Onko Eurassa tee se itse hallia? Kauttualla on tai on ollut mutta näkyi ovet olevan lukossa eikä mitään yhteystietoja eikä aukioloaikoja missään näkyvillä.
Tee se itse halli
11
786
Vastaukset
- Taksi vie
Eikös se ole sen taksiautoilijan halli? Lehtilä nimeltään. Kysäise häneltä.
- Pesettäjä
Ei ole TSI-hallia enään toiminnassa ollut vuosiin. Itse käytän autoni pesussa Kiukaisissa JH Autofixillä. Pesee autot käsin eikä naarmuta niinkuin ST1:sen automaatti eikä ole edes kallis palvelu.
- teetä ja sympatiaa
Tee itse se halli
- turha mainostaa
Täytyy sanoa ettei eurasta 30km säteellä ole ainuttakkaan kunnollista autopesulaa,fixaamosta puhumattakaan.
- turhaa niin turhaa
Pese itse autosi, eli tee se itse, tee myös hallisi itse ja pese myös toisten autot itse.
aattele omalle kahallesi! - Kuollut kiukainen
niin,tee autosi itse,likasta se itse,osta pesusieni itse ja pese sitse?
- iha ite
Tai älä ihmeessä tee mitään noista itse, vaan kirjoita keskustelupalstalle itse, että kun on niin huonosti asiat, että pitää ihan itse kirjoittaa.
- Tyytyväinen asiakas
Kerrostaloasujana kun en voi itse autoani pestä niin olen ollut tyytyväinen tähän jo mainittuunkin autopesulaan Kiukaisissa. Palvelu on hyvä ja työn jälkikin erinomainen.
- itseiuku
on on se halli pitää tehä ensin itse, sitten on tee itse halli.
- pesukinnas
Kerran käynynnä kiukaisissa auton pesettämässä ja hintaansa nähde työn jälki aivan ceestä. tikkulan drive in pesulakin on parempi.
- pesettäjä
aivan samaa mieltä, harjapesurikin tekee komeampaa lopputulosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2414733Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4573401Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt152388Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa232031Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91273Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat281169- 741093
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691055- 791054
- 54966