Jos jossain elokuvassa on ennalta-arvattava juoni niin tässä ainakin on,koko ajan arvasin mitä seuraavaksi tapahtuu.Pääosien esittäjät hyviä mutta ohjauksessa parantamisen varaa.En oikein ymmärrä että tätä mainostetaan tositapahtumiin perustuvana,niin varmaan onkin mutta samanlaisia kohtaloita oli niinmonta ettei kannata yhtä perhettä mainita
Selviytyminen
1
295
Vastaukset
- En tykännyt yhtään
Minua häiritsi eniten katsojan äärimmäinen manipulointi, ikään kuin ohjaaja olisi huutanut koko ajan "Itkekää nyt saatana, ettekö tajua miten koskettavaa tämä on!"
Eipä itkettänyt vaan nauratti, esim. kun lapset vihdoin näkivat isänsä ja juoksivat tätä kohti, ja isä heitä kohti, ja kaikki huusivat toistensa nimeä kurkku suorana minuuttitolkulla niin mieleen tuli lähinnä että olkaa nyt jo hiljaa!
Naomi Watts näytteli Oscarin kiilto silmissään ja todella yliampuvasti.
Hassuinta on että minua todellakin ON erittäin helppo manipuloida; itken leffoissa ja telkkaa katsoessa harva se päivä, jopa liikuttava mainos saa minut itkemään! Hachico-leffan viimeisen puolen tunnin aikana vollotin niin että en saanut henkeä.
Vaan tämä tsunamileffa jätti aivan täysin kylmäksi. En tiedä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743457Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2631512- 741366
- 671269
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631011
- 22947
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893