Etsin siis tyyliin jtn Twilight tai vampyyripäiväkirjojen tyylistä elokuvaa/sarjaa, jossa vois olla jtn ihmissusiakin(: ja mieluiten sellane koskettava, jännittävä, mut saa toki olla erinlainenki.. En hae komedioita.
Vampyyri sarjoja, elokuvia?
5
2871
Vastaukset
- vampyyr women
- hilulilu6
Mainitusta listasta puuttuu ainakin Being Human -tv-sarja, joka on saavuttanut tietääkseni ainakin jonkinlaista suosiota. Idea: vampyyri, ihmissusi ja aave yrittävät tulla toimeen keskenään yhteisesti jakamassaan asunnossa. Sarjasta on olemassa sekä britti- että jenkkiversio ja sitä tehdään edelleen.
- nightshift
Forever Knight ja Darkshadows Revival ovat kaksi hyvää vaihtoehtoa, jos kaipaat vampyyriromantiikkaa ja öistä tunnelmaa. Molemmat pyörivät suomenkin TV:ssä joskus 90-luvulla. Sarjat on julkaistu myös DVD:llä. Mutta voi olla että just nyt löytyy vain käytettynä. 2000-luvun sarjoista ainakin Dracula on suosittelun arvoinen. Missään noista ei kylläkään ole ihmissusia mukana.
90-luvulla töllössä oli myös jokin ihmissusisarja, jossa oli naispuolinen ihmissusi. Mutta en muista enää sarjan nimeä. Taisi tulla TV2:lta.- zappp
Se 90-luvun ihmissusisarja oli Naarassusi, alkuperäiseltä nimeltään She-Wolf of London.
- RitsaPizzaA
Shadow hunter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678