Pitäisi saada mustavalkoisen suomi-filmin kymmenen kauneinta. Tässä aloitus: Regina Linnanheimo, Maj-Britt Heljo, Sirkka Sipilä.....
Vastaukset 13
- Ma(i)steri
... ja jatkoa: Hanna Taini, Birgit Kronström, Tuulikki Paananen, Nora Mäkinen, Helena Kara, Eeva-Kaarina Volanen, Anneli Sauli, Kirsti Wallasvaara (Käpy selän alla oli mustavalkoinen) ja sitten ei niin kuvankauniit, mutta sensuellin ja mielenkiintoisen näköiset ja seksiä tihkuvat Mirjami Kuosmanen, Kirsti Hurme ja Aino-Maija Tikkanen.
- Hän.
Asta Backman
- Seitsemäs Trailer
Nuorena menehtynyt Sirkka Sari.
- Asessorin naiset
Laila Rihte ja tietysti virallisesti kaunis Miss Eurooppa Ester Toivonen.
- Guru Fittazen
Ester Toivonen meinasikin unohtua. Tusen takk.
- guntteri
kyllä Anneli Saulilla on paikat kohdallaan Hilja maitotytön naku-uinti kohtauksessa..
- Lola Evenfaster
Liana-Kaarina tieteski.
- HUUTIA TIETÄÄ
Mutta mitä tekemistä Eeva K. Volasella on kauneimpien kanssa?
- as2341
Tarja Nurmi hmmm..
- todella kauniita
Kristiina Halkola nuorena.
Samoin Kirsti Wallasvaara.
- Tämä Tuulikki
Paananen on mulle jotain kaukaista sukua. Olikohan ukkini isän serkku.
- kaunein heistä
Ghedi Lönnberg ehdoton ykkönen.
- Anonyymi
10 sexikkäintä
Tuula Paananen
Helena Kara
Kirsti Wallasvaara
Maibritt heljo
Anneli Sauli
Johanna Raunio
Vieno Kekkonen
Maija Leena Soinne
Elina Salo
Brita koivunen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649