voxra lääkitys masennukseen ja tupakointi??

Mulla aloitettiin voxra n. 5 päivää sitten. On ollut lisääntynyttä päänsärkyä yms. Huonovointisuutta ja pahaa oloa.

Mulla voxra määrättiin siis masennukseen, mutta tupakoiko kukaan voxran käyttäjä täällä?

En nimittäin halua lopettaa tupakointia, paitsi vähentää.
Nyt en melkein pysty käymään tupakalla koska se lisää todella pahaa oloa ja pyörrytyksen tunnetta.

Tekeeköhän lääke sen? Koska sehän on alunperin ollut tupakoinnin lopettamiseen?

Onko kukaan muu huomannut mitään vaikutusta tupakointiin voxran alotettua?

Olen psyykkisesti ainakin riippuvainen tupakasta ja se lisää ahdistusta koska en voi mennä "ahdistus sauhuille" koska sekin lisää nyt huonoa oloa fyysisesti.

Missä siis syy?


Kiitos asiallisista vastauksista :)

täytynee varmaan soittaa lääkärille.
2136
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Syön voxraa ja poltan sikareita. Lääke vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin kuten muutkin masiskääkkeet ja eivät estä sauhuttelua mutta kai olisi avuksi lopetuksessa. Vähän kuin fluoksetiinia käytetään syömishäiriönä hoidossa vaikkei olisi depistä. Eli lääkkeillä on useita, arveltuja, käyttötarkoituksia.

Äänestä

Itselläni neljäntenä päivänä Voxraa jäi ensimmäinen rööki kesken kun ei maistunut. Kuudentena ei enää maistunut ollenkaan, ei tehnyt vain mieli. Pidän röökaamisesta, mutta on polttamattomuudessa etunsakin, joten olkoon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ihmettelijää kirjoitti:

Mulla aloitettiin voxra n. 5 päivää sitten. On ollut lisääntynyttä päänsärkyä yms. Huonovointisuutta ja pahaa oloa.

Mulla voxra määrättiin siis masennukseen, mutta tupakoiko kukaan voxran käyttäjä täällä?

En nimittäin halua lopettaa tupakointia, paitsi vähentää.
Nyt en melkein pysty käymään tupakalla koska se lisää todella pahaa oloa ja pyörrytyksen tunnetta.

Tekeeköhän lääke sen? Koska sehän on alunperin ollut tupakoinnin lopettamiseen?

Onko kukaan muu huomannut mitään vaikutusta tupakointiin voxran alotettua?

Olen psyykkisesti ainakin riippuvainen tupakasta ja se lisää ahdistusta koska en voi mennä "ahdistus sauhuille" koska sekin lisää nyt huonoa oloa fyysisesti.

Missä siis syy?


Kiitos asiallisista vastauksista :)

täytynee varmaan soittaa lääkärille.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu