Äijät tappeli kerran ja se meni niukasti McCartylle mut oon varma että Probert korjaisi sadon pitkässä sarjassa 10 eri tappelua.
Se menisi jokseenkin näin;
Erä1=Niukka voitto McCarty
Erä2=Niukka voitto Probie joka pitkässä matsissa sai enemmän iskuja sisään, mut kumpikin herra osoitti kestävyytensä, iskukykynsä ja iskukestävyyden tässä
Erä3=Selvä voitto Probert joka takoi hyvin ojennukseen McCartyn kun McCartyn kädet oli hyvin sidottuna
Erä4=Tasapeli kehnos matsis jossa kaaduttiin pian jäihin
Erä5=Tasapeli, sidontaa ja painia ja kaatuminen nopeasti jäihin
Erä6=Tasapeli jossa McCarty selvästi pelkäsi Probertia ja paini hänet jäihin
Erä7=Niukka voitto McCarty joka hieman epäreilusti otteli mut otti voiton, koska nosti pelipaidan Probien pään päälle
Erä8=Selvä voitto Probie joka nyt nosti paidan McCartyn pään päälle ja takoi ojennukseen
Erä9=Tasapeli tiukassa iskukisassa, jossa mietittiin myös puolustusta eikä kumpikaan syönyt pahemmin iskuja itseensä
Erä10=Tyrmäysvoitto Probert, yhden iskun tyrmäyksellä
Bob Probert vs Darren McCarty
Juha822222
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146