Munaa peppuun

jani12341

Tykkäisin niin kovasti saada kalua peppuuni..mutta kun sitä on hemmetin vaikea löytää..pienet paikkakunnat..

73

10757

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anurator

      Sama täällä. Dildoa aidon puutteessa,onhan sekin jotain :)

    • himomuna

      Rohkeesti vaan kysyyn jos huomaat jonkun kiinnostuvan!

    • himomuna

      Tekee mullakin niin pirusti mieli imee toisen kaverin ihanaa kullia.

      • jani12341

        Oishan se niin mukavaa..tuntea kovan ihanan kullin työntyvän peppuuni. Jos vain huomaisin komean miehen olevan kiinnostunu, en emmi. Antaisin peppuani,imisin..


      • kanki 1978
        jani12341 kirjoitti:

        Oishan se niin mukavaa..tuntea kovan ihanan kullin työntyvän peppuuni. Jos vain huomaisin komean miehen olevan kiinnostunu, en emmi. Antaisin peppuani,imisin..

        Kyllä mä annan sulle, jos sä sit annat mulle. Ja muutenkin synkkää...


    • Puute peba

      Tahtoisin ja antaa pebaa, mut tässä tuntuu olevan ongelmana, että tälläkin palstalla kaikki haluaa samaa, mistäs löydettäis se kyrvän antaja? Täytyy kait tyytyä dildoon.

      • anurator

        Dildolla edelleen, vaikea on löytää luotettavaa kamua ... Dildokkaamme siis :)


      • kanki 1978

        Just mietin samaa, että kummallista tämä miehen osa kun yrittää ruinata munaa peppuun ja vielä suihinkin ottaisin, niin ei kelpaa!! Jos nainen mouruaa samalla lailla niin varmaan löytyy joku


    • himomuna

      Asuuko joku teistä nuorista kavereista ruotsin puolella?

      • jocke41

        juu, minä asun ruotsin puolella. en enää kovin nuori kylläkään. n40v


      • Anonyymi
        jocke41 kirjoitti:

        juu, minä asun ruotsin puolella. en enää kovin nuori kylläkään. n40v

        Missä päin


    • Peba,

      Onneksi on "äijämainen" nainen, hän kun pitää pebaa hyvänä kielellä ja sormella, ja panee strap-on dildolla niin.... Mut tota olen miettinyt kun on naisiksi pukeutuvia miehiä, muutenkin esittää naista,näille on nimityksiäkin, mitä siten vastaavat naiset on? Ja tällänen vertaus: mies joka esittää naista 190/95,äijämainen nainen 160/50? Tuo jälkimmäinen kyllä on mun makuun:)

    • pibuli

      ime naisen pillua! siinä vasta jotakin oon! aijjaijai!!!!

      • Hi-Bi

        Tottakai on ihanaa se, mutta vaihtelu virkistää. Molempi parempi :)


    • Peba.

      Tottakai, imen pillua, kunnolla nuolenkin, sitten laitan tupla-dildon toisen pään pilluun ja imen sitäkin. Voin vaikka hypätä päälle, ja tuikata sen sisääni. Voinpa vielä runkata varvitkin siinä ohessa.

      • Hi-Bi

        Entisen tyttöystäväni kanssa kävi noin, nykyinen ei innostu asiasta. Siksipä dildottelen itsekseni silloin tällöin. Näitä lukiessa alkaa kiihoittaa, aloitankin leikit välittömästi :)


      • Peba.
        Hi-Bi kirjoitti:

        Entisen tyttöystäväni kanssa kävi noin, nykyinen ei innostu asiasta. Siksipä dildottelen itsekseni silloin tällöin. Näitä lukiessa alkaa kiihoittaa, aloitankin leikit välittömästi :)

        Niinkuin aikaisemmin olen näköjään kirjoittanut, minkälaiset naiset ovat minun makuuni eli "äijämäinen" tai "jätkämäinen" mitä nimitystä nyt halutaan käyttääkään. Eihän se tietysti automaattisesti tarkoita että olisi kiinnostunut dildo/strap-on leikeistä, nykyinenkin aloittanut vasta mun kanssa nämä leikit, vaikka on aina kiinnostanutkin, niin uskallus ja sopiva kumppani puuttunut. Naisethan on makuasia jotkut tykkää meikatuista, ja sillee...Mutta mä voin sanoa naisestani että se on hyvä jätkä. Kai tuo bi seksuaalisuutenikin ohjaa valintaa.


      • Hi-Bi
        Peba. kirjoitti:

        Niinkuin aikaisemmin olen näköjään kirjoittanut, minkälaiset naiset ovat minun makuuni eli "äijämäinen" tai "jätkämäinen" mitä nimitystä nyt halutaan käyttääkään. Eihän se tietysti automaattisesti tarkoita että olisi kiinnostunut dildo/strap-on leikeistä, nykyinenkin aloittanut vasta mun kanssa nämä leikit, vaikka on aina kiinnostanutkin, niin uskallus ja sopiva kumppani puuttunut. Naisethan on makuasia jotkut tykkää meikatuista, ja sillee...Mutta mä voin sanoa naisestani että se on hyvä jätkä. Kai tuo bi seksuaalisuutenikin ohjaa valintaa.

        Huvittavaa kyllä, nykyiseni käyttää meikkiä hyvällä maulla. Hän tietää taipumukseni koska olen sen hänelle kertonut, on nähnyt myös dildovalikoimani. Mikäli tapaisin sopivan mieskaverin, en salaisi sitäkään. Kävisipä sitten kuinka tahansa, suora peli on aina suotavaa :)


      • Peba.
        Hi-Bi kirjoitti:

        Huvittavaa kyllä, nykyiseni käyttää meikkiä hyvällä maulla. Hän tietää taipumukseni koska olen sen hänelle kertonut, on nähnyt myös dildovalikoimani. Mikäli tapaisin sopivan mieskaverin, en salaisi sitäkään. Kävisipä sitten kuinka tahansa, suora peli on aina suotavaa :)

        En minäkään ole salaillut, jos olen miehen kanssa sekstaillut, tosin viime kerrasta liiankin kauan. Sen myös kerroin ja seuraus oli että vaimoni halusi myös osansa, eli antaa strap-on hoitoa, kaiken sen jälkeen, oli ainakin saanut olo:) Vaimo ei itse halua katsella jos sekstailen miehen kanssa,mutta itse olen kyllä katsellut tyttöjen touhua, ja sitäkin kun vaimo saa strap-onia vuorostaan. Minusta on ihan kiva katsella kun tytöt pitää hauskaa, ja tälläiset pelisäännöt parisuhteessa, käy minulle oikein hyvin.


      • Hi-Bi
        Peba. kirjoitti:

        En minäkään ole salaillut, jos olen miehen kanssa sekstaillut, tosin viime kerrasta liiankin kauan. Sen myös kerroin ja seuraus oli että vaimoni halusi myös osansa, eli antaa strap-on hoitoa, kaiken sen jälkeen, oli ainakin saanut olo:) Vaimo ei itse halua katsella jos sekstailen miehen kanssa,mutta itse olen kyllä katsellut tyttöjen touhua, ja sitäkin kun vaimo saa strap-onia vuorostaan. Minusta on ihan kiva katsella kun tytöt pitää hauskaa, ja tälläiset pelisäännöt parisuhteessa, käy minulle oikein hyvin.

        Suorastaan kadehtittava suhde teillä, siihen on pyrkiminen minullakin. Aika näyttää, on alettava aktiivisesti hakemaan omanlaistaan seuraa :)


      • Peba.
        Hi-Bi kirjoitti:

        Suorastaan kadehtittava suhde teillä, siihen on pyrkiminen minullakin. Aika näyttää, on alettava aktiivisesti hakemaan omanlaistaan seuraa :)

        Kiva jos olet tota mieltä, koska omituisiahan me varmaan monen mielestä ollaan. Ja täällä on helppo anonyymisti kertoa:)


      • Hi-Bi
        Peba. kirjoitti:

        Kiva jos olet tota mieltä, koska omituisiahan me varmaan monen mielestä ollaan. Ja täällä on helppo anonyymisti kertoa:)

        Totta niin, eipä näistä parhaalle kaverillekaan. Vahinko niin, olisihan "sellainen" kaveri mitä parhain ratkaisu :)


      • bimies_90
        Hi-Bi kirjoitti:

        Entisen tyttöystäväni kanssa kävi noin, nykyinen ei innostu asiasta. Siksipä dildottelen itsekseni silloin tällöin. Näitä lukiessa alkaa kiihoittaa, aloitankin leikit välittömästi :)

        voisitkos tulla muakin dildoittelemaan vai ihan omalla kalulla naida


    • anurator

      Pojilla kiihottavia juttuja. Tykkään :)

    • tpre mies

      ootko missä itte tykkä peppuun niin paljon

      • Hi-Bi

        Keski-Suomessa ...


      • Munaa mulle
        Hi-Bi kirjoitti:

        Keski-Suomessa ...

        Keski-suomesta kokenut top miestä tästä eli minusta saat itsellesi vaki bottomin joka ottaa suihin että saat nussia mua aina ku siltä tuntuu ja sullahan aina mieles se et saat persettä ja multa sitä saat minä hoikka,pitkä 48,v bottomi ja paikka tietty on


      • bimies_90
        Hi-Bi kirjoitti:

        Keski-Suomessa ...

        oon minäkin keskisuomesta jos pano kiinnostaa


    • bi-antaja

      Ei muuta kuin etsimään senssipalstoilta ja netistä.Itse olen löytänyt pari hyvää kaveria jotka antavat anukselleni kyytiä.Menen aamulla ekan kaverin luo,imen hänen kalunsa kovaksi ja hän panee loppuun asti.Sitten ajelen toisen luo ja hän panee spermaista pepaani myös.Tämä on hyvä järjestely,sillä toisella kaverilla on aivan mahdottoman iso kalu joka ei menisi sisään muuten.

    • hung18

      Miehet, jotka kiinnostaa saada kunnolla sisään, ottakaa yhteyttä ;-)

      • kiinnostunut4

        Mä haluasin saada kunnolla sisään


    • k p

      kaz-138 soita heti mieli tekköö jyystämään.

      • mälli perse

        Munaa peppuun niin kovaa että huutaa ja viikon ajan paskoessa tulee pelkkää spermaa :) kokemusta on...


    • uskova2

      Alkukysymys oli naisen ja miehen tempusta,mutta täällä tuntuu olevan homoja kanavalla,jotka muuttivat koko alkuperäisen jutun h......yi

      • uskomaton5

        Mitä keskusteluketjua sä oot oikein seurannut? Raamattupiiri kokoontuu jossain ihan muualla...


    • mies 27

      Mä haluun munaaa pyllyyn

      • anurator

        Minä myös, ongelma vaan ettei ole tiedossa ketään jonka kanssa sen tekisi. Edellisestä kerrasta vuosia aikaa ...


      • Hi - Bi
        anurator kirjoitti:

        Minä myös, ongelma vaan ettei ole tiedossa ketään jonka kanssa sen tekisi. Edellisestä kerrasta vuosia aikaa ...

        Sama ongelma. Hakisin seuraa "palstoilta" Sähköpostin julkaiseminen ei innosta kuitenkaan ...


      • mies 20.v
        Hi - Bi kirjoitti:

        Sama ongelma. Hakisin seuraa "palstoilta" Sähköpostin julkaiseminen ei innosta kuitenkaan ...

        Lähtiskö kukaan mun kaa panee peppuun olen mies20.v


      • Anonyymi

        Kokeile ihmeessä miltä se kakka maistuu, samallahan luulis onnistuvan. Oletko kuullu niistä jotka jyystää vainajia jos tilaisuus on. Siinä teille niitä outoja riittää.


    • Juuliaani

      Mä haluisin tulla kattoo ku pojat on junassa. Kiihottuisin läpimäräks! :)

      • 2r223t23

        Kokeilkaa ensin peppuun saamisesta haaveilevat vaikka ensin dildolla miltä se tuntuu. Topin pitäisi olla rauhallinen ja hellä ettei tule kipeitä muistoja. Pahimmassa tapauksessa repeämiä sulkijalihakseen. Minä en ymmärrä niitä miehiä jotka panevat bottomia rajusti vaikka näkevät että toiseen sattuu niin että on itku silmässä. Ehdottomasti kondomi ja runsaasti liukuvoidetta. Jos tuntuu että peräsuoli liikkuu kalun mukana on likuvoidetta liian vähän.


      • Antaja
        2r223t23 kirjoitti:

        Kokeilkaa ensin peppuun saamisesta haaveilevat vaikka ensin dildolla miltä se tuntuu. Topin pitäisi olla rauhallinen ja hellä ettei tule kipeitä muistoja. Pahimmassa tapauksessa repeämiä sulkijalihakseen. Minä en ymmärrä niitä miehiä jotka panevat bottomia rajusti vaikka näkevät että toiseen sattuu niin että on itku silmässä. Ehdottomasti kondomi ja runsaasti liukuvoidetta. Jos tuntuu että peräsuoli liikkuu kalun mukana on likuvoidetta liian vähän.

        Mä voisin antaa kyrvän teille perseeseen;)


    • jupaliini

      Sittenkun löytyy niin ainakin ekalla kerralla liukkaria reilusti. Oma ensikerta vedettiin jollain ihan perusrasvalla ja voin kertoa että niin ihanaa kun se nykypäivänä onkin niin ekakerta perusvoide = kipeitä muistoja.

    • Orkku 10

      Antakaa pojat useasti persettä, kunnon topkulli osaa asiansa ja aikun teke hyvää:)

      • j81jk

        Mä haluisin heti kullii peppuun tampereella..


    • Käsi kalulla

      En saanut kullia sisään tiukkuuden ja toisaalta kalun paksuuden takia ja tietenkin sen miten vaimo valitti kipua joten istin purkin tummelia ja laitoin miltei kourallisen lyllyvakoon jonka jälkeen työnsin jäykän kullin tämänliukastematon läpi ja tiukkuudesta huolimatta se meni helposti sisälle mutta vaikka vaimoni sai hyvän hekuman päälle niin tulin miltei heti.Tiukka kuin mikä ja liukas jotenka voitti pillupanonkin,kulli seisoi kuin aisa joten supsittelen ainakin kokeilua ja jos vaimoa sattuu niin silloin lopettaa ja jatkaa sillä normaalilla märällä väylällä.

    • kuudelle antanut

      Minä olen saanut muutamankerran kullia peppuun 60v mieheltä.
      Hyvältä tuntuu kun rasvataan ja painaa hitasti sisään , sitten antaa juurtamyöden ja laskee lopuksi mällit sisään.
      Viimeksi halusi antaa remmiä ensin pakaroille , sekin tuntui aluksi jopa hyvältä mutta sain kyllä ainakin 30 lyöntiä nahkavyöllä , ja perse punotti.
      Kyllä kullia saa kun etsii.
      Nuorta ei vanhaa kyllä

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, että kullia saa jos haluaa, mutta se pitää tapahtua kummankin osapuolen yhteisiä pelisääntöjä noudattaen. Minä en anna kenenkään edes yrittävän työntää kaluaan peppuuni, ettei liukuvoidetta ole tarpeeksi, sillä kivuliaasta naimisesta en saa mitään nautintoa. Huolimatta liukuvoiteen käytöstä, pitää yhtymisen tapahtua rauhallisesti eikä sisään survaisten. Sitten kun kaveri on sisällä juurta myöten, tuntuu se myös minusta lopulta useimmiten mukavalta. Onhan se nautinto tuntea, kun toinen vetelee kaluaan eestaas ja täyttää minut. Loppu on sitä suuurta nautintoa, mitä kaksi ihmistä yhtyneenä voivat kokea. Kun tuntee kuinka toinen saa orgasmin ja laukeaa sisääni sekä täyttää suoleni spermallaan. Siinä on itsekin tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että kullia saa jos haluaa, mutta se pitää tapahtua kummankin osapuolen yhteisiä pelisääntöjä noudattaen. Minä en anna kenenkään edes yrittävän työntää kaluaan peppuuni, ettei liukuvoidetta ole tarpeeksi, sillä kivuliaasta naimisesta en saa mitään nautintoa. Huolimatta liukuvoiteen käytöstä, pitää yhtymisen tapahtua rauhallisesti eikä sisään survaisten. Sitten kun kaveri on sisällä juurta myöten, tuntuu se myös minusta lopulta useimmiten mukavalta. Onhan se nautinto tuntea, kun toinen vetelee kaluaan eestaas ja täyttää minut. Loppu on sitä suuurta nautintoa, mitä kaksi ihmistä yhtyneenä voivat kokea. Kun tuntee kuinka toinen saa orgasmin ja laukeaa sisääni sekä täyttää suoleni spermallaan. Siinä on itsekin tyytyväinen.

        Olen samaa mieltä kyllä tuntuu hyvälle kun kulli liikkuu hitaasti sisällä ja molempien henkitys kiihtyy loppua kohden. Puhumattakaan kun kaveri laukeaa sisään koko keho nytkähtelee sperman purkautuessa .


    • Anonyymi

      No ei luulisi nykyään voisi luulla et joka nurkalla on kivikova homo passissa. Heteromiehet sitten vonkaa meiltä naisilta tuhkaluukkua ja ok, ei siinä mitään jos homma toimii mut vähän on tullut mieleen , et pikkasen no...? pari työntöä pyllyyn niin lasti lentää heti ja sit ollaan ihan onnessaan "pääsin kakkoselle"

      Onko siis suurimmasta osasta miehiä tulossa homoja vai mikä helvetti siinä kiinostaa. Onko se jotain, et ne niinku itse haluaisi sinne jotain ?

      Kysyin kerran yhdeltä jannulta ja selvästi kiemurteli ja sit vastaili et ei, ei halua mut kivaa vaihtelua kun voi painaa perseen. Just joo kivaa vaihtelua, homma oli melkein vakio, ensin esileikit, pikku pillupanot ja ja sit hanuriin. Ja jätkä laukes noin viidellä työnnöllä.

    • Anonyymi

      Oisi mukava löytää kaveri jonka kanssa panna.Kainuusta ite.m39 v

    • Anonyymi

      Kun annat persettä usein niin sulkia lihas löystyy ja paska alkaa valuu suolesta. Joudut pitämään vaippoja. Itse panen analiin miestä ja se onkin vasta kiihottavaa ja ei tule terveys riskejä.

      • Anonyymi

        Onneksi noin ei voi käydä ihmisellä. Lihas kun toimii toisin.

        Vai uskotko, että kun punttisalilla nostelee aikansa, lihas repsahtaa eikä enää kkoskaan voi nostaa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Amerikassa voi olla ihan mitä tahansa. Suomessa ei. Suomen terveysarkisto ei tunne meillä yhtä ainutta tapausta.

        Mutta jenkeissä kaikki on toisin. Monilta tumputtajilta ovat aivot mädäntyneet ja kaikkea muuta hauskaa.


    • Anonyymi

      Samanlainen perse se on meilläkin. Olkaa varovaisia peppu seksistä. Se on kyllä ihanan tuntuista kun saa munaa mieheltä. Olen itse pannu ja nähnyt miten me kumpikin mies nauttii.

    • Anonyymi

      Joo ei kannata tunkea perseeseen mitään. Olla vaan pano puolella niin ei satu itselle ainakaan mitään vahinkoa

    • Anonyymi

      Minä olen saanut ja saan munaa ja käytän naisten asuja. Minulla homma alkoi siitä, että hain vuokra asuntoa ja löysinkin sellaisen, huoneen isosta omakotitalosta. Jo soittaessani asunnosta hän ilmoitti, että talo tarvitsee naista eikä vuokran maksuun käytetä rahaa. Ajattelin että voisihan tuota kokeilla, koska tarvitsin rahaa kipeästi. Jo ensimmäisellä tapaamisella "tuleva mieheni" otti minulta mittoja ja kertoi, että minule kuuluisi talossa naisten työt, naiseksi pukeutuneena ja nukkuisin hänen kanssaan parivuoteessa. Muuttaessani viikon kuluttua uuteen kotiini oli huoneessani minulle valmiina naisten vaatteet joihin minun piti pukeutua ja johin minun edelleenkin pitää pukeutua heti tullessani kotiin töistä. Neitsyyden menetys minulla tapahtui ensimmäisenä yönä, olin pukeutunut rintaliiveihin ja pikkupöksyihin , kun kömmin hänen viereensä parisänkyyn maksamaan "ennakko vuokraa"tuleva mieheni suuteli minua ja toivotti tervetulleeksi kotiin. Sen jälkeen hän riisui pöksyni,avasi jalkani,levitti liukastetta peräaukkooni ja sanoi haluavansa naida minua ensimmäisen kerran edestä, koska haluaa nähdä ilmeeni kun alistun hänen naisekseen. Ensimmäinen kerta toki sattui mutta silloinkin tuntui, että oli helppo antaa, kun oli pukeutunut ja alistunut naiseksi. Ensimmäisen panon jälkeen valvoin pitkään kuunnellen mieheni rauhallista hengitystä, samalla kun perseeni oli kipeä ja valui spermaa. Nykyään tämä on normaalia parisuhdetta, minä annan ja hän otaa. Hän ostaa minulle usia vaatteita, minä puen niitä päälleni, näytän seksikkäältä ja saan KYRPÄÄ. Haluatko kuulla lisää, mitä juuri nyt tapahtuu

    • Anonyymi

      Mistä olet

      • Anonyymi

        En ole äitiäni nuorempi... asun kyllä talossa vuokralla kuten kerroin. Asun pohjois suomessa, harvaan asutulla alueella, joten ulkonakin voi käydä naisen asussa eikä naapurit ole heti kuulemassa jos sattuu olemaan vähän äänekkäämpää naimista, joskus jopa ulkona. Päivisin käyn normaalisti työssä miehenä, toki aina minulla on naiseten alusasut mutta ne eivät näy päälle päin, joten ei minua kukaan tunnista naiseksi vaikka vastaan tulisi. olen kyllä hoikka ja minusta tulee helposti peruukilla ja pikku meikillä aidon naisen... oikeastaan huoran näköinen, kuten mieheni joskus sanoo.Ja huorahan minä siinä mielessä olenkin,että hyödyn rahallisesti siitä, että anan naida itseäni. Olen asunut nyt vuokralla hänen luonaan vuoden verran ja sinä aikana olen asunut vuokrahuoneessani vain silloin, kun minulla on käynyt vieraita. Minä aloin nauttimaan aika nopeasti siitä, että mieheni nai minua perseeseen, nauttii siitä ja tyhjentää joka kerta runsaan spermalastinsa sisälleni. Se tunne kun mies nainnin jälkeen on tyydyttyneenä vieressäni... ja minä olen antanut sen tyydytyksen, sellaisena sen varmaan oikeat naisetkin kokevat. Lähiaikoina otteet on muuttuneet kovemmiksi ja osa panoista on ollu jo melkein raiskauksia j mukaan on tullut jo muutakin alistusta. Voin kertoa lisääkin nykyisestä elämästäni lähes reaali ajassa, jos joku haluaa tällaista plokia lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole äitiäni nuorempi... asun kyllä talossa vuokralla kuten kerroin. Asun pohjois suomessa, harvaan asutulla alueella, joten ulkonakin voi käydä naisen asussa eikä naapurit ole heti kuulemassa jos sattuu olemaan vähän äänekkäämpää naimista, joskus jopa ulkona. Päivisin käyn normaalisti työssä miehenä, toki aina minulla on naiseten alusasut mutta ne eivät näy päälle päin, joten ei minua kukaan tunnista naiseksi vaikka vastaan tulisi. olen kyllä hoikka ja minusta tulee helposti peruukilla ja pikku meikillä aidon naisen... oikeastaan huoran näköinen, kuten mieheni joskus sanoo.Ja huorahan minä siinä mielessä olenkin,että hyödyn rahallisesti siitä, että anan naida itseäni. Olen asunut nyt vuokralla hänen luonaan vuoden verran ja sinä aikana olen asunut vuokrahuoneessani vain silloin, kun minulla on käynyt vieraita. Minä aloin nauttimaan aika nopeasti siitä, että mieheni nai minua perseeseen, nauttii siitä ja tyhjentää joka kerta runsaan spermalastinsa sisälleni. Se tunne kun mies nainnin jälkeen on tyydyttyneenä vieressäni... ja minä olen antanut sen tyydytyksen, sellaisena sen varmaan oikeat naisetkin kokevat. Lähiaikoina otteet on muuttuneet kovemmiksi ja osa panoista on ollu jo melkein raiskauksia j mukaan on tullut jo muutakin alistusta. Voin kertoa lisääkin nykyisestä elämästäni lähes reaali ajassa, jos joku haluaa tällaista plokia lukea

        Lukisin oikein mieluusti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukisin oikein mieluusti

        Lue sitten. Plokini löytyy "miesten kesken: tuleva vaimoko"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue sitten. Plokini löytyy "miesten kesken: tuleva vaimoko"

        Siis seksinovellit; miesten kesken; tuleva vaimoko tosi tarina. Siellä olen kertonut lähes reaali ajassa elämästäni toisen miehen naisena, vuokralaisena, huorana, seksileluna. Täällä löytyy paljon keksittyä yliampuvaa tekstin tuottoa, mutta minä kirjoitan muista poiketen omasta elämästäni... tosi elämästä


    • Anonyymi

      minkä ikäinen oot ja missä asustelet

      • Anonyymi

        Oon äitiäni nuorempi ja talossa asustelen.


    • Anonyymi

      Vuosia sitten mies-kaverini pani munansa suuhuni ja sain imeä munaa säännöllisesti.
      Tietenkään se ei jäänyt siihen vaan hän alkoi panna minua myös perseeseeni.
      Kaverini alisti minut vaki-bottomiksi. Hän kertoi miesten välinen seksi-suhteestamme 2 mies-ystävälleen, jotka myös alkoivat imettämään munaansa ja panemaan minua.
      Miehet käyttävät minua lutkana.
      olen pano-reikä-raimo.

    • Pienellä paikkakunnalla on aika hankala saada luotettavaa seuraa. Haiveissa sitä oikeaa on vielä saada.... Paremman puutteessa omaa kivaa tietysti voin harrastella.

    • Anonyymi

      oon hoitanut nuo persepanot yleensä turussa ollessani xxx paradisessa ja sitten helsingissä sama homma menen keltaiseen ruusuun. tosin keltainen ruusu taitaa nyt olla kiinni, kuno on korona. tykkään ottaa ja antaa perseeseen molempia, mutta oon huomannut että usein on enemmän niitä jotka tykkää että niitä pannaan perseeseen

      • Anonyymi

        onko niisäs gloryholea? vai miten ne toimii ja miten siellä ollaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko niisäs gloryholea? vai miten ne toimii ja miten siellä ollaan?

        on niissä gloryholeja ja sitten niissä on erilaisia huoneita on patjahuonetta, kimppahuonetta ja niin edelleen missä voi puuhastella ja vaikka kahlita toisen siihen ja panna perseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on niissä gloryholeja ja sitten niissä on erilaisia huoneita on patjahuonetta, kimppahuonetta ja niin edelleen missä voi puuhastella ja vaikka kahlita toisen siihen ja panna perseeseen.

        ei tavitse kuin mennä sisään kassan kautta ja sinne vaan katselemaan sisälle. Noita on Euroopassa enemmänkin tollaisia paikkoja. Maksaa jonkun muutamia euroja sisäänpääsy eli muutaman tuopin hinnalla saa jo katsella pornoa ja tavata mielenkiintoisia ihmisiä. Enimmäkseenhän noissa käy bi/gay miehiä ja transuja naisia en ole koskaan nähnyt.


    • Anonyymi

      06-alueelta peppuun haluavia? Tää ois kullia tarjolla!

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe