Kun avaan tietokoneen niin näytölle tulee sellainen musta laatikko, jossa lukee
c:\Windows\system 32\cmd.exe
Mikä tuo on?
cmd.exe
13
405
Vastaukset
- Se on komentokehote. 
 Sen automaattisen käynnistymisen saa helpoiten pois tällä:
 http://www.piriform.com/ccleaner/download
 (kannattaa ottaa ilmaisversio)
 Windowsissa on valmiina msconfig niminen ohjelma jolla voi tehdä saman asian, mutta CCleaner on mukavampi käyttää ja sillä ei ole mahdollista töppäillä niin helposti kuin msconfigilla.- Muuan vainMulla on tuo ccleaner. Ei lähtenyt sillä. 
- Muuan vain kirjoitti:- Mulla on tuo ccleaner. Ei lähtenyt sillä. - Täältä etsit cmd.exe:n http://aijaa.com/qgcn6z 
 Ja merkitset ja poistan käynnistysmerkinnän.

- Muuan vainEn löydä. - Aja se CCleaner ensin tavalliseen tapaan vain tuplaklikkaamalla siinä profiilissa jossa olet ja tarkista löytyykö ja katso ja sitten toisen kerran hiiren oikealla napilla valitsemalla "Suorita järjestelmänvalvojana " ja katso uudelleen. 

- Muuan vainEn saa tuota mustaa laatikkoa pois. 
- Muuan vainOngelma siis jatkuu edelllee. 
 Olen miettinyt tässä järjestelmän palauttamista.
- Muuan vainMITEN TUON SAA POIS?? 
 (En ole tehnyt tuota järjestelmän palauttamista.)
- Muuan vainOssaisko joku muu vaikka vieläauttaa, jos ei sama. :) - Autoruns on ainakin 100% kattava. Ole tarkkana mitä poistat. Sillä saa koneen toimimattomaksi jos poistat jotain tärkeää mutta toisaalta työkalu kertoo aivan kaikki automaattisesti käynnistyvät ohjelmat ja muut lisäosat. 
 http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

- Muuan vainEn uskalla ajaa millään ohjelmilla. Olkoon jos ei muuten saa pois. 
 Tuo ei vissiin ees tukenut Vista-käyttöjärjestelmää. Vai tukiko. Oli miten oli. En viiti alkaa tuollaisella. En uskalla.- Kyllä tuo autoruns toimii Vistassa mutta jos tuntuu epävarmalta niin sitten ehkä kannattaa jättää väliin. CCleanerin käyttö olisi turvallista jos se cmd löytyisi sen avulla. 

- Muuan vainEi valitettavasti löydy. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311