Onko Eurassa tee se itse hallia? Kauttualla on tai on ollut mutta näkyi ovet olevan lukossa eikä mitään yhteystietoja eikä aukioloaikoja missään näkyvillä.
Tee se itse halli
11
812
Vastaukset
- Taksi vie
Eikös se ole sen taksiautoilijan halli? Lehtilä nimeltään. Kysäise häneltä.
- Pesettäjä
Ei ole TSI-hallia enään toiminnassa ollut vuosiin. Itse käytän autoni pesussa Kiukaisissa JH Autofixillä. Pesee autot käsin eikä naarmuta niinkuin ST1:sen automaatti eikä ole edes kallis palvelu.
- teetä ja sympatiaa
Tee itse se halli
- turha mainostaa
Täytyy sanoa ettei eurasta 30km säteellä ole ainuttakkaan kunnollista autopesulaa,fixaamosta puhumattakaan.
- turhaa niin turhaa
Pese itse autosi, eli tee se itse, tee myös hallisi itse ja pese myös toisten autot itse.
aattele omalle kahallesi! - Kuollut kiukainen
niin,tee autosi itse,likasta se itse,osta pesusieni itse ja pese sitse?
- iha ite
Tai älä ihmeessä tee mitään noista itse, vaan kirjoita keskustelupalstalle itse, että kun on niin huonosti asiat, että pitää ihan itse kirjoittaa.
- Tyytyväinen asiakas
Kerrostaloasujana kun en voi itse autoani pestä niin olen ollut tyytyväinen tähän jo mainittuunkin autopesulaan Kiukaisissa. Palvelu on hyvä ja työn jälkikin erinomainen.
- itseiuku
on on se halli pitää tehä ensin itse, sitten on tee itse halli.
- pesukinnas
Kerran käynynnä kiukaisissa auton pesettämässä ja hintaansa nähde työn jälki aivan ceestä. tikkulan drive in pesulakin on parempi.
- pesettäjä
aivan samaa mieltä, harjapesurikin tekee komeampaa lopputulosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584