En löydä oikeasti mistään mitää järkevää neuvoa joten kertokaas nyt mitä teen?
Huomasin että minulla on kondylooma ja kyselisin mitä hoitokeinoja siihin on? En kehtaisi mennä lääkäriin varsinkin kun tiedän ettei minulla edes olisi opiskelijana varaa siihin!
Patit ilmestyivät noin kuukausi sitten..silloin en kiinnittänyt yhtää huomiota niihin ja harrastin seksiö erään toisen miehen kanssa..nyt kun tajusin asian minusta tuntuu kamalalta ja haluaisin vain eroon tästä.. Suhde mieheen oli enemmän yhden illan juttu koska mies ei ole ottanut yhtäyttä lupauksistaan huolimatta mutta kyllä varmasti järkevämpi olisi kertoa..itse en vain tiedä keneltä tämän olen saanut.. joten olisi miestä kohtaan parempi jos kertoisin. mutta jännittää ja pelottaa asia..
Onko oikeasti mitään mahdollisuuksia hoitaa tätä itse vai onko pakko vain mennä lääkärini ja tuhlata viimeisetkin rahat hoitoon?
Kondylooman hoito
6
249
Vastaukset
- meelääkäriin
Kondyloomaa ei voi hoitaa tehokkaasti ja järkevästi itse. Ainoa järkevä vaihtoehto on mennä näyttämään niitä "patteja" lääkärille, joka osaa sanoa onko kyse todella kondyloomasta ja voi sitten antaa sinulle reseptin kotona käytettävään lääkeliuokseen tai voiteeseen. Kondyloomasyyliä voidaan poistaa myös esimerkiksi jäädyttämällä tai laserilla. Mene siis ihmeessä lääkäriin joka osaa varmasti antaa sinulle hyviä ohjeita kondylooman hoitoon ja muutenkin asian käsittelyyn liittyen! Saatat myös saada hyviä neuvoja kuinka kertoa asiasta seksikumppaneille. Kondylooma on todella todella yleinen vaiva joten et ole asian kanssa yksin.
- ehkävähäntyhmä?
hei olen miettinyt ihan samaa ja itsellänikään ei ole paljon rahaa joten osaako koululääkäri auttaa tässä asiassa? onko hänellä valtuuksia antaa reseptiä tähän lääkeliuokseen tai voiteeseen? e-pillereiden reseptin hain sieltä kautta mutta onko tämä mahdollista?
- TAUNOT!
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ MENKÄÄ SAAKELI LÄÄKÄRIIN IMBESILLIT ÄLKÄÄKÄ TÄÄLLÄ VINKUKO!
- jepjep..
kuka on vinkunut? kyllä ihmiset saa kysyä asiaa jos mietityttää koska lääkäreihin on monen viikkojen jono..mieluummin sitä kysyy kuin odottaa tietämättömänä
- ........
Koululääkäri voi kyllä auttaa ja määrätä voidetta/liuosta niihin kondyloomiin. Että sinnekin voi mennä jos apua kaipaa.
- ppehjkg
Tämä on jännä miten saa joka paikasta erilaista informaatiota. Itse kävin koulu terveydenhoitajalla joka hommasi soittopyynnön lääkärille. Terveydenhoitaja sanoi että asia on vakava ja siihin on hoitokeinoja! Mutta kun lääkärin kanssa puhuin asiasta hän sanoi että ei tarvi muuta kuin papa ja normaali kynegoliki käynnit ja se katoaa itsekseen jos katoaa. Olen lukenut juttua joistakin rasvoista ja tämmöisistä mutta lääkäri ei semmoisia ehdottanut joten en itse tee asialle mitään koska semmoiset käskyn sain! Eikä se maailmaa kaada.. mieluummin tämä ehkä maailman harmittomin "sukupuolitauti" kuin jokin HIV! Tai kuten lääkäri sanoin ei tätä voi edes sukupuoli taudiksi sanoa. Mutta kannattahan sitä aina kuitenki ottaa lääkäriin yhteyttä koska itsellä tämä auttoi paljon :) ei tarvi enää miettiä että onko vakavaa ja mitä pitää tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481888Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171700"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117957Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää50855Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664