Aina niin luotettava verkkomedia.org on kertonut tämän suurelta yleisöltä pimitetyn sensaatiomaisen lähitulevaisuudessa tapahtuvan katastrofin!
MAASTOUTUKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2835
Jos satut säilymään elossa tuon komeetan jäljiltä, niin toinen yhtä vakava uhka väijyy jo puun takaa sinua! Nimittäin Fukushiman 4. reaktori! Sen kannattavat rakenteet ovat niin pahasti vaurioituneet, että on vain ajan kysymys, että sen uraanitangot syttyvät palamaan ja räjähtävät 800 ydinpommin voimalla, jolloin kaikkien pohjoisella pallonpuoliskolla tulee ehtiä 2 viikon (siis 14 päivän aikana) pakenemaan henkensä edestä eteläiselle pallonpuoliskolle! (Antarktis lienee turvallisin alue?) Tämänkin sensaatiomaisen suurelta yleisöltä pimitetyn uutisen on paljastanut verkkomedia.org
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=3576
Jos olet Kristitty, niin tiedät mistä apu tulee, mutta jos et ole Kristitty, niin vapise ja ole kauhuissasi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tappajakomeetta iskee maahan helmikuussa 2013!
118
1082
Vastaukset
- ---
Amen.
- pihon sivulta
Nimimerkin "lukija" uni 21.12.2011
Näin 21.12.2011 unisarjan. Ensin oli punaruskea vuori, jonne autot veivät ruokatavaraa. Minä olin vuorella ja kaivoin kivikoiralle silmät. Kivi oli pehmeää. Koira oli hyvillään.
Uni jatkui. Toisessa vaiheessa näin, että taivas oli violetinvaaleanpunainen. Etualalla oli meren rannassa iso teollisuusalue valtavine nostureineen. Mereen laski valtavan kokoinen tähti, jolla oli kauniit keltaiset sakarat, keskusta oli punainen, jossa oli musta pallo. Tähti ei näkynyt kokonaan. Suljin silmät. Kun avasin silmät, näin tähden vajoavan mereen aiheuttaen valtavan aallon ja aallokon, mikä synnytti kauhua.
Näin kolmanneksi pelkkää usvaa ja pimeyttä. Rukoilin että Luoja ottaisi minut pois siitä kauheudesta. Suljin silmät. Kun avasin silmäni, taivas oli valoisa ja pimeys oli haihtunut. Ei näkynyt muuta kuin valoisa taivas. - ???
näin unta yksi yö tässä muutama päivä taaksepäin ja näin unessa
numero sarjan 4-2-2-4
mitä tämä tarkoittaa?
sitten näin luvun joka oli
13 miljoonaa
mitä tämä tarkoittaa?
liittyykö tähän jotenkin?- tuhat ja yksi
12 on kustakin sukukunnasta ja 13 milj, juutalaista.
- Janus-nimi on enne!
Voi näitä aikoja ja vielä enempi tulevia!
Nyt elämme todella vakavia aikoja, kun Suomen antisemitistisin ja antikristillisin verkkomedian vääräprofeetta Janus Putkonenkin julistaa lopun aikojen katastrofeja ja siten toimii vastoin epäpyhiä tarkoitusperiään: saattaa ihmisjoukot paniikkiin ja etsimään pelastusta, minkä he löytävät vain uskon kautta Jeesukseen!
Kun tutkimme nimen 'Janus' merkitystä, niin löydämme siitä sen profeetallisen merkityksen, että Janus Putkonenkin on ihan nimensä mittainen ja että hänen pitikin ilmaantua tähän aikakauteen!
> "Mutta Januksen eli Eanuksen nimessä on vielä jotain enemmän, jota emme saa sivuuttaa. Janus, jota palvottiin Messiaana eli jumalihmisenä, palvottiin myös "Principium Decorumina", kaikkien pakanajumalien lähteenä. Olemme jo jäljittäneet hänet hänen tässä ominaisuudessaan menneisyyden Kuusista Nooaan; mutta jotta saisimme selville hänen väitteidensä alkuperän, joiden mukaan hänelle kuuluvat tämän korkean hahmon ominaisuudet ja asema, on meidän jäljitettävä ne sitäkin kauempaa menneisyydestä.
Pakanat tiesivät ja heidän oli pakko tietää siinä vaiheessa, kun Mysteerit kehitettiin, vedenpaisumuksen kautta vanhasta maailmasta uuteen maailmaan siirtyneiden Seemin ja hänen veljiensä aikaan, koko Aatamin tarina ja siksi oli välttämätöntä, ettei hänen ylintä arvovaltaansa ihmishahmoisena "jumalten ja ihmisten isänä" jätettäisi huomiotta. Mysteerit olivat täynnä kaikkea sitä, mitä hän teki ja mitä hänelle tapahtui; ja nimi E-nush eli Ph'anesh sen egyptiläisessä muodossa, "Ihminen" oli vain yksi suuren kantaisämme nimistä." <
http://www.arvioikaa.com/2B32.html
Muistetaan rukoilla myös Janus-poloiselle parannuksen armoa! - Punus Jatkonen.
Nou hätä siitä syystä,että esirukouspatteristomme on jo valmiina torjumaan kyseisen
tappapjakomeetan.Eli voitte siis olla levollisin mielin.- uskokaa evankeliumi
Eikös tämä asteroidi kulje maan ja kuun VÄLISTÄ, eikä siis törmää maahan(Nasa). Maan vetovoima voi toki vaikuttaa asteroidin liikerataan. Nähtäväksi jää. Tapahtuipa mitä tahansa AINOA turva on Jeesuksessa Kristuksessa.
- Hoituukohan homma?
Toivottavasti teillä on siellä riittävästi paukkuja hoitaaksenne homman :)
- PingPong hupsista
uskokaa evankeliumi kirjoitti:
Eikös tämä asteroidi kulje maan ja kuun VÄLISTÄ, eikä siis törmää maahan(Nasa). Maan vetovoima voi toki vaikuttaa asteroidin liikerataan. Nähtäväksi jää. Tapahtuipa mitä tahansa AINOA turva on Jeesuksessa Kristuksessa.
Jospa se törmää ensin kuuhun ja sitten kimpoaa siitä maahan (?)
NASAn laskelmat ovat aina vain likiarvoja ja saattaa käydä niin, että tuo möhkäle osuu suoraan maapalloon ja ilmeisesti mereen, joka muodostaa 70% maapallon pinta-alasta.
Sen vuoksi opetelkaa jumalattomat kansalaiset hetimmiten uimaan ja sukeltamaan! Sukeltajan varusteet happipulloineen ovat teille tosi tarpeen!
Uskoville: No hätä, sillä meitä kannattelevat aina Kaikkivaltiaan käsivarret :)
- pihon sivulta
HANNAN SAAMA ILMESTYS LAPPEENRANNASSA 29.12.2012
Näytettiin avaruutta ja kirkasta, suurta kättä. Sitten näin valtavan suuren taivaankappaleen, pelottavan näköisen möykyn (asteroidi? Ilm.8:8,9). Se oli pitkulainen ja leveä muodoltaan. Yhtäkkiä se suuri käsi "tuuppasi sitä", jonka jälkeen "möykky" muutti reittiään kohti maapalloa. Kun se saavutti maapallon, se putosi mereen. Siitä lähti valtavat hyökyaallot neljään ilmansuuntaan. Tämä tapahtui yöllä ja niin nopeasti, ettei mikään inhimillinen torjuntajärjestelmä ehtinyt sitä estää. Tässä yhteydessä mainittiin, että jättimäiset aallot osuivat mm. sellaisiin kaupunkeihin, joissa oli paljon suuria pilvenpiirtäjiä (Amerikka, Kauko-Itä ja Eurooppa). Jättiaaltojen mukana kulki myös maanjäristyksiä. Sitten näytettiin englanninkielisiä uutisotsikoita: "Kalifornia hävisi/romahti mereen." Näytettiin suurta enkeliä, jolla oli terävä ja päättävä katse. Kun hän löi miekalla suuren halkeaman Kalifornian karttaan, niin sitä myöten alue hävisi pois. Sitten näytettiin jälleen lehden otsikkoa: "New Yorkin kaupunkiin syöksyneet aallot korkeampia kuin oli tuhoutuneet WTC:n tornit." Seuraavaksi näytettiin Italiaa, ensin Milanoa ja Venetsiaa, sitten Roomaa ja Napolia, jotka olivat joutuneet veden alle. Sanottiin myös, että Tanska, Ruotsi ja Suomi olivat hätätilassa (maanhalkeamat hyökyaaltojen lisäksi).- äkson.
Hannan saamassa ilmestyksessä on tyyliä ja äksonia, mielenkiintoinen totta tosiaan Amen.
- Vau, mikä näky!
Hanna on nähnyt ihmeellisen näyn ja jos se toteutuu, niin voe, voe immeisii :(
Tietennii me uskovat vua iloitsemme, kun taivaan Isä ojentaa kätensä ylhäältä pilvien lomasta meitä auttaakseen, kuten aina ennenkin! Hallelujaa! - Haloo, Hanna esiin!
äkson. kirjoitti:
Hannan saamassa ilmestyksessä on tyyliä ja äksonia, mielenkiintoinen totta tosiaan Amen.
Hanna ei liene enää mikään pikkutyttö, sillä näyn tyyli ja sanoitus viittaa hieman sivistyneempään naiseen(?)
- UskovaM1977
Vau, mikä näky! kirjoitti:
Hanna on nähnyt ihmeellisen näyn ja jos se toteutuu, niin voe, voe immeisii :(
Tietennii me uskovat vua iloitsemme, kun taivaan Isä ojentaa kätensä ylhäältä pilvien lomasta meitä auttaakseen, kuten aina ennenkin! Hallelujaa!Eipä se Jumala ojenna käsivarttaan auttamaan niitä kristittyjä tänään joita vainotaan eri puolilla maailmaa. Kidutetaan ja tapetaan. Missäpä on Jumalan suoja heidän kohdallaan?
Raamattu sanoo, että ahdistuksen aikana antikristukselle annetaan valta tappaa pyhiä. Jälleen on Jumalan suojelus kaukana kun antikristus mestaa joukkoinensa miljoonia uskovaisia. Jumalan turvaan EI voi siis luottaa aina. Vaikka Taivaaseenhan uskova menee kuollessaan joten kyllä Herra kadotukselta pelastaa, mutta ei välttämättä kuolemalta..edes uskovaa.
Siispä mikään uskovan turvakaan ei ole koskaan varmaa. - Keneen sinä turvaat?
UskovaM1977 kirjoitti:
Eipä se Jumala ojenna käsivarttaan auttamaan niitä kristittyjä tänään joita vainotaan eri puolilla maailmaa. Kidutetaan ja tapetaan. Missäpä on Jumalan suoja heidän kohdallaan?
Raamattu sanoo, että ahdistuksen aikana antikristukselle annetaan valta tappaa pyhiä. Jälleen on Jumalan suojelus kaukana kun antikristus mestaa joukkoinensa miljoonia uskovaisia. Jumalan turvaan EI voi siis luottaa aina. Vaikka Taivaaseenhan uskova menee kuollessaan joten kyllä Herra kadotukselta pelastaa, mutta ei välttämättä kuolemalta..edes uskovaa.
Siispä mikään uskovan turvakaan ei ole koskaan varmaa.Aidolla uskovalla on AINA turvansa Kaikkivaltiaassa, kuten Raamatussa vakuutetaan:
PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2. se sanoo: "YHWH on minun turvani ja linnani, hän on minun Elohimini, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, YHWH, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Niiden uskisten, jotka eivät ole saaneetkaan apua ylhäältä, kannattaa viimeistään nyt tarkistaa uskonsa laatu ja kohde, sillä kohteella on oleellinen merkitys avun saamiseen!
Onko kohde Adonai Yeshua, vai onko kyseessä jokin 'korvikejumala'? - pikku poika
Haloo, Hanna esiin! kirjoitti:
Hanna ei liene enää mikään pikkutyttö, sillä näyn tyyli ja sanoitus viittaa hieman sivistyneempään naiseen(?)
En oikein usko maan halkeamiin ainakaan Suomen kohdalta. Jos maantiede niin vahvistaa niin ehkä sitten sellaisen unen voi nähdä, mutta emmekö elä vanhimpiin kuuluvan laatan päällä? Jos on kestänyt miljardit vuodet, eikä meillä varsinaisia tulivuoria tai mannerlaattojen törmäyspisteitä ole niin mistä halkeamat?
- Se on mahdollista
pikku poika kirjoitti:
En oikein usko maan halkeamiin ainakaan Suomen kohdalta. Jos maantiede niin vahvistaa niin ehkä sitten sellaisen unen voi nähdä, mutta emmekö elä vanhimpiin kuuluvan laatan päällä? Jos on kestänyt miljardit vuodet, eikä meillä varsinaisia tulivuoria tai mannerlaattojen törmäyspisteitä ole niin mistä halkeamat?
Maapallolla on tapahtunut useita sellaisia tapahtumia, joiden tiedemiehet eivät uskoisi voivan tapahtua.
Vedenpaisumus on todella tapahtunut, mutta tiedemiehet eivät usko sellaista edes olleen.
VT:n mukaan israelilaiset kulkivat Kaislameren poikki kuin kuivalla maalla, mitä yrittäessään egyptiläiset hukkuivat.
Loogisesti ajatellen Suomen maaperä on maailman vanhinta peruskalliota, joka ei itsestään järky, mutta Herralle olisi pikkujuttu tehdä siihen repeämiä niin halutessaan!
Vain Messias on ainoa järkkymätön peruskallio! - Seurailija
Minä olen nähnyt tuon suuren käden eli Jumalan käden pari votta sitten, ihan valvetilassa sen näin. Koura oli ihmisiä lähes täynnä ja Jeesus oli peukalon paikalla, kaikki kädestä näkyi ihan tarkastit, kynnet, verisuonetkin, katselin näkyä ainakin 10 minuuttia... Käsi oli valtava se tuli korkeuksista melkein maanpintaan että siihen saattoi nousta jos halusi, minä nousin, vähänajan kuluttua tunnustin Jeesuksen Herrakseni. Käsi on niin valtava että helposti sillä yhden meteoriitin suuntaa muuttaa.
- nbt743
Seurailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt tuon suuren käden eli Jumalan käden pari votta sitten, ihan valvetilassa sen näin. Koura oli ihmisiä lähes täynnä ja Jeesus oli peukalon paikalla, kaikki kädestä näkyi ihan tarkastit, kynnet, verisuonetkin, katselin näkyä ainakin 10 minuuttia... Käsi oli valtava se tuli korkeuksista melkein maanpintaan että siihen saattoi nousta jos halusi, minä nousin, vähänajan kuluttua tunnustin Jeesuksen Herrakseni. Käsi on niin valtava että helposti sillä yhden meteoriitin suuntaa muuttaa.
Seurailija, sinulla upea näky, sain siitä itsellenikin turvallisen olon, ei meidän tarvitse pelätä mitään, kaikki on Jumalan hallinnassa.
- UskovaM1977
Keneen sinä turvaat? kirjoitti:
Aidolla uskovalla on AINA turvansa Kaikkivaltiaassa, kuten Raamatussa vakuutetaan:
PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2. se sanoo: "YHWH on minun turvani ja linnani, hän on minun Elohimini, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, YHWH, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Niiden uskisten, jotka eivät ole saaneetkaan apua ylhäältä, kannattaa viimeistään nyt tarkistaa uskonsa laatu ja kohde, sillä kohteella on oleellinen merkitys avun saamiseen!
Onko kohde Adonai Yeshua, vai onko kyseessä jokin 'korvikejumala'?Eli Stefanus ja kaikki Kristuksen apostolit (paitsi Johannes) sekä muut vainotut ja tapetut kristityt eivät oikeasti olleetkaan tosiuskovia? Heidän yllään kun ei ollut ennenaikaiselta kuolemalta pelastavaa Jumalan suojaa!
Mutta uskon Herraan Jeesukseen Kristukseen. Niinkuin sinäkin. Luotan Häneen. Pelkään silti, luotan silti, pelkään, luotan, välillä saan rauhan. Sitten taas pelkään. Tätä normaalia uskovaisen tunteiden vuoristorataa.
Siunausta! - Levollinen Kristitty
Seurailija kirjoitti:
Näky oli aito ja tarkoitettu sulle ja meille muillekin uskiksille rohkaisuksi!
Kaikki uskosta osattomat ja etenkin jumalattomat kääntykööt heti etsimään pelastusta Vapahtajassamme tai vaviskoot yötä päivää mahdollisen ison komeetan pelossa, joka voi osua heihin milloin vain! - Levollinen Kristitty
UskovaM1977 kirjoitti:
Eli Stefanus ja kaikki Kristuksen apostolit (paitsi Johannes) sekä muut vainotut ja tapetut kristityt eivät oikeasti olleetkaan tosiuskovia? Heidän yllään kun ei ollut ennenaikaiselta kuolemalta pelastavaa Jumalan suojaa!
Mutta uskon Herraan Jeesukseen Kristukseen. Niinkuin sinäkin. Luotan Häneen. Pelkään silti, luotan silti, pelkään, luotan, välillä saan rauhan. Sitten taas pelkään. Tätä normaalia uskovaisen tunteiden vuoristorataa.
Siunausta!Apostolit ja profeetat olivat tosiuskovia ja heidän suojanaan oli Kaikkivaltiaan käsi.
Heidät otettiin levon osastolle Tuonelaan Luojamme tarkan aikataulun mukaisesti!
Marttyyrius on tarkoitettu vain valituille, eikä sitä voi itse valita, vaan se joko suodaan tai sitten ei.
Adonai Yeshua suokoon sinulle turvallisuuden tunteen, olit sitten valittu marttyyriksi tai sitten et! - täti
pikku poika kirjoitti:
Pikku poika tiedätkö, että nuo miljoonat vuodet ovat vain satua? Ja myös Suomen vanhin ja vakain kallio on satua, kehitty ydinteollisuuden tarpeisiin? Kuka niitä mannerlaattoja on käynyt katsomassa? Joskus tutkijat havaitsevat halkamat mannerlaatoissa sitten vasta kun tapahtuu vaikka maaanjäristys tai tulivuoren purkaus.
- n.pari viikkoa vielä
Helmikuun 15 päivä, silloin suuri Jumalan käsi ohjaa asteroidin maata kohti vaikka nasa jo hehkuttaa että ohi menee 28000 kilometrin päästä.
- Levollinen Kristitty
n.pari viikkoa vielä kirjoitti:
Helmikuun 15 päivä, silloin suuri Jumalan käsi ohjaa asteroidin maata kohti vaikka nasa jo hehkuttaa että ohi menee 28000 kilometrin päästä.
Niinpä niin! Silloin näemme, miten luotettavia Janus Putkosen 'profetiat' ovat.
Koska nasan porukkakin on vain erehtyväisiä ihmisiä, niin ehdotan lukijoille, että laittavat joka tapauksessa asiansa kuntoon Luojansa ja Vapahtajansa kanssa. Jos tappajakomeetta iskee lukijoihin, niin sen jälkeen on olemassa vain hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka kuluttaa kaikki jumalattomat ja nimikristityt yms., jotka eivät ole valmiita kohtaamaan Kaikkivaltiasta! - Ei pelkoa Jumalassa
Levollinen Kristitty kirjoitti:
Näky oli aito ja tarkoitettu sulle ja meille muillekin uskiksille rohkaisuksi!
Kaikki uskosta osattomat ja etenkin jumalattomat kääntykööt heti etsimään pelastusta Vapahtajassamme tai vaviskoot yötä päivää mahdollisen ison komeetan pelossa, joka voi osua heihin milloin vain!On myös näin, kun pieni lapsi kuoli äitinsä syliin, hänelle tuli yli onnellinen ilme, kun nosti kätensä kuin pyytäen syliin. Siihen kuoli. Aikaa vuosikymmeniä monia sitten . Tuli nyt mieleeni, miten voimme myös täällä elämässä kulkea Jeesus lähellämme.
Ei pääse komeetat väliin. - UskovaM1977
n.pari viikkoa vielä kirjoitti:
Hähähähähähähääää OHI MENI! Näin nähtiin taas huijarivalheprofetia saatanasta tullut. Näin ne huijarit paljastuu. Raamatussa varmat ja todet profetiat. Muihin turha luottaa, suurin osa valehtelijoita ja oman sydämen houreita julkituovia valheprofeettoja.
Toisaalta pitää olla kiitollinen ettei se osunut ja kiittää Herraa armostaan.
- Olly
Ja 16.2 keksitään seuraava maailmanlopun päivämäärä... Säälittävää.
- Pelotteita piisaa
Janus Putkosen leivinuunista eivät suuret ja peljättävät pelotteet lopu :)
Mietippä syitä siihen, miksi Herra varoittaa ja varoittamistaan varoittaa kaikkia kansoja niiden asukkaiden syntielämän vuoksi?
Oletko sinä vaeltanut niin puhtaasti Luojasi säädösten mukaan, että voit rinta rottingilla ottaa vastaan sen mahdollisesti maan päälle iskevän komeetan?
Jos et, niin pidä kiirettä, sillä vielä sulla on vajaa kuukausi aikaa laittaa asiasi kuntoon hänen kanssaan!
- Iso kivi
Isosta kivestä, joka törmää maahan tehden suurta tuhoa olen minäkin erään tuntemattoman profetiasta kuullut. Se profetia tuli viime syksynä.
- Odotellaan tulevaa
Vaikuttaa mahdolliselta ja jos se todella törmää tänne, niin varmaankin Herra on tarkoin määritellyt törmäyskohdan, kuten hänen kaikki muutkin tekonsa ovat ylen ihmeelliset ja tarkoin suunnitellut!
- ...................
Tämän palstan profetioiden virhemarginaali lienee luokkaa 99.99%
Se 00.01% taas tapahtuu väkisinkin, kun jatkuvasti ennustelee, niin aivan varmasti jossain vaiheessa osuu nappiin.
Rikkinäinen kellokin on oikeassa kahdesti päivässä. Osuva sanonta.- Vakavat ajat tulevat
Entäs jos ne toteutumattomat profetiat kuvaavatkin armahduksia tuomioiden sijaan?
Jossain vaiheessa myös Herran kellosta armovieteri katkeaa ja voi kaikkia jumalattomia silloin!
Viittaan lukuisiin Herran VT:ssa ja UT:ssa antamiin vakaviin varoituksiin ja uhkauksiin ennen tuomioiden tuloa. Kun Israel ei tehnyt parannusta synneistään, niin lopulta tuomiot tulivat!
Ovatko suomalaiset tehneet parannusta synneistään? Aivan oikein: EIVÄT OLE! - KTS (Ei kirj.)
Vakavat ajat tulevat kirjoitti:
Entäs jos ne toteutumattomat profetiat kuvaavatkin armahduksia tuomioiden sijaan?
Jossain vaiheessa myös Herran kellosta armovieteri katkeaa ja voi kaikkia jumalattomia silloin!
Viittaan lukuisiin Herran VT:ssa ja UT:ssa antamiin vakaviin varoituksiin ja uhkauksiin ennen tuomioiden tuloa. Kun Israel ei tehnyt parannusta synneistään, niin lopulta tuomiot tulivat!
Ovatko suomalaiset tehneet parannusta synneistään? Aivan oikein: EIVÄT OLE!Ei ole kukaan muukaan kansa tehnyt...ei myöskään Israel heh...
- Pidähän kiirettä
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Ei ole kukaan muukaan kansa tehnyt...ei myöskään Israel heh...
Israel tuntuu olevankin PIIKKI lihassasi, HYVÄ. Asennemuutos voisi oleellisesti auttaa.
- Näe selvä ero!
Ei ole kukaan muukaan kansa tehnyt...ei myöskään Israel heh...
Ei olekaan, mutta ero on siinä, että Israelilla on ollut lähes 2000 vuotta Herran laittama peite silmillä sen vuoksi, että evankeliumi piti ensin julistaa pakanakansoille ja vasta sen jälkeen tuo peite poistetaan.
Siksi emme voi odottaakaan Israelilta kansana samaa, mitä voimme odottaa esim. Suomen kansalta!
Suomen kansan enemmistö on polkenut lokaan sen valtavan armon ja pelastussanoman, jota sille on julistettu jo liki 1000 vuotta! - KTS tarvitsee apua
Pidähän kiirettä kirjoitti:
Israel tuntuu olevankin PIIKKI lihassasi, HYVÄ. Asennemuutos voisi oleellisesti auttaa.
Olet harvinaisen oikeassa, sillä KTS on osoittanut tuon ongelmansa etenkin Juutalaisuus-foorumilla jo vuosien ajan.
Rukoillaan lähimmäisressukan puolesta, sillä tuo pakkomielle ei häiritse ainoastaan häntä itseään, vaan myös meitä näillä foorumeilla vierailijoita.
Siksi uskonrukous tässä kohden koituu myös meille hyödyksi :) - KTS (Ei kirj.)
Näe selvä ero! kirjoitti:
Ei olekaan, mutta ero on siinä, että Israelilla on ollut lähes 2000 vuotta Herran laittama peite silmillä sen vuoksi, että evankeliumi piti ensin julistaa pakanakansoille ja vasta sen jälkeen tuo peite poistetaan.
Siksi emme voi odottaakaan Israelilta kansana samaa, mitä voimme odottaa esim. Suomen kansalta!
Suomen kansan enemmistö on polkenut lokaan sen valtavan armon ja pelastussanoman, jota sille on julistettu jo liki 1000 vuotta!Mä haen siis taas tätä tällästä loogisuutta ja johdonmukaisuutta joka teijän lössiltä täysin puuttuu.
Kaikki muut kansat on kauheita synnin pesiä mut Israelin kansa onkin puhas pulmunen...:D - Ero on selkeä
Mä haen siis taas tätä tällästä loogisuutta ja johdonmukaisuutta joka teijän lössiltä täysin puuttuu.
Kaikki muut kansat on kauheita synnin pesiä mut Israelin kansa onkin puhas pulmunen...:DVedit taas väärät johtopäätökset.
En kirjoittanut Israelin olevan puhdas pulmunen, vaan kirjoitin muiden kansojen voivan ottaa vapaasti vastaan evankeliumin ilosanoman, mutta Israelin enemmistön silmiltä se on YHWH:n säädöksellä peitetty säädettyyn aikaan asti, jotta pakanakansat saisivat tulla osallisiksi armosta.
Sinun olisi nyt syytä kumartua nöyränä Vapahtajasi eteen ja pyytää Häntä antamaan sulle oikea mieli ja asenne suhteessa häneen, hänen valittuun kansaansa Israeliin ja suhteessa muihin kristittyihin, joita usein kutsut alentavasti milloin minkäkinlaiseksi lössiksi.
Sulla on ymmärrystä, joten nöyrry ja ota vastaan apu Herralta! - LienetKTSlukutaitoinen?
Mä haen siis taas tätä tällästä loogisuutta ja johdonmukaisuutta joka teijän lössiltä täysin puuttuu.
Kaikki muut kansat on kauheita synnin pesiä mut Israelin kansa onkin puhas pulmunen...:DNeuvon sinua tutustumaan Raamattuun. Siellä on juurtajaksain kerrottu Israelin historiasta. Miten oli, miten nyt on ja miten tuleva on.
- KTS (Ei kirj.)
Ero on selkeä kirjoitti:
Vedit taas väärät johtopäätökset.
En kirjoittanut Israelin olevan puhdas pulmunen, vaan kirjoitin muiden kansojen voivan ottaa vapaasti vastaan evankeliumin ilosanoman, mutta Israelin enemmistön silmiltä se on YHWH:n säädöksellä peitetty säädettyyn aikaan asti, jotta pakanakansat saisivat tulla osallisiksi armosta.
Sinun olisi nyt syytä kumartua nöyränä Vapahtajasi eteen ja pyytää Häntä antamaan sulle oikea mieli ja asenne suhteessa häneen, hänen valittuun kansaansa Israeliin ja suhteessa muihin kristittyihin, joita usein kutsut alentavasti milloin minkäkinlaiseksi lössiksi.
Sulla on ymmärrystä, joten nöyrry ja ota vastaan apu Herralta!Ei ole Israelilta "peitetty" yhtään sen enempää kuin muiltakaan kansoilta. Koko ajan tässäkin kun puhut soopaa, tulee juutalaisia kristinuskoon Israelissa ja muuallakin ihan samalla prosentilla ellei jopa suuremmalla.
"Peite" on asianomaisen ihmisen itsensä laittama ja koskee myös suomalaisia. - KTS (Ei kirj.)
LienetKTSlukutaitoinen? kirjoitti:
Neuvon sinua tutustumaan Raamattuun. Siellä on juurtajaksain kerrottu Israelin historiasta. Miten oli, miten nyt on ja miten tuleva on.
Olen tutustunut:
Jeremia:
3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: "Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta. - Israel on poikkeus
Ei ole Israelilta "peitetty" yhtään sen enempää kuin muiltakaan kansoilta. Koko ajan tässäkin kun puhut soopaa, tulee juutalaisia kristinuskoon Israelissa ja muuallakin ihan samalla prosentilla ellei jopa suuremmalla.
"Peite" on asianomaisen ihmisen itsensä laittama ja koskee myös suomalaisia.KTS
Huomaan, ettet joko ole lukenut Raamattua riittävän tarkasti tai sitten et ole ymmärtänyt lukemaasi.
Jo Tanakhisssa on profetoitu se, mikä kohtasi Israelia kansana liki 2000 vuotta sitten eli se, että Israelin enemmistö (vähemmistöä se ei koskenut) tule ymmärtämään pelastussanoman arvoa, koska heillä oli väärä sydämen asenne Luojaansa ja Lunastajaansa kohtaan.
Apostoli Paavalin opetusten mukaan oli jo alunperin Elohimin suunnitelmissa laittaa Israel kansana määräajaksi syrjään, jotta pakanakansat saisivat mahdollisuuden ottaa vastaan pelastussanoman.
Jokainen todellinen Kristitty, joka on julistanut pelastussanomaa pakanoille ja juutalaisille, on havainnut sen, miten ÄÄRIMMÄISEN vaikeaa juuri juutalaisen on uskoa Yeshuaan Messiaanaan. Vain hyvin harvat heistä ja vain armonvalinnan perusteella kykenevät vastaanottamaan armon ja pelastuksen uskon kautta Adonai Yeshuaan Messiaanaan!
Myös Yeshua, koskien Israelin tulevaisuutta profetoi sanoen: Matt. 23:39
"Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee YHWH:n Nimeen.'"
Milloin tuo sitten toteutuu? Sakarjan mukaan hyvinkin pian: Sak. 12:10
Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
- Tuota tapausta edeltää Jerusalemin joutuminen pakanakansojen 'hampaisiin' ja Israelin joutuminen kansana täystuhon partaalle, mistä ovat merkit näkyvillä jo, eivätkä enää kaukana horisontissa! - lukiluki
Olen tutustunut:
Jeremia:
3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: "Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta.Lue koko Raamattu läpi. Suosittelen KJV, Bibliaa tai 33/38 käännöstä. Uudenmaailman käännöstä EI tule lukea. Ai niin, mitähän Raamattua te gnostikot luette?
- KTS (Ei kirj.)
lukiluki kirjoitti:
Lue koko Raamattu läpi. Suosittelen KJV, Bibliaa tai 33/38 käännöstä. Uudenmaailman käännöstä EI tule lukea. Ai niin, mitähän Raamattua te gnostikot luette?
Kuulehan nyt. Minulla on nuo kaikki mainitsemasi käännökset ja monella eri kielellä. On myös kreikankieliset alkutekstit ja rakennan parhaillaan interlineaarista käännöstä tietokoneellani. Hieman samanlaista kuin helluntaiherätyksen NOVUM mutta varustettuna vielä useammilla käännösvaihtoehdoilla, joten jätetään nää alkeet ja mennään vahvaan ruokaan.
- KTS koetukselle
Kuulehan nyt. Minulla on nuo kaikki mainitsemasi käännökset ja monella eri kielellä. On myös kreikankieliset alkutekstit ja rakennan parhaillaan interlineaarista käännöstä tietokoneellani. Hieman samanlaista kuin helluntaiherätyksen NOVUM mutta varustettuna vielä useammilla käännösvaihtoehdoilla, joten jätetään nää alkeet ja mennään vahvaan ruokaan.
Annahan maistiaisia siitä, että miten käännät jakeet:
Room. 10:4 ja 1. Tim. 3:16
Sillä todistat sen, ettet sahaa meitä linssiin :) - äläkerskaa,etoleainoa
Kaikki käännökset, ETKÄ ole tuon enempää oppinut/ymmärtänyt. Turhaa rakentelet mitään, jos asenteesi on se mitä on, olkootpa kreikkaa, arameaa, hebreaa, sanskriittia, tai mitä tahansa kieltä.
- Udellaan yhessä :)
äläkerskaa,etoleainoa kirjoitti:
Kaikki käännökset, ETKÄ ole tuon enempää oppinut/ymmärtänyt. Turhaa rakentelet mitään, jos asenteesi on se mitä on, olkootpa kreikkaa, arameaa, hebreaa, sanskriittia, tai mitä tahansa kieltä.
Annas olla, niin nähdään, miten KTS kääntää nuo pari jaetta yllä(?)
- KTS (Ei kirj.)
Udellaan yhessä :) kirjoitti:
Annas olla, niin nähdään, miten KTS kääntää nuo pari jaetta yllä(?)
Mutkun mä oon vasta Johanneksen kohdalla menossa. :O
- Ootellan yhä vua sua
Mutkun mä oon vasta Johanneksen kohdalla menossa. :O
Elä venkuloi eläkä yritä kiemurrella pois vastuusta, vaan hyppää raamatusa etteepäin ja käännä noi jakkeet, niin nähhää, puhutko totta ;)
- KTS (Ei kirj.)
Ootellan yhä vua sua kirjoitti:
Elä venkuloi eläkä yritä kiemurrella pois vastuusta, vaan hyppää raamatusa etteepäin ja käännä noi jakkeet, niin nähhää, puhutko totta ;)
:O
- ................
Vakavat ajat tulevat kirjoitti:
Ovatko suomalaiset tehneet parannusta synneistään? Aivan oikein: EIVÄT OLE!"Entäs jos ne toteutumattomat profetiat kuvaavatkin armahduksia tuomioiden sijaan?"
No tämähän tässä juuri onkin hauskaa, Nimittäin tämä lausahdus tuntuu olevan hyvin suosittu myös monien väärien profeettojen keskuudessa.
Internet on pullollaan näitä ns. profeettoja joiden ennustukset ovat menneet perseelleen jo vuosikausia, ja silti he vain jatkavat, koska osaavat vakuutella naiveja kuuntelijoitaan milloin milläkin tekosyyllä. - Näin ovat asiat
................ kirjoitti:
"Entäs jos ne toteutumattomat profetiat kuvaavatkin armahduksia tuomioiden sijaan?"
No tämähän tässä juuri onkin hauskaa, Nimittäin tämä lausahdus tuntuu olevan hyvin suosittu myös monien väärien profeettojen keskuudessa.
Internet on pullollaan näitä ns. profeettoja joiden ennustukset ovat menneet perseelleen jo vuosikausia, ja silti he vain jatkavat, koska osaavat vakuutella naiveja kuuntelijoitaan milloin milläkin tekosyyllä.Huomaan, ettet ole tietoinen siitä, miten YHWH Elohim käsitteli Niiniveä. Hän uhkasi tuhota sen maan tasalle 40 pv:n kuluessa, mutta kun Niiniven ihmiset ja eläimet kääriytyivät säkkeihin ja tekivät parannuksen väkivallasta ja syntielämästä, niin YHWH Elohim armahti heitä, eikä tuhonnutkaan Niiniveä!
YHWH Elohim ei muutu ja siksi Hän myös nykyisin armahtaa syntisiä ihmisiä, jotka tekevät parannuksen, eikä otakaan heitä äkkkikuolemalla pois maan päältä!
Etsi sinäkin lähempää yhteyttä Luojaasi ja sen löydät uskon kautta Yeshua Moshiach'an, niin löydät armahtavan Luojasi ja saat katuessasi pahuuttasi kaikki syntisi anteeksi! - totuus68
Ei ole Israelilta "peitetty" yhtään sen enempää kuin muiltakaan kansoilta. Koko ajan tässäkin kun puhut soopaa, tulee juutalaisia kristinuskoon Israelissa ja muuallakin ihan samalla prosentilla ellei jopa suuremmalla.
"Peite" on asianomaisen ihmisen itsensä laittama ja koskee myös suomalaisia.Aika näyttää meille kaikille totuuden .Sen sanon että Siunattu olkoon Israel ikuisesti.Kulmakivi tuli rakentajille kompastuskiveksi ,mutta kyllä seulomisen jälkeen Israelista Jumala löytää omansa.Ja ne suomut tippuu
- ....................
Näin ovat asiat kirjoitti:
Huomaan, ettet ole tietoinen siitä, miten YHWH Elohim käsitteli Niiniveä. Hän uhkasi tuhota sen maan tasalle 40 pv:n kuluessa, mutta kun Niiniven ihmiset ja eläimet kääriytyivät säkkeihin ja tekivät parannuksen väkivallasta ja syntielämästä, niin YHWH Elohim armahti heitä, eikä tuhonnutkaan Niiniveä!
YHWH Elohim ei muutu ja siksi Hän myös nykyisin armahtaa syntisiä ihmisiä, jotka tekevät parannuksen, eikä otakaan heitä äkkkikuolemalla pois maan päältä!
Etsi sinäkin lähempää yhteyttä Luojaasi ja sen löydät uskon kautta Yeshua Moshiach'an, niin löydät armahtavan Luojasi ja saat katuessasi pahuuttasi kaikki syntisi anteeksi!Mitä juuri äsken sanoit ei liity millään tavalla siihen mistä puhuin. Okei, ehkä sillä tavalla, että mielestäsi jotkut asiat eivät tapahdukaan, sillä Jumala armahtaa.
Tuo ei kuitenkaan ole mikään argumentti sitä vastaan mistä puhuin.
"Internet on pullollaan näitä ns. profeettoja joiden ennustukset ovat menneet perseelleen jo vuosikausia, ja silti he vain jatkavat, koska osaavat vakuutella naiveja kuuntelijoitaan milloin milläkin tekosyyllä. "
Pystytkö väittämään että näin ei olisi?
Uskotko että tämän palstan virhemarginaali on selitettävissä ihan vain Jumalan armolla?
En muuten puhunut myöskään mitään omista uskomuksistani, joten miksi teet oletuksen että minun tarvitsisi etsiä Jumalaa? - Levollinen Kristitty
.................... kirjoitti:
Mitä juuri äsken sanoit ei liity millään tavalla siihen mistä puhuin. Okei, ehkä sillä tavalla, että mielestäsi jotkut asiat eivät tapahdukaan, sillä Jumala armahtaa.
Tuo ei kuitenkaan ole mikään argumentti sitä vastaan mistä puhuin.
"Internet on pullollaan näitä ns. profeettoja joiden ennustukset ovat menneet perseelleen jo vuosikausia, ja silti he vain jatkavat, koska osaavat vakuutella naiveja kuuntelijoitaan milloin milläkin tekosyyllä. "
Pystytkö väittämään että näin ei olisi?
Uskotko että tämän palstan virhemarginaali on selitettävissä ihan vain Jumalan armolla?
En muuten puhunut myöskään mitään omista uskomuksistani, joten miksi teet oletuksen että minun tarvitsisi etsiä Jumalaa?En ole kiistänyt sitä, etteikö netissä olisi valtaosa pelkkää läppää ja hurttihuumoria, eikä vähiten tällä foorumilla.
Luojamme on tosin erittäin armollinen ja pitkämielinen, mutta myös Hänen armollaan on rajansa. Moni uskova on kanssani tullut siihen johtopäätökseen, että Hänen armovieterinsä on jo vedetty lähelle äärimmäistä katkeamispistettä.
Siksi juuri nyt on ajankohtaista lukea Tanakhista: Jer. 51:6
"Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin. Sillä tämä on YHWH:n koston aika, hän maksaa sille, mitä se on ansainnut."
- Baabel tarkoittaa hengellisesti tämän maailman ruhtinaan hengen vallassa olevien joukkiota. Jos olet jäsen sellaisessa järjestössä tai joukkiossa, jossa hyökätään Raamatun ikuisia moraalisäädöksiä vastaan, niin olet osallinen sitä joukkiota hallitsevista pimeyden henkivalloista ja jos et ajoissa (eli HETI PAIKALLA, juuri nyt) eroa siitä, niin tulet osalliseksi heitä kohtaavasta tuomiosta! - UskovaM1977
Näin ovat asiat kirjoitti:
Huomaan, ettet ole tietoinen siitä, miten YHWH Elohim käsitteli Niiniveä. Hän uhkasi tuhota sen maan tasalle 40 pv:n kuluessa, mutta kun Niiniven ihmiset ja eläimet kääriytyivät säkkeihin ja tekivät parannuksen väkivallasta ja syntielämästä, niin YHWH Elohim armahti heitä, eikä tuhonnutkaan Niiniveä!
Etsi sinäkin lähempää yhteyttä Luojaasi ja sen löydät uskon kautta Yeshua Moshiach'an, niin löydät armahtavan Luojasi ja saat katuessasi pahuuttasi kaikki syntisi anteeksi!Tosin Niinive tuhoutui LOPULTA kuitenkin.
- Levollinen Kristitty
UskovaM1977 kirjoitti:
Tosin Niinive tuhoutui LOPULTA kuitenkin.
Mutta vasta noin 150 vuoden päästä Joonan päivistä lukien!
>>>Profeetta Joona julisti Jumalan määräämänä tuhon Niiniven kaupungille (Joona 3:4-10). Tuhon piti tulla 40 päivän kuluttua. Niiniven kaupungin asukkaat tekivät kuitenkin parannusta synneistään, ja tuho siirtyi. Joona oli Israelin kuninkaan Jerobeam II:n aikalainen (787-747 eKr.), eli vaikutti 700-luvun eKr. puolivälin tietämillä. Niinive tuhoutui vasta noin 150 vuotta myöhemmin vuonna 612 eKr. babylonialaisten valloittaessa sen. - Levollinen Kristitty
Mutta vasta noin 150 vuoden päästä Joonan päivistä lukien!
>>>Profeetta Joona julisti Jumalan määräämänä tuhon Niiniven kaupungille (Joona 3:4-10). Tuhon piti tulla 40 päivän kuluttua. Niiniven kaupungin asukkaat tekivät kuitenkin parannusta synneistään, ja tuho siirtyi. Joona oli Israelin kuninkaan Jerobeam II:n aikalainen (787-747 eKr.), eli vaikutti 700-luvun eKr. puolivälin tietämillä. Niinive tuhoutui vasta noin 150 vuotta myöhemmin vuonna 612 eKr. babylonialaisten valloittaessa sen.Unohdin mainita lainauksen lähteen, kas tässä:
http://www.gen.fi/Biblestudy/studydetails.html?id=56
- me-262
Ei iske, se lopullinen niitti on Aphohis sitten...
- Aika näyttää
me-262
Kyseessä on selvä pelote lähes vuoden ajaksi ja ylhäältä annettu varoitus siitä, mitä voi tapahtua, jos Herra katsoo ihmiskunnan ja erityisesti tietyn alueen ihmisten jo ylittäneen moraalisesti hyväksyttävän rajan.
- EläviksiKiviksi
Danielin kirjassa patsas sai loppunsa kivestä, ja kivestä kasvoi vuori.
Minäkin näin kiven joka heitettiin, mutta se ei ollu mikään asteroidi, vaan Jumalan valitsema kivi joka hajotti ihmisten rakentaman padon. Pato esti Jumalan läsnäoloa seurakunnassa. Jumala rakensi tilalle oman muurinsa joka oli täynnä Herran kirkkautta.- Komeetta vai meteori
Tässä avauksessa olisi kyse lähinnä meteoriitista, koska sen suuruusluokka on suunnilleen sama kuin Tunguskassa v, 1908 räjähtänyt meteoriitti kooltaan noin 60 m kanttiinsa.
>Meteoroidit, meteorit ja meteoriitit
Asteroideja, jotka ovat halkaisijaltaan alle kilometrin, kutsutaan meteoroideiksi. Itse asiassa suuren meteoroidin ja pienen asteroidin välillä ei ole juurikaan eroa.<
http://www.sarkanniemi.fi/akatemiat/tahtiakatemia/aurinkokunta/meteo.htm
Nasa on kuitenkin erehtynyt aiemminkin niiden koosta, joten se saattaa olla isompikin. Koko ja nopeus vaikuttaa liikerataan, joten meteoriitin turvallinen maapallon ohituskaan ei ole kirkossa kuulutettu.
- merkki JUMALALTA
Tuo komeetta ei törmää maahan vaan vuoden 2013 komeetat ovat MERKKI joka ilmoittaa Mayetryan toiminnan alkamisen
- KTS (Ei kirj.)
Onko itse Benjamin Creme vahvistanut tämän?
:p - Jos ja jos
Selittäisittekö hieman mitä tuo Mayetryan toiminta oikein tarkoittaa
- Levollinen Kristitty
Noinhan ne spiritualistit (eli harhauskoiset) luulevat.
Maitreya on humpuukia, mutta tappajakomeetta on aito! - Levollinen Kristitty
Jos ja jos kirjoitti:
Selittäisittekö hieman mitä tuo Mayetryan toiminta oikein tarkoittaa
Maytreya = spiritualistien johtava henkiopas, suomeksi: 'mörkö', jonka avulla kalastellaan uusia jäseniä heidän salaseuraansa 'viulujen maksajiksi' :)
- Jos ja jos
Noinhan ne spiritualistit (eli harhauskoiset) luulevat.
Maitreya on humpuukia, mutta tappajakomeetta on aito!Levollinen voit todellakin olla.
Ihan "aito" tuo tappajakomeetta ei nimittäin ole.
Ensinnäkin sen tappovoima rajoittuun max. muutamaan kymmeneen kilometriin.
Joku kaupunki vois tuhoutua (toki iso asia ko. paikalle) mutta maapallon mittakaavassa sen isku ois hyttysenpisto.
Toisaalta, se ei ole komeetta vaan pieni 60 metrinen asteroidi (liki meteori).
Sen osumatodennäköisyys maapalloon on pieni ja osuessaankin se todennäköisemmin palaa kokonaan kuin edes osuu maahan asti. - TÄYSTUHO väijyy jo!
Jos ja jos kirjoitti:
Levollinen voit todellakin olla.
Ihan "aito" tuo tappajakomeetta ei nimittäin ole.
Ensinnäkin sen tappovoima rajoittuun max. muutamaan kymmeneen kilometriin.
Joku kaupunki vois tuhoutua (toki iso asia ko. paikalle) mutta maapallon mittakaavassa sen isku ois hyttysenpisto.
Toisaalta, se ei ole komeetta vaan pieni 60 metrinen asteroidi (liki meteori).
Sen osumatodennäköisyys maapalloon on pieni ja osuessaankin se todennäköisemmin palaa kokonaan kuin edes osuu maahan asti.Jos ja jos:
seli-seli-seliä!
Sinähän kirjoitat suuresta vaarasta vähättelevästi kuin mikäkin STT :)
Komeettahan se on ja NASAn arviot koosta ovat usein menneet alakanttiin. Pakkaa vaan nyt jo valmiiksi matkalaukkusi ja osta HETI lentolippu Antarktikselle ja toinen Arktikselle, sillä molempiin napoihin se jättijärkäle ei kuiteskaan voi osua!
PS. Ylimääräisen omaisuutesi voit jo lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, silloin se noteerataan 'yläilmoissa' sun edukses. - Jos ja jos
TÄYSTUHO väijyy jo! kirjoitti:
Jos ja jos:
seli-seli-seliä!
Sinähän kirjoitat suuresta vaarasta vähättelevästi kuin mikäkin STT :)
Komeettahan se on ja NASAn arviot koosta ovat usein menneet alakanttiin. Pakkaa vaan nyt jo valmiiksi matkalaukkusi ja osta HETI lentolippu Antarktikselle ja toinen Arktikselle, sillä molempiin napoihin se jättijärkäle ei kuiteskaan voi osua!
PS. Ylimääräisen omaisuutesi voit jo lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, silloin se noteerataan 'yläilmoissa' sun edukses.Onnitteluni:
Toi oli hauskin vastaus minkä oon saanut.
Ensin todistit tietämättömytesi, koska toi seli seli seli on oikeesti tosi tosi tosi.
Esitäppä yksikin vakavasti otettava tiedejulkaisu, joka vaittää DA14:n olevan vaarallinen maapallon kannalta.
Toi kehoitus pakkaamaan laukut ja lahjoittamaan omaisuus sai mut nauramaan kippurassa.
Yhtä hyvin voisit kehoittaa kerjäläistä ostamaan kokonaisen uuden kerrostalon.
Yhtä mahdotonta.
Mulla ei oo matkalaukkua mitä pakata, eikä kolikkookaan pistetäväks. lahjoituksiin.
Pistin kokonaisen satasen sileeksi, kun juhlin 21.12. profetian hautajaisia ja mulle satku on sama kuin monille kymppitonni. - Rajua kultasadetta!
Jos ja jos kirjoitti:
Onnitteluni:
Toi oli hauskin vastaus minkä oon saanut.
Ensin todistit tietämättömytesi, koska toi seli seli seli on oikeesti tosi tosi tosi.
Esitäppä yksikin vakavasti otettava tiedejulkaisu, joka vaittää DA14:n olevan vaarallinen maapallon kannalta.
Toi kehoitus pakkaamaan laukut ja lahjoittamaan omaisuus sai mut nauramaan kippurassa.
Yhtä hyvin voisit kehoittaa kerjäläistä ostamaan kokonaisen uuden kerrostalon.
Yhtä mahdotonta.
Mulla ei oo matkalaukkua mitä pakata, eikä kolikkookaan pistetäväks. lahjoituksiin.
Pistin kokonaisen satasen sileeksi, kun juhlin 21.12. profetian hautajaisia ja mulle satku on sama kuin monille kymppitonni.No voe, voe sentäs ;)
Sähän esitit nyt rivien välissä meille kaikille uskiksille rukouspyynnön saada lisää liksaa, vai kui?
Enstex mä rukoilen sulle viisautta ottaa Vapahtaja Yeshuan syömmes Herrax ja sitte sitä lisätuloa, joten varaudu sen tappajakomeetan lisäksi rajuun kultasateeseen!
- http://www.youtube.c
Tappaja-asteroidi.
http://www.youtube.com/watch?v=-IrlhLF1c3k- Vertaileva tutkimus
Lukija sekoittanee nyt vellit ja jauhot keskenään, sillä tappajakomeetalla ja koiran jätöksillä ei ole muuta yhteistä kuin se, että tappajakomeetan iskettyä johonkin suurkaupunkiin, ei sen asukkaista ole muuta jäljellä, kuin koiranjätöksen näköistä mönjää.
:)
Jos tää helmikuun taivaankappale on vastaus sortin sakin rukouksiin, niin en yhtään ihmettele. Se mennä viuhtoo 30 000 kilometrin päästä ohitse joten sortin sakin tappajan osumatarkkuus on jokseenkin yhtä huono kuin saman sakin povaustenkin osumatarkkuus.
- Itsesuojeluvaisto
Kuules KTS, älä sie aseta kyseenalasex Janus Putkosta, joka on taatusti tehny paljon nasaa tarkemmat laskelmat ton järkäleen lentoradasta ja tietää mihin se osuu.
Koska et oo viel ylöstempausvalmis, niin sun olis terveellistä varata ajoissa pari lentopilettiä, toinen Galapagos- ja toinen Naurusaarille, koska Janus ei ole vielä paljastanut ton järkäleen osumakohtaa.
:) - Jos ja jos
Itsesuojeluvaisto kirjoitti:
Kuules KTS, älä sie aseta kyseenalasex Janus Putkosta, joka on taatusti tehny paljon nasaa tarkemmat laskelmat ton järkäleen lentoradasta ja tietää mihin se osuu.
Koska et oo viel ylöstempausvalmis, niin sun olis terveellistä varata ajoissa pari lentopilettiä, toinen Galapagos- ja toinen Naurusaarille, koska Janus ei ole vielä paljastanut ton järkäleen osumakohtaa.
:)En löytänyt minäkään mistään varteenotettavasta lähteestä tietoa osumalinjasta.
NASA ja varmasti moni muukin vastaava laitos on sen laskenut mutta ilmeisesti
paniikkia välttääkseen ei linjaa kerro.
Motikkohan menee lähes varmasti ohi mutta teoriassa se voi myös suistua radaltaan sen verran että törmäys tapahtuu.
Ajankohta teoreettiselle törmäykselle tiedetään, joten maapallon sijainti asteroidiin ko. hetkellä on helppo laskea.
sivusuunnassa virhemaginaali ei liene montaakaan sataa kilomeriä mutta lentosuunnassa sitä voinee olla aika paljon.
Onko kukaan löytänyt tietoa asteroidin lentolinjasta maan suhteen tuona kriittisen hetkenä - http://www.google.fi
Jos ja jos kirjoitti:
En löytänyt minäkään mistään varteenotettavasta lähteestä tietoa osumalinjasta.
Motikkohan menee lähes varmasti ohi mutta teoriassa se voi myös suistua radaltaan sen verran että törmäys tapahtuu.
Ajankohta teoreettiselle törmäykselle tiedetään, joten maapallon sijainti asteroidiin ko. hetkellä on helppo laskea.
sivusuunnassa virhemaginaali ei liene montaakaan sataa kilomeriä mutta lentosuunnassa sitä voinee olla aika paljon.
Onko kukaan löytänyt tietoa asteroidin lentolinjasta maan suhteen tuona kriittisen hetkenäOn löytynyt.
Jos ja jos kirjoitti:
En löytänyt minäkään mistään varteenotettavasta lähteestä tietoa osumalinjasta.
Onko kukaan löytänyt tietoa asteroidin lentolinjasta maan suhteen tuona kriittisen hetkenäMistä tätä turhislössiä oikein sikiää?
Suistua radaltaan?
Tässä on kartta 15. päivän lentoradasta:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2012da14-news174.jpg/600px-2012da14-news174.jpg
Lähimmillään eli edelleen helvetin kaukana käy noin 21.00 Suomen aikaa (19 GMT) ja siitä eteenpäin se on Goodbye ja hyvää matkaa....- Tarkkana ku porkkana
KTS kirjoitti:
Mistä tätä turhislössiä oikein sikiää?
Suistua radaltaan?
Tässä on kartta 15. päivän lentoradasta:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2012da14-news174.jpg/600px-2012da14-news174.jpg
Lähimmillään eli edelleen helvetin kaukana käy noin 21.00 Suomen aikaa (19 GMT) ja siitä eteenpäin se on Goodbye ja hyvää matkaa....Toi olis tietennii toivottu rata, mutta kuten laulussa sanotaan
"Ei aina käy niin kuin haaveillaan..."
Tappajakomeetta tulee paljon paljon lähemmäksi ja sitten kuuluu vain yksi iso:
BUTSI-BUM!¤?BUTSI-BUM-BUM
- nukkukaa rauhassa
Komeetta mene maan ja kuun välistä, elikkä ei iskeydy maahan, läheltä kuitenkin menee ja sen voi nähdä jo nyt kun katsoo kaukoputkella vai oliko että näkyisi kiikareilla, en muista varmaksi. Hyvää yötä, Jeesus myötä.
- Maastoutukaa
Kantsii katsella moninkertaisen panssarilasin läpi, jos nimittäin sattuis tulee ihan kohti ja päin pläsiä!
TÄÄLTÄ TULLAAN, AMPU TULEE, ALTA POIS KEN EHTII!!!
- KTS (Ei kirj.)
OHJAILEEKO MERKKIPÄINEN GORBA ASTEROIDIA KIIKKUSTUOLISTA KÄSIN PLAYSTATIONILLAAN???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- KTS:n etsikkoaika
Tappajakomeetat ovat luonteeltaan itseohjautuvaa sorttia kuten ohjusten torjuntaohjuksetkin. Kun ne havaitsevat jonkin materiaalimöhkäleen (lue Telluksen) läheisyydessään, niin ne oitis suuntaavat kulkunsa sitä päin ja jopa kiihtyvällä nopeudella!
Sulla KTS on vielä 12,5 pv aikaa eli "yhden vuoden pekkaspäivät" hakeutua joko Israelin Ystäviin tai jonnekin maankoloon tai kallioluolaan tappajakomeettaa karkuun! TOIMI!!!
- Levollinen Kristitty
Tilannetiedote:
Kuun puoliväli lähestyy väistämättömästi, mutta vielä uhkaavammin lähestyy armoton TAPPAJAKOMEETTA!!!
Piiloon ehtii vielä ja parannuksenkin tekoon on vielä annettu hetkinen aikaa, mutta tiimalasin hiekka alkaa valua tyhjiin!
Te kaikki jumalattomat: Vetäkää jo NYT tästä oikeat johtopäätökset! - Marjan poimija
Meteoriitti onkin niin pieni ettei tekis juuri tuhoja uusimman tiedon mukaan, ehkä muutama marjapensas tuhoutuis jos takapihalle mötkähtäis. Elikkä Fukushiman varaan jää.
- yksin armosta
Tämä viimeöinen uni sopinee tänne. Olimme ulkona katsomassa, kun äitini piti lähettää taivaalle jokin iso kappale - raketti, ohjus, mikä lie, en tarkalleen tiedä. Sen piti olla ihan hauskaa ja viatonta. Hän alkoi kuitenkin ravistella tuota ja leikkiä sen kanssa hyvin vaarallisesti samalla kun nauroi mielipuolisesti. Yritimme varoittaa häntä, mutta hän ei kuunnellut. Henkeä pidättäen seurasimme, mitä tapahtuisi, ja juoksimme sisälle turvaan samalla, kun tuo kappale matkasi ilmassa holtittomasti suuntaansa etsien. Sisällä rakennuksessa olimme pukeutuneet hyvin juhlavasti ja oli uuden vuoden ilta.
Sain selityksen tuolle unelle: Nainen, äiti, kuvaa portto Babylonia, tämän maailman valtiasta ja herraa, joka on "äitimme" - ellemme ole kääntyneet siitä pois ja kasvaneet Jumalan iankaikkisesta siemenestä olemaan uskollisia yksin Hänelle. Portto Babylon, ja sen vallassa olevat ihmiset, ovat itse aiheuttaneet tuhonsa. Samalla kun tuho kohtaa maata, toiset ovat turvassa Jumalan luona. - heh3mesti
Heh, että se siitä marjapenssa meteoriitista, näin ne rofetiat kuihtuu.
- Vai marjapensas?
Tunge sä vaan se pääs' sinne marjapensaaseen ja odottele tappajakomeetan ohimenoa, mutta varaudu kaikkein pahimpaan!
- Että tällaista.
Heh..tämän "tappajakomeetan" läpimitta on vain 43 metriä ja pari päivän päästä se suhahtaa turvallisesti Maapallon ohi.
Tämän kokoisia "tappajakomeettoja" suhahtelee Maapallon ohi keskimäärin yksi 40:en välein.
Todellinen tapppajakomeetta,halkaisijaltaan noin 10 km,iskeytyi Maapallolle 65 miljoonaa vuotta sitten ja se sai aikaan mm.sen,että Sauro-ja Teropodit,eli kasvisyöjä sekä lihansyöjädinosaurukset,kuolivat sukupuuttoon ja nisäkkäiden kausi sai alkunsa. - Että tällaista.
Pieni korjaus edelliseen viestiini ja oikea ilmaisu eräässä kohdassa on:
*Tämän kokoisia "tappajakomeettoja" suhahtelee Maapallon ohi keskimäärin yksi 40:en vuoden välein*
Eli edellisestä viestistä jäi pois 40:en vuoden välein ja ilmaisu olikin 40:en välein.- H-hetki lähestyy!
No niin, joko olet hankkinut kypärän ja haarniskan kaiken varalta?
- Lukekaa tarkemmin
Olaanpas totuudenmukaisia: Seka verkkomedia, että Iltasanomat kirjoittivat mahdollisesta osumasta, ei siis ole syytä mollata.
- Verkkomedian satuja
(Piti kirjoittaa sulle)
Lue itse tarkemmin seuraaava suora lainaus Verkkomedian otsikosta, jossa ei ole kysymysmerkkiä lopussa:
>>NASA vahvistaa: Tappaja-asteroidi osumassa maahan helmikuussa 2013 - TV 7 tänään
Paavo Järvisen saama sana suorassa rukousohjelmassa jälkeen klo 22.00.
Huomenna uusinta ja arkistosta myös jälkeenpäin.
- Verkkomedian satuja
Lue itse tarkemmin seuraaava suora lainaus Verkkomedian otsikosta, josssa ei ole kysymysmerkkiä lopussa:
>>NASA vahvistaa: Tappaja-asteroidi osumassa maahan helmikuussa 2013 - Tähystelijä
Haloo!
Joko se taivaankappale näkyy horisontissa? - tippui jo
Tuli jo! venäjälle iskeytyi aamulla ja haavoitti muutamia lapsia, onneksi ei ollut tappajakärjellä varustettu. Ihmeen aikusin oli liikkeellä, tiedemiehet eivät osanneet laskea aikaa eikä muutakaan, saattaa olla emämeteoriitti vielä tulematta vai mikä komeetta se nyt on.
- pilli-piipari1
siis itse asteroidi menee maan läheltä tänään illalla, nämä meteorisateet olivat sen etupiiriä.en yhtään ihmettelisi vaikka lisää meteorisateita tulisi ennen sen varsinaisen kiven ohittamista maan vierestä.
- Rysähdysrallaa!
AAAAAAaaaaaEEEEEEeeeeeeOOOOOOooooohhhhh!
Bumpsi-Bum, Bumpsi-Bum-Bum!
Cheljabinskin pikkumeteori oli vasta pientä esimakua, siis eräänlainen sanansaattaja, mutta pian tulee oikein JYMYPAUKKU!
Se on oleva niin valtava RYSÄHDYS, että laittakaa hyvät ihmiset jo nyt kunnon korvatulpat ainakin koirienne ja kissojenne korviin ;-)
Tappajakomeetta tulee tänne etelä-pohjoissuunnassa, joten te kaikki kehäkolomosen sisäpuolella olevat varautukaa kaikkein pahimpaan ja viettäkää jvarmuuden vuoksi hiljainen hetki jo förskottiin, sillä pian ei hiljaisuutta löydy edes kissojen ja koirien avulla sieltäpäin! - Jumala tietää yksin
Rysähdysrallaa! kirjoitti:
AAAAAAaaaaaEEEEEEeeeeeeOOOOOOooooohhhhh!
Bumpsi-Bum, Bumpsi-Bum-Bum!
Cheljabinskin pikkumeteori oli vasta pientä esimakua, siis eräänlainen sanansaattaja, mutta pian tulee oikein JYMYPAUKKU!
Se on oleva niin valtava RYSÄHDYS, että laittakaa hyvät ihmiset jo nyt kunnon korvatulpat ainakin koirienne ja kissojenne korviin ;-)
Tappajakomeetta tulee tänne etelä-pohjoissuunnassa, joten te kaikki kehäkolomosen sisäpuolella olevat varautukaa kaikkein pahimpaan ja viettäkää jvarmuuden vuoksi hiljainen hetki jo förskottiin, sillä pian ei hiljaisuutta löydy edes kissojen ja koirien avulla sieltäpäin!Eikä sitten täälläkään enää huomenna vastausta löytyisi. Loppuisi tämäkin virtuaalielämä.
Mutta vielä tänäänkin on armon päivä. Kiitos Jumalan. - Että näin.
Kun puhutaan meteoriparvista niin silloin tarkoitetaan tähdenlentoparvia.
Satunnaisia tähdenlentoja,tai pieniä metoeriitteja ihan miten vaan,näkyy pitkin vuotta.
Varsinaiset Suomessakin näkyvät tähdenlentoparvet ovat:
Tammikuu Kvardantit.
Helmikuu Delta-leonidit.
Huhtikuu Lyridit.
Toukokuu Eta-akvardinit.
Elokuu Perseidit.
Lokakuu Dragonidit.
Marraskuu Leonidit.
Joulukuu Geminidit.
Kannattaa perehtyä tähtitieteeseen ja käydä ahkerammin myös Tähtitieellinen yhdistys Ursa ry:n nettisivuilla.
Niiltä löytyy tätäkin tapahtumaa koskien reaaliaikaista tietoa eikä mitään uskonnollisia höpinöitä,kuvitelmia tai tulkintoja. - Näin on näreet!
Että näin. kirjoitti:
Kun puhutaan meteoriparvista niin silloin tarkoitetaan tähdenlentoparvia.
Satunnaisia tähdenlentoja,tai pieniä metoeriitteja ihan miten vaan,näkyy pitkin vuotta.
Varsinaiset Suomessakin näkyvät tähdenlentoparvet ovat:
Tammikuu Kvardantit.
Helmikuu Delta-leonidit.
Huhtikuu Lyridit.
Toukokuu Eta-akvardinit.
Elokuu Perseidit.
Lokakuu Dragonidit.
Marraskuu Leonidit.
Joulukuu Geminidit.
Kannattaa perehtyä tähtitieteeseen ja käydä ahkerammin myös Tähtitieellinen yhdistys Ursa ry:n nettisivuilla.
Niiltä löytyy tätäkin tapahtumaa koskien reaaliaikaista tietoa eikä mitään uskonnollisia höpinöitä,kuvitelmia tai tulkintoja.Mokomakin ilonpilaaja :O
Ei ne ursalaisetkaan kaikkea tiedä, sillä 'puun takaa' eli 'kuolleesta kulmasta' ihan voi ilmestyä ihan viime tipassa ja täysin yllättäen isokin meteori ja jopa komeetta, joka lähestyy maapalloa huippunopeudella, jolloin ei ehditä tehdä sen torjumiseksi mitään, ei edes pakenemaan suojapaikkaan!
- Ei tiedä.
Jumalako niitä meteoriitteja muka lähettelee?
Ja ihan vaan kiusallaan pelottelee sellaisia ressukoita,jotka eivät tajua hönkäsen
pöläystä todellisesta tähtitieteestä.- Vlöki9
Onhan se vähän heikko ratkaisu kuitata kaikki asiat Jumalan tekemisillä.
Kyllä ne asiat voi ilman jumaliakin selittää. - Huomaa mahdollisuus!
Jos voit todistaa niiden syntyneen ihan itsekseen tyhjyydestä ja ettei niitä kukaan tänne päin lähettele, niin silloin voit sulkea jumala-käsitteen itsesi ulkopuolelle, muutoin et!
Jos taasen ilman edellä vaadittua tieteellisesti todennettavaa perustelua suljet silti jumala-käsitteen itsesi ulkopuolelle, niin silloin suljet myös itsesi MAHDOLLISEN pelastuksen ulkopuolelle, etkä ole viisas... - Totuus esille!
Vlöki9 kirjoitti:
Onhan se vähän heikko ratkaisu kuitata kaikki asiat Jumalan tekemisillä.
Kyllä ne asiat voi ilman jumaliakin selittää.Selittäähän voidaan mitä vaaan, mutta eri asia on, onko selitys järkevä ja oikea!
Huomaa mahdollisuus! kirjoitti:
Jos voit todistaa niiden syntyneen ihan itsekseen tyhjyydestä ja ettei niitä kukaan tänne päin lähettele, niin silloin voit sulkea jumala-käsitteen itsesi ulkopuolelle, muutoin et!
Jos taasen ilman edellä vaadittua tieteellisesti todennettavaa perustelua suljet silti jumala-käsitteen itsesi ulkopuolelle, niin silloin suljet myös itsesi MAHDOLLISEN pelastuksen ulkopuolelle, etkä ole viisas...Kyllä todistustaakka edelleen on sillä joka positiivisen väitteen esittää, eli teistillä.
- tuhat ja yksi
kekek-kekek kirjoitti:
Kyllä todistustaakka edelleen on sillä joka positiivisen väitteen esittää, eli teistillä.
Ninpä kristinusko on vastustanut avaruuden tutkimusta ja jos. Olisivat taipuneet uskonnonvaateisiin niin emme saisi vieläkään oikeata tietoa .
Ja olisimme suuressa määrin uskonto hörhöjen armoilla , jotka puhuvat Jumalan rangaistuksista ihmisen syntisyyden tähden .
Mielestäni kristinuskoisilla ei ole enää juuri mitään todistamisen velvolisuutta , eikä todistusarvoa väittämillään, koska Raamattu opikirjana on käynyt suurilta osin arvottomaksi koska sen aikaisesa maailman kuvassa lhmisillä oli huomattavia puutteita todellisudenkin ymmärtämisessä.
Ja siitä syystä nuo uskonnossakin olevat käsitteet ovat täysin huuhaan sävyttämiä.
Niin ja kohta taas rytisee! - Näin on näreet!
kekek-kekek kirjoitti:
Kyllä todistustaakka edelleen on sillä joka positiivisen väitteen esittää, eli teistillä.
Päinvastoin:
Todistustaakka on ilman muuta sillä, joka väittää jotain olemassaolevaa syntyneen tyhjästä ja elämän syntyneen itsestään ja asettuneen ilman ulkopuolisen vaikutusta kuolleeseen materiaan ja elollisten olentojen itse kehittyvän yhä korkeampia elämänmmuotoja kohden, koska kaikki se on inhimillisen järjen vastaista.
Juuri siksi, että se kaikki on inhimillisen järjen vastaista, on todistustaakka yksin ja ainoastaan ateisteilla ja jumalankieltäjillä.
Laittakaas siis todisteita esiin! - Vakavoidu nyt jo!
tuhat ja yksi kirjoitti:
Ninpä kristinusko on vastustanut avaruuden tutkimusta ja jos. Olisivat taipuneet uskonnonvaateisiin niin emme saisi vieläkään oikeata tietoa .
Ja olisimme suuressa määrin uskonto hörhöjen armoilla , jotka puhuvat Jumalan rangaistuksista ihmisen syntisyyden tähden .
Mielestäni kristinuskoisilla ei ole enää juuri mitään todistamisen velvolisuutta , eikä todistusarvoa väittämillään, koska Raamattu opikirjana on käynyt suurilta osin arvottomaksi koska sen aikaisesa maailman kuvassa lhmisillä oli huomattavia puutteita todellisudenkin ymmärtämisessä.
Ja siitä syystä nuo uskonnossakin olevat käsitteet ovat täysin huuhaan sävyttämiä.
Niin ja kohta taas rytisee!Jos nyt puhuisit hieman suulla pienemmällä eli kirjoittaisit varoen, sillä Korkein kuuntelee, tarkkailee ja lukee kaikkia sinunkin mietteitä ja väitteitä muistokirjaa kirjoitetaan sinun hyväksesi tai vahingoksesi viimeistä tuomiota ajatellen!
Mitä tulee rytisemiseen, niin helmikuu ei ole vielä loppunut! - Kylläpä on mukavaa!
Vakavoidu nyt jo! kirjoitti:
Jos nyt puhuisit hieman suulla pienemmällä eli kirjoittaisit varoen, sillä Korkein kuuntelee, tarkkailee ja lukee kaikkia sinunkin mietteitä ja väitteitä muistokirjaa kirjoitetaan sinun hyväksesi tai vahingoksesi viimeistä tuomiota ajatellen!
Mitä tulee rytisemiseen, niin helmikuu ei ole vielä loppunut!Ei ole mitään syytä vakavoitumiseen vaikka helmikuu ei ole vielä loppunut.Tämän seikan tulette toteamaan jo maaliskuussa ja siitä eteenpäin myös.
- tuhat ja yksi
Näin on näreet! kirjoitti:
Päinvastoin:
Todistustaakka on ilman muuta sillä, joka väittää jotain olemassaolevaa syntyneen tyhjästä ja elämän syntyneen itsestään ja asettuneen ilman ulkopuolisen vaikutusta kuolleeseen materiaan ja elollisten olentojen itse kehittyvän yhä korkeampia elämänmmuotoja kohden, koska kaikki se on inhimillisen järjen vastaista.
Juuri siksi, että se kaikki on inhimillisen järjen vastaista, on todistustaakka yksin ja ainoastaan ateisteilla ja jumalankieltäjillä.
Laittakaas siis todisteita esiin!Todistustaakka ?
" Juuri siksi, että se kaikki on inhimillisen järjen vastaista, on todistustaakka yksin ja ainoastaan ateisteilla ja jumalankieltäjillä. "
Tuosta ed.maintusta ei ole edes kysymys, yritätte kääntää taas keskustelun kulun eri kohteeseen,
- täällähän keskustellaan kristinuskon kehittelemistä vääristä profetioista, siitä on kysymys edelleenkin.
Ja tuossa ylempänä mainitsin jotta , - niin ilmiselväksi on käynyt seikka ettei Raamatun kirjoituksilla ole minkäänlaista todistusarvoa olemassa .
Niin ei ole silloin olemassa raamatulla mitään todistustaakkaakaan !
Jatkuvasti tulee todisteita teidän kristinuskoisten valheita vastaan ja vikaan menneitä profetioitanne vastaan , mutta te ette harhauskonne tähden halua ottaa asioista selvää vaan uskotte vuosituhantisiin uskonto harhoihin. tuhat ja yksi kirjoitti:
Todistustaakka ?
" Juuri siksi, että se kaikki on inhimillisen järjen vastaista, on todistustaakka yksin ja ainoastaan ateisteilla ja jumalankieltäjillä. "
Tuosta ed.maintusta ei ole edes kysymys, yritätte kääntää taas keskustelun kulun eri kohteeseen,
- täällähän keskustellaan kristinuskon kehittelemistä vääristä profetioista, siitä on kysymys edelleenkin.
Ja tuossa ylempänä mainitsin jotta , - niin ilmiselväksi on käynyt seikka ettei Raamatun kirjoituksilla ole minkäänlaista todistusarvoa olemassa .
Niin ei ole silloin olemassa raamatulla mitään todistustaakkaakaan !
Jatkuvasti tulee todisteita teidän kristinuskoisten valheita vastaan ja vikaan menneitä profetioitanne vastaan , mutta te ette harhauskonne tähden halua ottaa asioista selvää vaan uskotte vuosituhantisiin uskonto harhoihin.Raamattu on tietyin varauksin luotettava ja se on AINOA tienviitta ihmisille pelastukseen eli vapautumiseen syntitaakoista ja perisynnin orjuudesta, sekä AINOA ulospääsytie Adonai Yeshuan viitoittamana YeHoWaH Elohimin ikuiseen Kuningaskuntaan!
Ilman Raamatun opastusta ja sen neuvoja noudattamatta ihminen joutuu Helvettiin eli ikuiseen eroon Luojansa yhteydestä!
On olemassa selvät ja hyvin perustellut syyt siihen, ettei Raamattu sellaisena kuin sen nykyään tunnemme ole sama kuin mitä se on alkuaan ollut Luojamme suusta hänen palvelijoilleen annettuna ja noista perusteluista voit lukea lähemmin blogini seuraavasta kirjoituksesta:
http://www.kristinuskon-perusteita.blogspot.fi/2012/03/osa-6-raamatun-luotettavuus.html- tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
Raamattu on tietyin varauksin luotettava ja se on AINOA tienviitta ihmisille pelastukseen eli vapautumiseen syntitaakoista ja perisynnin orjuudesta, sekä AINOA ulospääsytie Adonai Yeshuan viitoittamana YeHoWaH Elohimin ikuiseen Kuningaskuntaan!
Ilman Raamatun opastusta ja sen neuvoja noudattamatta ihminen joutuu Helvettiin eli ikuiseen eroon Luojansa yhteydestä!
On olemassa selvät ja hyvin perustellut syyt siihen, ettei Raamattu sellaisena kuin sen nykyään tunnemme ole sama kuin mitä se on alkuaan ollut Luojamme suusta hänen palvelijoilleen annettuna ja noista perusteluista voit lukea lähemmin blogini seuraavasta kirjoituksesta:
http://www.kristinuskon-perusteita.blogspot.fi/2012/03/osa-6-raamatun-luotettavuus.htmlEt viitsi enää nykyajan ihmislle tuollaista syöttää.
Oppikirjana se on auttamattomasti vanhentunut, se soveltuu kylläkin historialliseen tarkasteluun uskonnoista ja niitten vaikutuksesta ihmisten käyttäytymisee. tuhat ja yksi kirjoitti:
Et viitsi enää nykyajan ihmislle tuollaista syöttää.
Oppikirjana se on auttamattomasti vanhentunut, se soveltuu kylläkin historialliseen tarkasteluun uskonnoista ja niitten vaikutuksesta ihmisten käyttäytymisee.Kerro nyt 1001 ihan rehellisesti, että miten sinä olet päässyt perisynnistäsi ja omista synneistäsi eroon?
Jokainen ihminen on taivaaan Isän näkövinkkelistä niin täysin turmeltunut, ettei meistä kukaan voi koskaan astua Hänen luokseen, ellemme koe aitoa uskoontuloa ja sen myötä uudestisyntymää Uuden Liiton Kirjoitusten mukaisen Pelastussanoman ja Pyhän Hengen voiman kautta!
Ilman taivaan Isän Pojassaan Adonai Yeshuassa lahjaksi tarjoamaa syntien anteeksiantamusta ja sen vastaanottamista sydämen uskolla ei sinulla, eikä yhdelläkään toisella ihmisellä ole mitään mahdollisuutta saada iankaikkista elämää!
Luitko todella tuon antamani linkin kirjoituksen kokonaan? Jos luit, niin lue myös seuraava kirjoitukseni samasta blogista:
http://www.kristinuskon-perusteita.blogspot.fi/2012/03/osa-3-pelastuksen-perusteet.html
- tuhat ja yksi
Niin se vaan oli ja meni se kivimähkäle !
Ei siihen murjottaminen auta.- Komeetta expertti
Ota varoituksesta vaarin!
Sen lähilento oli nyt vain varoitus ja kun se palaa auringon takaa takaisin, niin silloin saattaa tulla täysosuma, joten pidä sitä kypärää vaan edelleen päässäsi ja haarniskaa ylläsi :O
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315286- 363671
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112465
- 292072
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141268
- 1371144