Haluan siis ostaa terraarion iguaanilleni... Mielellään yli metrin korkea ja yli 50cm leveä/syvä... Soita 0456349859 ja tarjoa...
Ostan terraarion
11
428
Vastaukset
- neito perho
heippa! mulla ois 120/60/60 lasinen terraario hinta ois sellaset 160e asun rovaniemellä ja terraarion pystyisin luovuttamaan 3-4kk kuluttua=)
- Amaterasu
Eihän kukaan laita iguaaniaan tuon kokoiseen koppiin!
- Amaterasu
Iguaanin terraarin on oltava VÄHINTÄÄN 200cm x 200cm x 70cm (pituus, korkeus, syvyys). Ja mielummin vieläkin isompi.
Korkeus ja pituus tärkeimmät.- neitoperho
kyllä nuorelle yksilölle riittää 100/50/50 kokonen terraario miksi teiän aina tarvii tulla muille sepostamaan et kuinka sä voit sellaseen laittaa igusi plää plää plää... keskittykää omiin asioihinne ette te voi tietää vaikka se igu olis melkein kokoajan asunnossa vapaana!!!...
hankkikaa elämä ja mulle on turha tulla minkään eläin suojelijan summuun aktivistin läpättämään P****A sillä jo0s sulla itelläs on iguaani tai mikä tahansa eläin paitsi koira tai kissa niin oot jokatapauksessa eläin Rääkkääjä sellaset eläimet kuuluu luontoon!!!... kammoon - Amaterasu
neitoperho kirjoitti:
kyllä nuorelle yksilölle riittää 100/50/50 kokonen terraario miksi teiän aina tarvii tulla muille sepostamaan et kuinka sä voit sellaseen laittaa igusi plää plää plää... keskittykää omiin asioihinne ette te voi tietää vaikka se igu olis melkein kokoajan asunnossa vapaana!!!...
hankkikaa elämä ja mulle on turha tulla minkään eläin suojelijan summuun aktivistin läpättämään P****A sillä jo0s sulla itelläs on iguaani tai mikä tahansa eläin paitsi koira tai kissa niin oot jokatapauksessa eläin Rääkkääjä sellaset eläimet kuuluu luontoon!!!... kammoonTyhmähän siinä täytyy olla jos aikoo laittaa "nuoren" yksilön pikku terraarioon. Liskohan kasvaa kamalaa vauhtia.
Ja mitenköhän meinaat järjestää tarpeeksi kostean ilman ja lämmön jos lisko on kokoajan vapaana.
Mietippäs sitä! Sama hankkia tai tehdä itse tarpeeksi iso terraario kerralla, kuitenkin joudut joskus isomman hankkimaan, vai aijotko sitten luopua liskosta kun huomaat ettei se enää mahdukkaan pikkuiseen terraarioonsa!?! - Amaterasu
neitoperho kirjoitti:
hankkikaa elämä ja mulle on turha tulla minkään eläin suojelijan summuun aktivistin läpättämään P****A sillä jo0s sulla itelläs on iguaani tai mikä tahansa eläin paitsi koira tai kissa niin oot jokatapauksessa eläin Rääkkääjä sellaset eläimet kuuluu luontoon!!!... kammoonTyhmähän siinä täytyy olla jos aikoo laittaa "nuoren" yksilön pikku terraarioon. Liskohan kasvaa kamalaa vauhtia.
Ja mitenköhän meinaat järjestää tarpeeksi kostean ilman ja lämmön jos lisko on kokoajan vapaana.
Mietippäs sitä! Sama hankkia tai tehdä itse tarpeeksi iso terraario kerralla, kuitenkin joudut joskus isomman hankkimaan, vai aijotko sitten luopua liskosta kun huomaat ettei se enää mahdukkaan pikkuiseen terraarioonsa!?! - Ravenlord
Amaterasu kirjoitti:
Tyhmähän siinä täytyy olla jos aikoo laittaa "nuoren" yksilön pikku terraarioon. Liskohan kasvaa kamalaa vauhtia.
Mietippäs sitä! Sama hankkia tai tehdä itse tarpeeksi iso terraario kerralla, kuitenkin joudut joskus isomman hankkimaan, vai aijotko sitten luopua liskosta kun huomaat ettei se enää mahdukkaan pikkuiseen terraarioonsa!?!Juu, kiitos vaan tästä kritiikistä... Sain terraarion joka on sopiva sille ja pitäisi sinunkin A olla tyytyväinen... Joten, kaikilla hyvä mieli... =)
- NEITOPERHO
Amaterasu kirjoitti:
Tyhmähän siinä täytyy olla jos aikoo laittaa "nuoren" yksilön pikku terraarioon. Liskohan kasvaa kamalaa vauhtia.
Mietippäs sitä! Sama hankkia tai tehdä itse tarpeeksi iso terraario kerralla, kuitenkin joudut joskus isomman hankkimaan, vai aijotko sitten luopua liskosta kun huomaat ettei se enää mahdukkaan pikkuiseen terraarioonsa!?!haloo älyhoi ekaksikkin mulla ei ole iguaania!
mulla ei ole mitään eläintä mä vaan valmistan terraarioita sitä paitsi onkse muka sun ongelma jos toi ostaja haluaa kustantaa monta terraariota liskolleen!!!... kukahan se oikein tyhmä on? heh*;)pilaat mun kaupanteon;)*
eikö sulla tosiaankaan ole muuta tekemistä kuin puuttua muiden tekemisiin jos sille tielle haluat lähteä niin meneppä niille kuuluville sivuille! dorka siellä näkyy semmosia kuvia eläin rääkkäyksestä ettei pahempia ole!!!...
edelleenkin hanki oma elämä mä en jaksa sun kanssa väitellä maailman tyhmimmästä aiheesta jutellaan uudestaan sitten kun olet kasvanut vaippaiän ohi - Amaterasu
NEITOPERHO kirjoitti:
haloo älyhoi ekaksikkin mulla ei ole iguaania!
mulla ei ole mitään eläintä mä vaan valmistan terraarioita sitä paitsi onkse muka sun ongelma jos toi ostaja haluaa kustantaa monta terraariota liskolleen!!!... kukahan se oikein tyhmä on? heh*;)pilaat mun kaupanteon;)*
eikö sulla tosiaankaan ole muuta tekemistä kuin puuttua muiden tekemisiin jos sille tielle haluat lähteä niin meneppä niille kuuluville sivuille! dorka siellä näkyy semmosia kuvia eläin rääkkäyksestä ettei pahempia ole!!!...
edelleenkin hanki oma elämä mä en jaksa sun kanssa väitellä maailman tyhmimmästä aiheesta jutellaan uudestaan sitten kun olet kasvanut vaippaiän ohiMukavaa kun lisko sai hyvän kokoisen kodin=)
Ja lykkyä vain "neitoperhon" bisnekseen, anteeksi jos olen jotenkin loukannut, luulin että pidät iguaania ahtaassa terrassa.
Loppu hyvin, kaikki hyvin =) - Ravenlord
Amaterasu kirjoitti:
Mukavaa kun lisko sai hyvän kokoisen kodin=)
Ja lykkyä vain "neitoperhon" bisnekseen, anteeksi jos olen jotenkin loukannut, luulin että pidät iguaania ahtaassa terrassa.
Loppu hyvin, kaikki hyvin =)Kiitos palautteesta, oli ne hyviä tai huonoja... Hmm, olemme tässä vasta aloittelemassa elämää iguaanimme kanssa ja jos haluatte niin laittakaa vinkkejä tähän palstalle koska eläinkaupanmyyjien ohjeet oli aikasta sekavia... =)
- Amaterasu
Ravenlord kirjoitti:
Kiitos palautteesta, oli ne hyviä tai huonoja... Hmm, olemme tässä vasta aloittelemassa elämää iguaanimme kanssa ja jos haluatte niin laittakaa vinkkejä tähän palstalle koska eläinkaupanmyyjien ohjeet oli aikasta sekavia... =)
Laitappas postia minulle, voin laittaa hyvät ohjeet =)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015