Pitäisi saada mustavalkoisen suomi-filmin kymmenen kauneinta. Tässä aloitus: Regina Linnanheimo, Maj-Britt Heljo, Sirkka Sipilä.....
KAUNEIMMAT FILMITÄHTÖSET
13
315
Vastaukset
- Ma(i)steri
... ja jatkoa: Hanna Taini, Birgit Kronström, Tuulikki Paananen, Nora Mäkinen, Helena Kara, Eeva-Kaarina Volanen, Anneli Sauli, Kirsti Wallasvaara (Käpy selän alla oli mustavalkoinen) ja sitten ei niin kuvankauniit, mutta sensuellin ja mielenkiintoisen näköiset ja seksiä tihkuvat Mirjami Kuosmanen, Kirsti Hurme ja Aino-Maija Tikkanen.
- Hän.
Asta Backman
- Seitsemäs Trailer
Nuorena menehtynyt Sirkka Sari.
- Asessorin naiset
Laila Rihte ja tietysti virallisesti kaunis Miss Eurooppa Ester Toivonen.
- Guru Fittazen
Ester Toivonen meinasikin unohtua. Tusen takk.
- guntteri
kyllä Anneli Saulilla on paikat kohdallaan Hilja maitotytön naku-uinti kohtauksessa..
- Lola Evenfaster
Liana-Kaarina tieteski.
- HUUTIA TIETÄÄ
Mutta mitä tekemistä Eeva K. Volasella on kauneimpien kanssa?
- as2341
Tarja Nurmi hmmm..
- todella kauniita
Kristiina Halkola nuorena.
Samoin Kirsti Wallasvaara.
- Tämä Tuulikki
Paananen on mulle jotain kaukaista sukua. Olikohan ukkini isän serkku.
- kaunein heistä
Ghedi Lönnberg ehdoton ykkönen.
- Anonyymi
10 sexikkäintä
Tuula Paananen
Helena Kara
Kirsti Wallasvaara
Maibritt heljo
Anneli Sauli
Johanna Raunio
Vieno Kekkonen
Maija Leena Soinne
Elina Salo
Brita koivunen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203