Hei hot Caserio ingles

Matka varattu 50v

Onko tuossa hotellissa kaikki huoneistot altaalle päin? Millanen ruoka puolihoito kun luvataan? Onko se Suomi hotelli vai olisiko siellä myös muita? Lämmitetty allas? Onko sauna lämmin joka päivä? Voit kirjoittaa jos muuta siitä tiedät. Kiitos tiedoista.

18

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69 69

Eikö kukaan oikeasti voi tästä hotellista kertoa olisi kiva kuulla minne on matkan varannut

• Merja..

Olen ollut ko hotellissa ja tykkäsin. Ei ole mikään suomi-hotelli, itseasiassa suomalaisia vähän, taisi olla suurin osa saksalaisia. Parvekkeita on myös toiselle puolelle ja niihin ei aurinko paista oikeestaan missään vaiheessa päivästä, toivottavasti pääsette altaan puolelle. Puolihoito on todella hyvä. llallisella alkuruokapöydässä paljon meren antimia jos niistä tykkiää ja poika paistaa joka ilta lihaa, kalaa, kanaa ja lisäksi kaikenlaista muuta syömistä. Jälkiruokapöydissä todella monta eri täytekakkuvaihtoehtoa, erilaisia jäätelöitä ym.
      Saunasta en osaa sanoa, ei kokemusta.
      Hotelli siisti ja hyvällä paikalla, menisin uudelleen :)

• mä vaan

Olisiko kyseisen hotellin s-posti osoitetta

• Merja.

Löytyy varmaan hotellin omilta nettisivuilta!

• Merja.
      • 69 69

Kiitti Merja

Taidan tuoda sulle tuliaisia.
        Mukavat viikonloput sinulle.

• Merja..

Ole hyvä vaan :)
      Olen itsekin lähdössä viikon päästä Inglesiin, toiseen hotelliin tällä kertaa mutta ei Caserioon.

• caserio

Moi sittenhän voitaisi vaikka tavata. Mulla lähtö 6,2.

• Kannattaa pyytää huone altaalle päin, paljon lämpimämpi.
      Altaan vesi on viileähköä. Sauna ja pore on joka päivä käytössä. Hotellin katolla on auringonottopaikka, siellä saa myös rajatonta rusketusta.
      Hotellin ruoka oli ok, vain Uudenvuoden illallinen oli pettymys.
      Hotellissa ei ollut paljoa suomalaisia. Enimmäkseen saksalaisia.

• Merja..

Me lähdetään perjantaina 1.2. ja paluu taisi olla 8.2. Majoitutaan ystäväni kanssa tällä kertaa Green fieldissä, on lähellä Caseriota.

• Cacerio

Moi Merja. Kykkä me tämän tuttavuuden jälkeen jo voitas tehdä sokko treffit 6.2 kun me tulemme. Olisiko sopiva paikka missä? Tulen kaverin kanssa viikoksi lomalle.
        Olisi oikein mukava nähdä. Laitappa viestiä.

• Merja..

Kyllähän sitä voisi käydä terassilla drinksut juomassa :)
      Hotellin lähellä on Tropical-ostoskeskus jonka rannan puolella on kivoja terasseja...

• Caserio

Moi. Kiva olisi nähdä. eikö me voitaisi laitta joku paikka missä nähtäisi. Vaikka se juna joka lähtee siitä kadulta italia joku kellon aika mikä sulle sopisi olemme varmaan hotellilla vaikka lento olisi vähän myöhässä klo 17 sopiiko.

• jaska ja pera

Merja hei...mä tuun 7pv kaverini kanssa samaan hotelliin, ja illalla voitais tavata apilaniityssä, siinä illalla yhdeksän maissa ulkona siinä kohdassa missä Jose tapaa istuskella tauoillaan:-))

• Caserio
        jaska ja pera kirjoitti:

Merja hei...mä tuun 7pv kaverini kanssa samaan hotelliin, ja illalla voitais tavata apilaniityssä, siinä illalla yhdeksän maissa ulkona siinä kohdassa missä Jose tapaa istuskella tauoillaan:-))

Hei Merja. Kiva olisi tavata 6,2 klo 17 Mini junan lähtö asemalla ja siitä sitten drinksuille. Lupaan tulla kun olen ehdottanut

• Caserio
        Caserio kirjoitti:

Hei Merja. Kiva olisi tavata 6,2 klo 17 Mini junan lähtö asemalla ja siitä sitten drinksuille. Lupaan tulla kun olen ehdottanut

Mukavaa lentoa ja aurinkoista lomaa Merjalle. Nähdään 06 02 klo 17 edellä mainitussa paikassa. Kiva nähdä. Oikein mukavaa lomaa sinulle.

• Cesario

Moi Merja Et sitten tullut vai katsoitko ja et kuitenkaan uskaltautunut.

• Merja..

Kyllä teit julmasti kun et tullut mutta sitten olin loppuajan Javierin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      334
      2265
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      59
      1943
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1692
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1415
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      1353
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      73
      1324
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      26
      1295
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1257
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1207
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1006
    Aihe