä roikkuvan takapuolen perään, roikkuvien käsivarsien, roikkuvien vatsamakkaroiden perään jne.
        Mutta se kyllä myönnettäköön että kyllä isot rinnat tursotettuna tukeviin liiveihin ja yhdistettynä avonaiseen kaula-aukkon vie katseen sinne, mutta se ei tarkoita sitä että ne viehättäisi erityisesti vaikka naiset yleensä niin luulevat. Osa kuten minä joka tykkää pienirintaisiata katsoo iso rintaisia jotka tyrkyttää rintojaa esille lähinnä sirkus.frikeiltä jotka sillä yleensä yrittävät peittää ja viedä huomion jostain muualta paljastelemalla rintojaan. Siis yleensä yrittävät näin huijata.

• poika vaihtoon

• mies3737
    • Kdkdlldkdj

Elä huoli ei kaikki miehet pidä isoista tisseistä. Itse mm. Olen aina rakastanut pieniä rintoja, ja kyllä on ollut iso rintaisia tyttöystäviäkin aikanaan, mutta kaikkein kiihottavimmat on minusta pienet, ihan jopa a kupit. Joten ota rennosti!

• pienemmätkiitos

Vaikka oon 20v nainen, mulla on toistepäi. Ite oisin halunnu pienet rinnat, muttakun suvun kaikilla naisilla on f-h välillä, niin turha toivo pienistä rinnoista :/ menossa jo 90C ja riipat :/ kuten kaikilla muillakin suvun naisilla. Olen äärimmäisen epäseksikäs edestä, ainoa johon oin tyytyväine o iso takapuoli, joka saa kaikkialla missä liikun niin huomiota.

• Tittays

Riipat pysyy rodissa, kun pitää liivejä, ei niitä ole pakko riisua. Korsetilla saa muhkeammatkin muodot kuriin. Vaatteilla saa ihmeitä aikaan. :)

• Anonyymi
        Tittays kirjoitti:

Riipat pysyy rodissa, kun pitää liivejä, ei niitä ole pakko riisua. Korsetilla saa muhkeammatkin muodot kuriin. Vaatteilla saa ihmeitä aikaan. :)

ilman liivejä terhakat nännit näkyy kiihottavasti pulleissa ei nännejä ees näy

• pienemmätkiitos

Ja pituutenikaan ei päätä huimaa, vain 165cm, ja painoo 78kg, mutta olla tyytväine siihe mitä luoja o luonu :)

• oikeasti mies

Ongelma ei ole rintojesi koko vaan itsetuntosi. Luulisin, että jos rintasi olisivat isommat, murehtisit jotakin toista kohtaa vartalossasi etkä pystyisi nauttimaan seksistä. Minulle naisen asenne on tärkeintä, ja jos nainen ei ole sinut itsensä kanssa, ei maailmasta löydy sellaisia rintoja, että ne muuttaisi naisen haluttavaksi.

• jeps1

laitas linkki sinun tisuihin tuskin ne ainakaan rumat on

• miesss...

• fiksumuksu

• Anonyymi
        fiksumuksu kirjoitti:

Silikoonit saa ihmeitä aikaan.

mutta on ne rumat

• puristelia

Olen jo vanhempi mies,kyllä olen sitä mieltä että sulla on ihan hyvän kokoiset rinnat minä tykkään pieni kokoisista tisseistä ne ovat niin kiinteät ja kivat, niitä on ihana puristella ja nuolla nännejä olisit ylpeä tisseistäsi..

• Tutkimusta koosta...

Jokin aika sitten luin tutkimuksesta jossa 48% piti pienistä rinnoista ja 52% suurista. Muita vaihtoehtoja ei ollut. Joten, voipi sanoa että tasan menee ;-)

Itselläni oli puoli vuotta kumppani, jolla oli pienet rinnat. Ei haitannut lainkaan, ei todellakaan, nännin kanssa näprääminen oli kiihottavaa.

Ja viime kädessä luonne ja kemioiden yhteensopivuus on se joka ratkaisee.

• Missi ties

Joo. Mä olen tissimies ja minä rakastan tissejä. Toisin kuin muissa tapauksissa, tässä tapauksessa koolla EI ole mitään väliä. Luonnollinen nainen kiihoittaa luonnollisesti miestä, ja rinnat eivät vaikuta rakastelussa miehen erogeeniseen alueeseen, eli penikseen.

Lisäksi jokaista sellaista kohtaan, joka pitää erityisesti suurista rinnoista, on ainakin yksi sellainen, joka pitää eritysen pienistä rinnoista. Pitää vain löytää se oma kulta.

Minä pidän aivan erityisesti minun vaimostani, ja toisin kuin nykyjään yritetään joka paikassa väittää, minä en ole yli 10:ssä vuodessa kyllästynyt vaimooni, vaan hän on silmissäni päivä päivältä kuumempi, ja himoitsen häntä jopa enemmän, kuin alussa...vaikka jo alussa haluni tuntuivat olevan 100%:ssa. Lapsiakin on jo tullut ja vaimoni synnytyksistä saamat kunniamerkit ovat ihanan näköisiä. Nyt hän onkin jo polttavan kuuma, enkä saa nytkään töitä tehtyä, kun ikävöin häntä kotiin.

• Jake_lahti

Älä huoli neiti!
      Pienet rinnat on parhaat!
      Rumat Isot rinnat näyttää pepulta, rumalta sellaiselta!
      Ja kaiken kaikkiaan se kokonaisuus aina ratkaisee!

• tissi a+b

Pakko kompata näitä fiksuja, jotka kehuvat pienirintaisia naisia!! Siis oikeasti olen vahvasti sitä mieltä entisenä tissimiehenä, että kyllä pienet on paljo paremmat ku isot.
      Jos ei sun poikaystävälle kelpaa, se on hänen oma vikansa.

• kokemusta on

pienet on hyvät ja kyllä ne siitä kasvaa kun teet pari muksuu...

• dr.rakkaus

öööö...en minäkään anna rinnoille koskaan huomiota,ja ne jää seksissä täysin sivurooliin.mielestäni noi sun on ihan mukavat,eniten häiritsee jos ne on löysät ja riippuvat

• Seppämies

Pienet rinnat ovat lähes poikkeuksetta kauniimmat ja kiihottavammat, kuin suuret.

• jjj5

"Mitä mieltä te ootte pienistä tisuista? Onko isommat silti aina kivemmat? Varsinkin miehiltä haluisin kuulla kommenttia. "

Minä olen myös tissimies ja myös kerrassaan rakastan tyttöystäväni tissejä. Nykyisellä on C -kuppikoon rinnat, jotka ovat kyllä kerrassaan ihanan pehmeät ja kiihottavat. Mutta toisaalta...edellisellä tyttöystävälläni oli kauniit ja sirot pienemmät tissut, jotka olivat myös minulle aivan vastustamattomat enkä kyennyt (niistäkään!) pitämään näppejäni erossa. :D
      Joten sanoisin että mielestäni on aika kannattamatonta murehtia ja märehtiä tissien kokoa!

• minit

Mulla kans 70B. Se hyvä puoli pienissä on ettei ne lastenteon ja pitkienkään imetysten jälkeen roiku :) Palasivat ihan samanlaisiksi kuin ennen lapsia, ikääkin on jo eikä maan vetovoima ole tehnyt tuhojaan.

• minit

Eikä tissien koko tai siis sen puute ole koskaan haitaksi ollut, vientiä riittäisi ;)

• lifemocker

edelleen: kaikki tissit ovat kivoja, jotka eivät roiku!

• Mies 37v

Itse pidän enmmän pienistä rinnoista. Lihavilla on isot ja ne ei kiinnosta.

• -M24-

Pidän isorintaisista, koska tissittömillä ei ole itsetuntoa ja häpeilevät itseään, se ei kiihota, se harmittaa.

• Kiitos kirjoituksestasi Pikkutisuli! Hyvä että joku uskaltaa kirjoittaa noin! Minä pidän pienistä rinnoista, ne ovat kauniit, söpöt, kiihottavat ja ihanat. Niitä on kiva katsella olipa nainen vaatteet päällä, pienissä vaatteissa tai alasti. Ja seksitilanteessa nautin niistä erityisesti, niitä on kiva suudella, imeä ja hyväillä ennen seksiä ja seksin aikana. Aaaaah! Onnea ja nautintoa Sinulle Pikkutisuli! Minä olen ihailijasi!

• ..........

Hei älä huoli!
      Itsevarmuudesta se kaikki on kiinni, eikä rintojen koosta!

Itsekin olen 165 pitkä, 50 kg ja 75A on rinnat.
      Pienet, pyöreät ja kauniit. Minä rakastan itseäni ja rintojani ja niin myös minua 8 vuotta katsonut mieheni.

Jos jollekin ei kelpaa niin ei se ole sinun murheesi.

• pikkutisuli

kiitos kaikille kannustavista kommenteista! :) ehkä mä pikkuhiljaa alan jopa tykkäämään näistä, oon tosi hämilläni ja iloinen kuinka moni mies näköjään tykkääkin pienistä rinnoista.

• 70B

hävettää ja pelkään ettei poikaystäväni tykkää näistä koska antaa niille niin harvoin huomiota. Jos se koskettelis niitä useammin, luultavasti mustakin alkais tuntua että nää jopa kelpais sille.
      —tuohon auttaa parhaiten se, että tykkäät itse kauniista tisuistasi ja näytät sen.
      Poikaystävän voi helposti opettaa koskettelemaan, osoittamalla hänelle että se kannattaa

Mitä mieltä te ootte pienistä tisuista?
      —pienet on yleensä kauniimmat
      Onko isommat silti aina kivemmat?
      –ei, keskikokoiset näyttää liian tavallisilta ja isot on omituiset

Varsinkin miehiltä haluisin kuulla kommenttia.
      —vika on asenteissa ei rintojen koossa

• gtg1

Mun mielestä pienelle ja sirolle naiselle sopii paremmin pienet kuin isot rinnat. Paljon tärkeämpää on se, että kroppa on kunnossa (jos ulkonäköä mietitään).

• pes56

Älä "tyttö/neiti" hermostu... Naiselle rinnat ovat lasta varten, jota mahdollisesti synnytät aikanaan... Ei pelkästään "seksiä" ja vain innoistamaan miestäsi varten!
      Eli, jos on hyvä suhde, hyvä mies niin ei mitään hätää, on se suhde avo, avio tai mikä kumppanuus, se pätee... Ei se "pikkuinen" huuda ensimäisen itkun jälkeen,että (liian "pienet" varastot)..!
      Älä huoli, rakkaus ei kosketa/hellyys/seksikkyys/romanttisuus/kosketus
      ei ketään tänän päivänä... Siltä se tuntuu...
      Mutta älä huoli se mies joka sinua RAKASTAA ei ajattele sitä asiaa, mitä yllä kysyit ja vielä mahdollinen jälkeläinen vielä vähemmän!

• ei tissejä

Vaimollani (pari lasta synnyttänyt) on todella pienet rinnat. On aina ollut. En tykkää niistä, mutta ei se ole kauhean tärkeää elämässä. Imetysaikana rinnat oli kivat. Pienistä tykkään, mutta rajansa kaikella.

• 112233

Kyllä tykkään pienistä rinnoista en haluaisi että vaimolla olisi isot.

• pienet on kivat
    • miesh2

Pienet rinnat on ihania! Koko ei merkitse vaan muoto. Isot rinnat tuskin koskaan on niin kiinteitä ja pyöreitä kuin pienet tisut, ja silikonit on paha turn off.

• ibu5dd

Joskus tekis mieltä hyväillä kauniita rintoja,
      Pikkusia nöpöttäviä, näykittäviä...

• ibu5dd

Sellanen olis kiellettyä!!!

• ibu5dd

Täh!!!

Harmi etten näe/koe sun tissejäsi,
      Saattasin haluta näykkiä...

• ibu5dd

Kaunista, pienistä...
      näkisitpä...

• ibud5

Hups, näkispä....

• kjhgfdsas

up

• Anonyymi

Jos on pienemmät pystyrinnat niin nehän ne vasta parhaat onkin,pari neitoa tiedän että ei tartte liivejä paljoa käytellä kun tissit on pystyssä eikä roiku!
        Paita sojottaa eteepäin ja ei edes liikaa pompi tissit niin jämäkät on niillä jotka nähny,en tiedä kuinka se on edes mahdollista?
        Kuitenkaan eivät ole vaan pelkät nännit että kaarevuuttakin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on pienemmät pystyrinnat niin nehän ne vasta parhaat onkin,pari neitoa tiedän että ei tartte liivejä paljoa käytellä kun tissit on pystyssä eikä roiku!
        Paita sojottaa eteepäin ja ei edes liikaa pompi tissit niin jämäkät on niillä jotka nähny,en tiedä kuinka se on edes mahdollista?
        Kuitenkaan eivät ole vaan pelkät nännit että kaarevuuttakin on.

Pienet tissit kunnon nänneillä ja isoilla nännipihoills ja rohkeutta kantaan niitä ylpeinä ilman liivejä saa miehet villeiksi

• Anonyymi

Plastikkakirurgi auttaa. Silikonit ei enää paljon maksa. Pääset viimein naiseksi.

• Anonyymi

En hyväksyisi kumitissejä kaunottarellani, enkä mitään täytteitä muuallakaan. Kumitissit näyttävät rumilta, ne eivät "istu" kauniisti, kun ne ovat paljaina ne erottaa hämmästyttävän etäältä.

• Anonyymi

Pikkutisulit ihanat, ne ovat kiinteät ja nännitkin nöksöttävät eteenpäin, eivätkä lattiaa kohti. Tisulit eivät koskaan voi olla liian pienet, melkein kaikki miehet tykkää pikkutisuleista, hirviörinnoista vain aniharva.

• Anonyymi

Löysä paita avoimella kaulaaukolla on juuri pienille rinnoille sopiva paita, rinnat vilkkuu kivasti kun yhtään kumartuu.

• Anonyymi

ihanat kiinteät juuri kämmenen kokoiset onko nännit pystyt ja herkät

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe