Tänään luin Lieksan lehdestä, että kaupunki palkitsee urheilijoita ja sitä koskevat esitykset on tehtävä.
Olen myöskin viime vuoden puolella tehnyt kaupungille esityksen karaoken Maailmanmestaruudesta hopeamitallin saaneen puolesta, jopa siten että tuo arvon mukainen palkitseminen ja jopa juhla pidettäisiin.
Tänään olen sitten soitellut kaupunginjohtajalle sihteerille ja sivistysvirastoon missä aloite makaa.
Aloite on lähetetty sivistysvirastoon ja siihen ei ole tähän mennessä vastausta tullut onko sitten kyseessä esittelijän ja lautakunnan arvomaailma yksisilmäistä jälleen kuten tähän asti on ollut?
Katsotaan heitän asian esiin miten nyt uusi lautakunta toimii sekä jopa valtuusto loytyykö tavallisen kansan harrasteiden puolustajia vai pilkkaako vain. terveisin Markku
Kaupunki palkitsee
56
258
Vastaukset
- Kunniamaininta tonil
mina haliaa laulii karaoikede
Kunniamaininta tonille !
Oppilashankinnasta - Ilokseni vaan ei muu
Nimenomaan harrastaneiden, eli ei ketään tartte hoilaHARRASTELUSTA ruveta apurahoilla palkitsemaan. Palkinnoksi riittänee harrastuksesta saatu hyvämieli. Muutenhan pitää ruveta kaikenlaista harrastelevia eläkeläisiä kaikkia palkitsemaan mm. avantouinnin harrastajia, hölkän harrastajia, kuntosalilla käyntiä harrsatavia, umahallissa uinninharrastajia, posliinimaalauksen harrastajia , kirjoitus -ja lukupiirien harrastajia, ompelukerhojen harrastajia jne......
kyllä harrastelijalle pitää osoittaa kunnioitusta ja palkita ruhtinaallisesti kun minäkin teen uraa uurtavaa työtä harrastuksellani
- toni.
harrastelija.gynekologi kirjoitti:
kyllä harrastelijalle pitää osoittaa kunnioitusta ja palkita ruhtinaallisesti kun minäkin teen uraa uurtavaa työtä harrastuksellani
onko lieksassa maalaukseen tiloja? kotona voi paikat rotjaantua ja olen luonteeltani sisäsiisti
Ihan oikeasti kaikki toiminta on arvokasta.
Kysymys on kuitenkin tasa-arvoisesta kohtelusta jos edustat koko Suomea tai edustat koko maakuntaa omin kustannuksin ja sitten ja ainoastaan katsotaan mikä on taidetta jokin taiteilijaryhmää tuetaan suurella summalla vuosittain tai yksityista maalaustaidetta ja nyt viimeksi suuri summa näyttelijöille kas kummaa kun tulikin sekin mieleen mutta kuitenkin he tekevät omalla sarallaan hienoa ja arvostamaani työtä mutta kun juhlapuheissa ja nytkin jopa kaupunki lehtitiedon mukaan saa EU rahaa mysö vanhusväestön asioihin niin kysyn vaan mitä se on se toiminnan kehittäminen niillä rahoilla ja mitä on se elinikäinen oppimimen,sitäkö että vanhempiväki käy kierämässä kirkon ympäri tai noilla lankkupoluilla ja sitten käy muistihoitajalla sen jälkeen siinäkö se on?
- Hakijoita löytyy
Kontiolahdella on museoharrastelija..valtuutettu,joka möläytteli Facebookissa, saa nähdä saako palkinnon.On hän jo kunnanvaltuutettu. Poliisi kai ensi tutkii.
- vielä uskalletaan
sanoa totuus, hieno tyyppi tuo!
- No jukoliste
vielä uskalletaan kirjoitti:
sanoa totuus, hieno tyyppi tuo!
Sitä vartenkos sitä harrastetaan, että kaupunki sitten antais fyffee?
Eipä perkelevie ole vielä moinen juohtunut mieleen, mutta nyt kun sanoitte niin taidanpa hakea. Onhan minut sentään palkittu useinkin. Ei tosin karaokessa.
- Warkaus palkinnoille
Ei niitä palkintoja anneta vieraspaikkakuntalaisille.
Kotipaikka ja harrastus sama. - Ehdotan...
kaikille karaoken harrastajille kaupungin varoista 10000e stipendiä,mitalisteille 100 000e !
- Kohti karjalaa
Ei Kuhmolaiset hyväksy perseaukista Lieksaa,jos noi avokätisiä ollaan loppulaulussa.
- Ohiampunut
Hirvimiehille myös !
Panokset loppu...... - kAJSSSBDD JGHIJHDDDK
Onkos Lieksassa muita hyviä urheilijoita kuin Heikkisen tytöt?
- uudet luistimet
Ohtonen
On aivan selvää että urheilijoita tuetaan ja se on hyvä asia mutta jos päin naamaa valehdellaan jopa lautakunnan ja esittelijän toimesta ettei yksittäisiä toimijoita tueta niin se on suuri valhe juuri viimevuonna tuo kupla paljastu ja myöskin ulkopuolisten toimijoiden tukeminen ja tappioiden tukeminen oli selviö.
Kuten voinen todeta asian jos meille tulee urheilussa jokin mitallisaavutus vaikka karkijoukoissa niin se palkitaan mutta kun nyt olen kysyny miten MM karaoken hopeamitallisti on huomioitu niin ollaan kuin kusi sukassa ja tämä on minusta aliarvioimista ja jopa Lieksan imagon kannalta häpeä kosk myös karaokessa vaeltaa suuret joukot alkukarsinnoissa ja siihen pitää myös harjoitella ja opiskjella kuten tuo henkilö ketä tarkoitan joka on menestynyt useissa laulukisoissa, mikä on tuo eriarvoisuus? terveisin markkuMeillä on myöskin ollut tilanne ja on vieläkin ,että juuri jokin vammaisurheilija joka on saavuttanut Suomen mestaruuden ei saanut tukea ennenmin kuin urheilumies Ossi Muikku teki asiasta esityksen kaupungille nostan hattua hänelle asiasta.
Meillä on myös todella menestyneitä muita esim sahansoittaja veteraanilaulaja mutta ikärasismi jyllää terveisin markku
- matovaaranotto
Pitää olla oikean puolueen jäsenkirjamies
kyllä ilmeisesti sitten pystyttäis ihan kelpo
palkinto paketti järjestämään - olishfffeoruyouhtrrr
Minä kun olen luullut että karaoke on harrastustoimintaa? Politiikassa meillä on myös erittäin ansioituneita suunsoittajia, mutta taitaa vain pisimmälle pärjänneet saada eduskunnasta palkkaa, ja tietysti sponsoreiltaan? Ja eikös se Markku ole parempi ettet saa tukea muuten verottaja kiinnostuu? Sitten ollaan kuin taulukaupoista käräjillä jos hommia aletaan tutkia! Joudut vielä vaihtamaan harrastusta senjälkeen!
Aivan oikein jos sinulla on sellainen kuva niin minullakin harrastan liikuntaa enkä odota että siitä maksetaan.
Kysymys ei ole nyt minun tukemisesta se on jo monesti nähty ja todettu, jopa noissa pöytäkirjoissa noiden oppineiden taholta todettuna, niillä loukkaavilla sanoilla jolla meikeläistä lyötiin kuin vierata sikaa ja niin tässä hieman röhkinkin vielä kovana karjuna.
Kyllä tähän asti jos on tuloja ollut niin veroja olen maksanut joten tauluja ei ole seinällä kovasti mutta noita kunniakirjoja kylläkin menestymisistä kisoissa. Aikanaan kyllä jonkun maton myin ja niin kävi tarkastaja mutta mitä lumpujen myynnistä sai näytin jotta tuossa justihin siihenkynnysmattoho kuraaset kenkäs astuit joten pesu maksaa enemän siinä se tienisti on sitten allasi.
Edelleen sitten tulen joka mutkassa asiasta sanomaan ja ääneni kuuluu vaikka kirstusta kolistelen vielä kuten pappa kun pappi puhu jotta yksi huono puoli oli papalla jotta ei kovin ahkeraan käynyt kirkossa niin kantaja totesi ei olisi nytkään tullut mutta kun kannettiin.
Aikanaan ei valtuustosalista löytynyt kantajia kun Terttu hermostu minun käyttämästä akka sanasta olisiko sitten ollu parempi käyttää sanaa naisista röökkynä tai ämmä? no se siitä muistelosta .Markku- korppu markinen
Vuoden koneinsinööri pitäisi myös valita.
Meillä on kyllä myös todella hyvin menestyneitä ammattitaidon kilpailuissa menestyneitä henkilöitä myöskin muita jotka ovat sentään saaneet valtakunnallisen tunnustuksen työstä on myöskin yrittäjiä palkittu mutta siitäkin asiasta tuli päättäjille pyyhkeitä jossakin, joten töppöilyä on ollut.MK
- Pekkarinen MK
Siltainsinööri Jaatisen palkinnon vois jakaa myös.
Persut ei saa,kun ne on hajottanut sillat joka suuntaan.
"silta yli synkän virran" aikanaan ainakin tuli esityksestani rahaa tuohon kaarisillan korjaamiseen kun pekka oli ministerinä ja kävimme syömässä puustellissa.Sen jälkeen kyllä oli esitys kansalta, että pitäisi perustaa joen alle tunneli, jotta minäkin voisin kulkea umpitunnelissa heh heh kaupungintalon rantaan MK
- Hannu Karpo
Kyllä karaoken maailmanmestaruus hopea pitää palkita poron kylmäsavupaistilla. Kunhan Aslak saa poron ammuttua niin tulen tuomaan paistin henkilökohtaisesti.
- jään kairaaja
Illalla jakovat jo palkinnot Televisiossa keskenään ,herrat saivat mm Jukka uunila. Lajista en tiedä,kepin kanssa tuli. Oisko mäkihyppy.
Ohi siis meni meiltä .
Tämän päivän karjalaisessa on juttu ikäihmisistä siitä että käsitelläänkö heitä massana?
Viimeaikaiset eri lautakuntien kirjelmät asiassani sen kyllä osoittaa ,että näin ainakin meillä toimitaan hyvinkin kaavamaisesti ja siten yksilön tarpeet unohtuvat,suosittelen meidän kaupungin eri hallintokuntien edustajien ja johtavien virkamiesten tutustuvan tuohon kirjoitukseen, mitä ikäihmisten asioihin perehtynyt luennoitsija polvijärvellä luennoi- Hannu Karpo
Jumalauta! Ensi viikolla olen maakuntamatkalla Pohjois-Karjalassa tekemässä juttua Talvivaarasta ja voisin käydä samalla reissulla tuulettamassa karvahattuani Kolilla.
- Rudolf Hess
Talvivaaran ongelmat oli jo ajat sitten euroopassa tiedossa, miksi meille vasta nyt asiasta kerrottiin?
http://www.youtube.com/watch?v=vT_7y8EDvJ4 sivuraiteelle meni taas kirjoitukset
- Voi itku ja valitus
Tuon vidoen 'Hitler kuulee tavivaarasta' nimi, pitäisi muuttaa että kun' Lautakunnan puheenjohtaja kuulee Korpisen apurahaanomuksesta' muotoon!
- tytöt areenalle
Nämä pitäisi saada vaskiareenalle, näitä katselisi ihan mielellään!
http://www.youtube.com/watch?v=KcPdA-Xpsus - Hannu Karpo
kuka perk-eleen tollo kirjoittaa minun nimellä?
Identiteettivaras vienyt tietokoneeltani myös salasanat suomi-24 keskusteluun.- kalle ru
Osikull kirjoitti:
Tässä lyhyesti.
http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk
http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHkPistäkääpä paremmaksi!
http://www.youtube.com/watch?v=zQFnRJm-sok
- Kikkeli- jooseppi
Älä Korpinen kehtaa vaahdota joka hell.. asiasta!! Nuo karaoke mm-kisat ovat samaa kastia eukonkannon ym pas-ka lajien kanssa, joten ota lääkkeesi ja lepää.
Ja anna se kaupungin valtuusto ja hallitus olla rauhassa noista aloitteistasi..
Kiirettä se sulla pitää kun kaikki virastot juokset läpi poliisilaitosta myöten.. Jaksan varmaan puhua ja toimia jos toiminta on ja ainoastaan joidenkin harrasteiden ja toimijoiden tukemista, jos ne kaikki poistuu ja latuja ei höylätä eikä jääratoja yms sellaisia toimintoja tehdä kaupungin kustannuksella eikä ketään tueta silloin asia on tasapuolista ja silloin virkamiehet vähenee sitä kai kikkeliukko haluaa.
- Kyrpä-jooseppi
Taas Korpiselta asiaton viesti! Tänne laitetaan youtube-linkkejä eikä mitään muuta.
Minun ei tarvitse linkittää enää mitään enkä sitä ole tehnytkään vaan elämässäni ole rengastanut pari akkaa ittelleni tonen nyt on hieman jäänyt puolitiehen koska pappi ei ole aamenta sanonut, joten nyt tulee sitten tämän jälkeen taas suden ja susiparin metsästystä mutta tiettävästi emme ole häirikkösusia parina, koska silloin olisi noilla monta akkaa jonossa lupia hakemassa virastosta aseenkantolupaan ja susiparin metsästykseen ja sehän on tunnettua , että nimimerkin takaa ammutaan selkään
- oinoinen
Mikä oli tämän viestin aloitus aihe.
Kaupunki vai pappi palkitsee. oinoinen kirjoitti:
Mikä oli tämän viestin aloitus aihe.
Kaupunki vai pappi palkitsee.Kyllä asia on niin, että papilla on myös tehtävä juuri tuon palkitsemisen kannalta, eli juuri hänen tehtävänä on tuo henkinen ja hengellinen huolto käsittääkseni.
Tiedän juuri nuo eri käsitteet mitä on käytetty ihmisistä jopa halventavassa merkityksessä ja mikä on rengastaminen.
Varmaan moni on havainnut myöskin ne kirjoitukset jotka on halventavasti kohtaani kirjoitettu niin joskus voinee ajatella itsensä yksinäisen suden osaan jota sitten porukat pyssyineen jahtaa ja toden totta tuon pyssynkin olen jo kohdannut edessäni ja edesmennyt tarjoilija joskus sanoikin ettei meille tarjottu mitään terapiaa tuon tilanteen jälkeen mitä kohtasimme siinäkin oli eriarvoistamista Lieksassa MK- toni.
markkukorpinen kirjoitti:
Kyllä asia on niin, että papilla on myös tehtävä juuri tuon palkitsemisen kannalta, eli juuri hänen tehtävänä on tuo henkinen ja hengellinen huolto käsittääkseni.
Tiedän juuri nuo eri käsitteet mitä on käytetty ihmisistä jopa halventavassa merkityksessä ja mikä on rengastaminen.
Varmaan moni on havainnut myöskin ne kirjoitukset jotka on halventavasti kohtaani kirjoitettu niin joskus voinee ajatella itsensä yksinäisen suden osaan jota sitten porukat pyssyineen jahtaa ja toden totta tuon pyssynkin olen jo kohdannut edessäni ja edesmennyt tarjoilija joskus sanoikin ettei meille tarjottu mitään terapiaa tuon tilanteen jälkeen mitä kohtasimme siinäkin oli eriarvoistamista Lieksassa MKainakin minun mielestä olet hyvä tyyppi ja jos kohdattaisi niin puristaisin kättäsi, ei sen kummempaa
- rukkaset kouraan
toni. kirjoitti:
ainakin minun mielestä olet hyvä tyyppi ja jos kohdattaisi niin puristaisin kättäsi, ei sen kummempaa
nike toni.
Senkin ajan minkä täällä räksytät, niin voisit puristella pallejasi. Olis enempi hyötyy ittellesi ja saisit jopa jonkinasteista mielihyvää. Rupiahan duuniin. - tk:n tohtori
rukkaset kouraan kirjoitti:
nike toni.
Senkin ajan minkä täällä räksytät, niin voisit puristella pallejasi. Olis enempi hyötyy ittellesi ja saisit jopa jonkinasteista mielihyvää. Rupiahan duuniin.Tälle luomukselle toni voisi kyllä olla tarpeen ihan seikkaperäiset ohjeet laatia pallienpuristeluun.
Väärin suoritettuna se voi aiheuttaa hankalat peräpukamat, josta on haittaa julkiseen terveydenhoitoon.
Myöskin ohjeita tulisi antaa someen kirjoitteluun eri nikeillä.
- marttakerhon martta
Vaan pitipä olla hassu yhteensattuma taas kerran tällä palstalla. Miten kummassa niitä oikein tipahteleekaan. Tämäkö toni on se uusin luomus. kjäk kjäk kjääääääää
- Ilkka Kanerva
http://www.youtube.com/watch?v=m5-CCOgU5ao
Laadukas esitys ja herra kaikkititevää ja hallitsevaa Korpista ei näy mailla ei hameilla. Tunnistin ääneni alussa ja kiva Urkki Kari tuossa mukana mutta katsohan kun esiinnyn myös torilla MK youtube olen "väinämöisenä" esiintymisasu hankittu venäjältä jossa kävin esiintymässä aikanaan kuntavierailulla.
Myöskin kultakurkku löytyy kuvani- otahan oppia
Katohan mallia. Vajaa 40 000 katsomis kertaa.
http://www.youtube.com/watch?v=gAm2UQ-Tfq4 otahan oppia kirjoitti:
Katohan mallia. Vajaa 40 000 katsomis kertaa.
http://www.youtube.com/watch?v=gAm2UQ-Tfq4Hyvä hän on ruonansuu mutta onko sitten ketään Lieksalaista? samalla viivalla
Muuten Lavatähtikoulutuksessa ainakin TV tuottaja totesi minulla olevan hieman tuonsuuntaisia kykyjä mitä on jokin suunsoitto ja tarinat laulun myötä.
Kuitenkin minun elämäni on omaani ja en ole vielä ollut häkissä orrella kansan katseltavana papukaijana eli jonkin matkijana vaan olen ihan oma persoona MK
- anu saukkonen
Ei vois paljo enempää kiinnostaa. Ja katsojamäärästä päätellen ei muitakaan.
- tk:n tri
Laitetaas linkki ja hiljennyppä hetkeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=V0BcFH85lDEUskoisinpa,että ainakin "perussuomalaiset "antaisi hieman vaskiarenaalle rahaa jos tuo Jope tulisi sinne. Tuo repe joka on useasti ollut on jo vitseineen aika kuiva kenties joillekin muistinsa menettäneille naisille vielä menettelisi,vaikka onkin pitkän linjan laulaja hyvä sinänsä
- voin 0sallistua jos
Toivottavasti Ruonansuu tulee Vaskiareenalle, niin ei tarvitse arenaa ilmaiseksi yrittäjälle antaa. Ruonansuu vetää porukkaa ja sopii meille Lieksalaisille paermmin kuin vaskien pauhe. Ketä muuten tulee vaskiareenalle ensi kesänä?
- Oivallinen urheilija
Onko nämä Lieksan kuulusammat urheilijat..'
Palattaisko asiaan. - Presidentin kaveri
625000 somalia, 52000 mustalaista ja tasavallan presidentti koirineen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785