Pitäs saada veneeseen hälytin joka osais lähettää tekstiviestejä.
Hälytintä veneeseen.
5
2780
Vastaukset
Olisiko tämä hakemasi tuote?
http://www.clasohlson.com/fi/Kauko-ohjattava-GSM-hälytin-Ontech-GSM-9020/Pr363750000
Asensin joskus tuollaisen. Pikku konffaamisella sai yksinkertaisen säksättimen.
Toinen vaihtoehto, hieman monipuolisempi sellainen voisi olla remuc.
http://www.embelin.fi/index.php?page=remuc-2
http://xn--lmmitin-5wa.fi/index.php/kauppa/diesellammitin-veneeseen-mokille/lisavarusteet/remuc-gsm-ohjain-webasto-safire-eberspacher-detail- -Mika-
Miksi tekstiviesti? Soitto on mun mielestä parempi.
Oon tehny soittavia malleja itse. Helppoa ja halpaa. Ja toimii takuuvarmasti.
Lyhyesti: Vanha känny, jossa "speed dial" -toiminnallisuus. Siis sellainen, että kun pitää jotain näppäintä pohjassa yli 3 sekuntia, niin puhelin soittaa siihen muistipaikkaan talletettuuun numeroon. Lisäksi tarvitaan halpa IR-liiketunnistin, maksaa muutaman kympin. Talletetaan vaikkapa näppäimen 1 alle oma numero. Otetaan näppäin pois ja juotetaan sen alla oleviin kahteen kuparikalvoon piuhat. Ne yhdisteään liiketunnistimen lähtöön. Molemmille sähkönsyöttö veneen akusta ja hälytin on valmis.
Itse olen myös poistanut soittosummerin ja kuulokkeen siitä kännystä, niin ei paikanpäällä kuulu mitään ylimääräristä ääntä hälytyksen sattuessa. Mutta voin itse kuunnella mitä siellä veneessä puuhataan... - tässä on kaikki.
GPS seuranta kuuntelu,säädettävä tärinätunnistin ja pilssivesihlytys.
http://www.kodinkonepalvelu.com/tuotteet.html?id=1/3
Tramigo t22
Näkyy olevan vielä aika rajussa poistomyynnissä.- -Jere-
Köyhän miehen yksinkertaisin varashälytin on mms viestin lähettävä riistakamera. Nappaa heti kuvan ja lähettää sen kännykkääsi ja toimii myös pimeässä.
- tramigo
on hyvä se on suunniteltu veneeseen.
vesitiivis kotelo,ulkoinen antenni gps,ssälle,pilssivesianturi ja akkuvarmennus.
Siinä on hyvä tuo känny paikannus jos vene vaikka karkaa tai varastetaan.
Voit hakea kätevästi takaisin kun näät kännykästä aina sijainnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402