Noniin, sanon nyt ihan heti alkuun, että tämä ei ole niitä perinteisiä "klikkaile mainoksia ja voit saada "jopa" 0,0001 snt per mainos ilmaista rahaa".
Eli aivan vilpittömänä vinkkinä kaikille, että tämä cashback -kulttuuri on tosiaan rantautunut myös Suomeen. Ideana on, että kun ostat jotain verkkokaupasta, saat sitä tietyn euro- tai prosenttimäärän rahaa takaisin (tämä voi olla jopa lähes 20 %). Tarjolla on myös ns. ilmaista rahaa, esimerkiksi kirjoittamalla arvosteluja/osallistumalla kyselyihin saat esim. 1€/arvostelu.. Moni on tuntunut etsivän tällaistä palvelua Suomesta, ja sehän on siis ostohyvitys.fi.
Niin skeptinen, kuin tämä rouva asiaan aluksi oli (ihan rehellisesti; minä en todellakaan harrasta normaalisti mitään tällaista, koska en yksinkertaisesti usko niihin!!) toimii tämä todella. Ei mitään koiria haudattuna, super helppo, ilmainen ja suomenkielinen palvelu.
Kuukaudessa saa ihan hyvät taskurahat (vaikkei nyt rikastumaankaan pääse), ja esimerkiksi arvosteluja kirjoittamalla, tienaa mukavasti täysin ilmaista rahaa, jos pari arvostelua päivässä kirjoittaa.
Tässä on kampanjalinkki joka tuonne sähköpostiin tuli, liittymällä tämän kautta liittyjä saapi jo valmiiksi 5 € ilmaista rahaa.
http://www.ostohyvitys.fi/suosittelu/1288372
En kaipaa mitään v*ttuilua, tämä oli vain ihan vain tiedon jakamista, itse löysin palvelun tässä parisen viikkoa sitten ja parissa viikossa tienattu 50 € :)
Hyödynnä verkkokauppaostosten cashback / hanki ilmaista rahaa
ullap1
1
146
Vastaukset
- iggaggaaga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820