Onko kukaan ajanut Suomen talvessa
saksalaisilla kitkarenkailla? En muista kovuusluokkaa, mutta eikö ne yli 200km/h käyttöön tarkoitettuja ole.
Toimiiko talvella ollenkaan, toimiiko kesärenkaina, saako myytyä?
Saksalaiset kitkarenkaat Suomen talvessa?
4
741
Vastaukset
- Vesku
Moi, kaverillani oli saksasta tuodut michelinit mesussaan, pito jäällä olematon , sohjossa hyvä. Kumi laatu on kovempaa, ei pitoa pakkasessa ja jäällä. Itse olen ajanut 6v kotimaasta ostetuilla kitkoilla, useammanlaisilla maxi ice malleilla. Ei voi puhua samana päivää kuin keski eupoopan kitkoista.
- apapapapap
Onko tuhoon tuomittu idea käyttää ko. renkaita kesärenkaina? Kulutus, melu, pito???
- Masa
Saksalaiset talvirenkaat ovat suomalaisittain karkeakuvioisia kesärenkaita. Eivät oikein sovi Suomen talveen. Kyllä niillä täällä kesällä ajelee, vaikka eivät tietenkään ole yhtä hyvät kuin kesärenkaat.
- Ripa
Kokemuksesta voin kertoa etteivät ne toimi kovassa pakkasessa laisinkaan. Käytän itse ja suosittelen välikauden renkaiksi 5..-10 astetta. Toimii hyvin lumessa,sohjossa ja jäällä em. lämpötila-alueella. Kovalla pakkasella materiaali kovettuu 'bakeliitiksi' 'kovaksi muoviksi', ei pitoa lainkaan..hengenvaaralliset(yllättävät) liikenteessä. Renkaat eivät sovi myöskään kuumalle asfaltille, kuluvat nopeasti. Omalla lämpötila-alueella paras rengas, sopii myös nopeaan ajoon. Ei anna niin paljon periksi sivuttaissuunnassa kuin suomalainen kitka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716