kummittelukauhuelokuvissa ei yleensä ole pelottava tunnelma, kun tarina ei yleensä ole kyllin pelottava, eikä tunnelmaan satsattu kunnolla. Tarinan pitää olla pelottava ja tunnelmaan satsattu kunnolla, muuten vajoaa perinteiseen kakkaan.
Sinisteriä on kehuttu, mutta luulen sen olevan ideaköyhä ja hengetön
jossa ei taaskaan ole kunnon tunnelmaa.
Ja neljän seinän sisällä tapahtuvaa kummittelua on jo nähty aika paljon, joten
olisiko jo aika siirtyä metsämaisemiin jatkossa?
Lisäksi jatkossa voisivat sekoittaa erityyppisiä kauhua keskenään, niin olisi jotain ennen näkemätöntä tyyliin sekoitus Texas Chainsaw tyylistä ja kummitteluelokuva. Ja ei sitten riitä että kummitteluosuudessa hilluu jokin mustahiuksinen tyttö, näitä kun on nähty ihan tarpeeksi Kaunoissa jne..
Kummittelukauhu
Kummituskauhu
2
208
Vastaukset 2
- defewrwety
Odotan innolla (jotain odottamista arvoista tämän nykykauhun hengettömässä ja ideaköyhässä nykyhetkessä) uutta Evil deadia ja Hellraiseria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351925Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233914Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149890- 78843
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 60811
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747- 92742
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65661Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571