Nilan tunnettu legenda mut yliarvostettukin hieman.
Aikalailla tasainen matchup tässä.
Lievä etu Nilanille ehkä mutta Trevot poika on tosi kivikova rystysistään mutta...
Erä1=Niukka voitto Nilan joka väsyttävän tylsällä taktiikalla voitti matsin eikä hän saanu sisään mitään kovia iskuja mut hyviä pisteiskuja ja Gillies ei saanu kättänsä oikein toimimaan tässä
Erä2=Selvä voitto Gillies joka murjoi hyvin Nilanin kovilla iskuillaan
Erä3=Niukka voitto Nilan joka taas mestarillisen taktisesti niittasi pelätyn Trevorin joka muuten nykyään pelaa Venäjällä
Erä4=Tasapeli tappelussa jossa he kaatui jäihin pian
Erä5=Niukka voitto Nilan painimatsissa jossa lähietäisyydellä roikkui isommasta herrasta ja antoi kavalia alakoukkuja mm, Gillies vastasi joillain noogieiskuilla mut se ei ollu paljoa se
Erä6=Niukka voitto Gillies joka sai kovemmat iskut sisään
Erä7=Tasapeli kehnossa painimatsissa
Erä8=Niukka voitto Gillies joka sai kätensä vapaaksi mutta useimmiten ei saanut mutta tällä kertaa Nilan oli passiivisempi kahdesta
Erä9=Tasapeli matsissa jossa iskettiin lujaa ja samalla mietittiin puolustamista
Erä10=Tasapeli matsissa jossa nyhjättiin enemmän
voitot jakaantui tasan mutta Gillies voitti yhden niistä selvästi kun Nilan voitti kaikki voitoistaan niukasti
Trevor Gillies vs Chris Nilan
juha82friikki
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470