Nilan tunnettu legenda mut yliarvostettukin hieman.
Aikalailla tasainen matchup tässä.
Lievä etu Nilanille ehkä mutta Trevot poika on tosi kivikova rystysistään mutta...
Erä1=Niukka voitto Nilan joka väsyttävän tylsällä taktiikalla voitti matsin eikä hän saanu sisään mitään kovia iskuja mut hyviä pisteiskuja ja Gillies ei saanu kättänsä oikein toimimaan tässä
Erä2=Selvä voitto Gillies joka murjoi hyvin Nilanin kovilla iskuillaan
Erä3=Niukka voitto Nilan joka taas mestarillisen taktisesti niittasi pelätyn Trevorin joka muuten nykyään pelaa Venäjällä
Erä4=Tasapeli tappelussa jossa he kaatui jäihin pian
Erä5=Niukka voitto Nilan painimatsissa jossa lähietäisyydellä roikkui isommasta herrasta ja antoi kavalia alakoukkuja mm, Gillies vastasi joillain noogieiskuilla mut se ei ollu paljoa se
Erä6=Niukka voitto Gillies joka sai kovemmat iskut sisään
Erä7=Tasapeli kehnossa painimatsissa
Erä8=Niukka voitto Gillies joka sai kätensä vapaaksi mutta useimmiten ei saanut mutta tällä kertaa Nilan oli passiivisempi kahdesta
Erä9=Tasapeli matsissa jossa iskettiin lujaa ja samalla mietittiin puolustamista
Erä10=Tasapeli matsissa jossa nyhjättiin enemmän
voitot jakaantui tasan mutta Gillies voitti yhden niistä selvästi kun Nilan voitti kaikki voitoistaan niukasti
Trevor Gillies vs Chris Nilan
juha82friikki
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146