Onko kenelläkään kokemusta/tietämystä lieksan muuttomiehistä jotka hoitavat muutot lähelle ja kauas?
Onko antaa vinkkejä?
Tekevätkö esim. vapaalla olevat palomiehet muuttoja?
Muuttomiehet
12
1928
Vastaukset
- ulos heitetty
Ei nyt näin aamusta keritä. Jos ei oo pitkä matka roskikselle,kanna ite.
Se talvisota on loppunut. Ei tarvitse lähteä....radiossa sano. Asiallisesti ottaen niin katso kansalaisverkon sivulta OYK mitä palveluja tarjotaan tai kysäise sieltä.
Mutta myöskin Lieksalaisia yrittäjiä on jotka voivat asiat hoitaa muistaakseni varosaliike ja huonekaluliike pienet muutokuormat.mutta apuja kysäise vaikka tukipisteeltä- asiasta kuin asiasta
Tää on samakyselijä,joka silloin yrittää aloittaa,vaikkei ole muuttotarvetta.
- Type Lieksa
asiasta kuin asiasta kirjoitti:
Tää on samakyselijä,joka silloin yrittää aloittaa,vaikkei ole muuttotarvetta.
Sepä haluaakin tilata sen , keljumaiselle naapurille ;-)
- soita ja kysy
Eurovan tekee muuttokeikkoja!
- halpaa
eikös ne raketti-insinöörit joutais?
- lkhcahdouihuhhfjbfff
Insinööriporukka jos on muutomiehinä niin kaikki vehkeet on yhtä rutussa ja hajalla kun niiden autot!
- Rehtiryhti
Kiitos asiallisista vastauksista ;)
Sain muuttoapua Joensuusta.
4 miestä ja iso kuorma-auto.- Selkäään saattuuu
Onko sulla vakuutus. Pimeitä miehiä varmaan ja pieni auto.
Muutiko keittiöstä makuuhuonesen.
Joo tiedän ainakin outokummussa olevan varsinainen erikoistunut liike joka toi aikanaan minun tavarat tänne Lieksaan.
Muuten ainakin silloin olisi voinut saada tukea muuttoon jos työpaikka olisi tullut työvoimahallinnon kautta, mutta kun sain työtä samalta työnantajalta niin kustannuksista huolehdin itse eli silloin 1100mk muutto
Joten tuokin asia kannattaa katsoa koska esim työnhakuun käyntiin etäällä työpaikan katsomiseen hankintaan voinee saada tukeaL
Oikea termi on liikkuvuusavustus ja muuttoavustus jota voi hakea työvoimatoimiston kautta jo työ on työssäkäyntialueen ulkopuolella ks asia
Liikkuvuusavustus sitä voinee hakea heti muuton jälkeen myös
Oikein asian muistin MK- jääätie
Tässä olisi idea, millä voisi aktivoida turvapaikanhakijoita. Taidan tehdä ehdoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1091022Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981