Suorakaidevaipoilla vahvistetut(kolme kappaletta)aikuisten super imukykyiset teippivaipat jalassa,niiden päälle spandexshortsit ja spandexbody.Pysyy iso vaippapaketti tukevasti paikallaan,napakkaa.ihonmyötäistä kangasta.Sen jälkeen vielä sadeasun housut tai lappuhaalari vielä ylle niin sitten onkin mukavaa pysytellä kuivana mahd.pitkään..Kunnollisia,paksusta Pvc muovista valmistettuja vaippabodyja ja lukollisia vaippa-asuja kaipaisin vielä kokoelmaani.Myös parhaan vaippamallin metsästys jatkuu,nyt Tenaa käytössä.Muilla kokemuksia?T.Vaippamies 37v
Fetissinä aikuisten vaipat ja spandex/pvc asut
6
774
Vastaukset
- kokovartalohoito
Kokemuksia on! Saatat löytää jotain kiinnostavaa pvc-u-like kaupasta. On vaippabodyja jopa muovihupulla. Naistenmalleista voi pyytämällä saada miesten kokoa. Omassa kokoelmassa löytyy monenlaista. Tekevät myös tilauksesta omia juttuja. Kinky clothes on toinen kauppa, joskin ne myös myyvät tuon toisen kaupan kamaa. Itse pukeudun kokonaan muoviin ja asuun kuuluu myös huppu. Aikaa vietän muovilakanoissa, jos sattuu vaipat vuotamaan. Tarkoitus on olla muovissa kokonaan. Olen viimeksi hankkinut kaikenlaista vihreää pvc asustetta. Ja vaimolle pitkä muoviesiliina muiden asujen päälle!
Kiinnostusta on! - Plastic fun
Täältä löytyy myös vaippahousua ja muuta muovijuttua. Kannattaa ehkä selailla.
https://ssl.kundenserver.de/funplastic.de/funhaupt.htm - dlman1
Täällä vaippapeppumies olis vailla seuraa kundeista
moi vaippa pvc asumies täällä olis uudeltamaalta kans seuraa vailla samanlaisista miehistä mulla fetissinä kaikenlaiset pvc asut kumiasut ym ja miks ei vaipatkin
tääl kans yks vaippafetissi ihminen tarvii seuraa ja sadeasut kans
- linkkivinkki3
sadeasujenystavat.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3251896IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471599Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141- 1431138
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.811090Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73973Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48942Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta155899