Oletteko soitelleet Unilin Sinikalle? Soittelin ja kertoi minulle, että työpaikan vaihdos tulee (se olisi tässä tapauksessa ihan toivottua) ja se tulee kesän jälkeen, alkusyksystä. Se on kuulemma oikein onnenpotku minulle. Soitin myös Iirikselle viime vuonna ja sanoi saman asian, itse asiassa samoilla sanoilla ja ajankohtakin oli sama. Kummatkin kertoivat, että paikkakunta on lähellä nykyistä asuinpaikkaani ja tulen etenemään urallani ja opiskelemaankin työn ohella. Toivon todella, että tämä pitää paikkansa ja on se jännä, että eri ihmiset sanoo täysin samat asiat. Kuitenkin, parisuhteestani heillä oli eri näkemykset. Sinikka sanoi, että meillä menee hyvin ja tulee lapsiakin parin vuoden päästä. Iiris taas sanoi, että eroan miehestäni ja löydän toisen. Tämä vähän hämää minua??? Kummatkin kertoivat nykyisen työpaikan muutoksista, jotka pitävät paikkansa. Iiris ehkä tarkemmin tiesi. Iiris oli myös lasten lukumäärästä eri mieltä kuin Sinikka. Työasian toivon todella olevan totta, mutta eihän sitä koskaan tiedä oliko tämä vain sattumaa. millaisia kokemuksia teillä on?
Unil Sinikka ja Iiris
22
4781
Vastaukset
- Iiris on paras
Sinikka on surkea.
Iiris on taaskin luottoennustajani. Todella tarkka ajoissa. Esimerkkinä annan sellaisen, että Iiris sanoi, että 3 viikon sisään vanhasta työpaikastani otetaan yhteyttä ja uutinen on iloinen mutta joudut lähtemään eri kaupunkiin. No kas tässäpä sitä ollaan entinen työnantaja todellakin soitti 3 viikon sisään tapahtuneesta ja tarjosi minulle työpaikkaa toisesta kaupungista. Olen ollut kyseisessä firmassa töissä monia vuosia sitten. - anukka tappi
alottaja on erityisen epä varma itsestään.....epävarma näkijöistään joten olet huojuvalla pohjalla ....susta ei selekoo ota ,,,,
- Luotanko
Olen aloittaja. Ja kysyin ihan siksi, että nuo ovat tasan ne ainoat 2 ennustajaa joille olen koskaan soittanut. Elämäni on todella suuressa kriisissä kaikilla osa-alueilla ja olen aivan neuvoton. Tämä oli syy, miksi ennustajille soitinkin. Olen sitten varmaan epävarma, mutta uskoisin, että minun tilanteessani niin olisitte tekin. Kun koko maailma romahtaa ja sinulta kuolee läheinen ihminen, olet työpaikkakiusattu ja rakkaasi touhuilee muiden naisten kanssa, niin pistää hiukan miettimään elämän tarkoitusta. Sain rohkaisua tulevaan soittaessani ennustajille. Ja mietin tässä, että mahtaako nuo jutut olla totta...Mutta kiitos sinulle ajattelevaisuudestasi.
- Jännäri
Luotanko kirjoitti:
Olen aloittaja. Ja kysyin ihan siksi, että nuo ovat tasan ne ainoat 2 ennustajaa joille olen koskaan soittanut. Elämäni on todella suuressa kriisissä kaikilla osa-alueilla ja olen aivan neuvoton. Tämä oli syy, miksi ennustajille soitinkin. Olen sitten varmaan epävarma, mutta uskoisin, että minun tilanteessani niin olisitte tekin. Kun koko maailma romahtaa ja sinulta kuolee läheinen ihminen, olet työpaikkakiusattu ja rakkaasi touhuilee muiden naisten kanssa, niin pistää hiukan miettimään elämän tarkoitusta. Sain rohkaisua tulevaan soittaessani ennustajille. Ja mietin tässä, että mahtaako nuo jutut olla totta...Mutta kiitos sinulle ajattelevaisuudestasi.
Kokeile sähköpostinäkijöitä, saat todennäköisesti enemmån valoa tilanteeseesi kuin noilta puhelinennustajilta.
- hmmmm...
En tiedä yhtään s.posti ennustajaa. Kuka olisi hyvä?
- Jännäri
Minna Susanna Koskela, Nina Kallio, Kristallikello, Ennustaja Jarmo. Kaikkien kotisivut löytyy googlaamalla. Itselle näkivät tilannetta hyvin ja samalla lailla, tietysti tuleva jää osin vielä nähtäväksi kun tulkintojen ottamisesta vielä vähän aikaa. Vastasivat nopeasti, tai no Kristallikellolla vähän kesti mutta hänenkin tulkintansa oli kattava kun se sitten saapui
- oma mielipiteeni
Jännäri kirjoitti:
Minna Susanna Koskela, Nina Kallio, Kristallikello, Ennustaja Jarmo. Kaikkien kotisivut löytyy googlaamalla. Itselle näkivät tilannetta hyvin ja samalla lailla, tietysti tuleva jää osin vielä nähtäväksi kun tulkintojen ottamisesta vielä vähän aikaa. Vastasivat nopeasti, tai no Kristallikellolla vähän kesti mutta hänenkin tulkintansa oli kattava kun se sitten saapui
Mun on ihan pakko sanoo et mulle noi kaikki näki ihan erilailla!
(Paitsi minna, kun eo o ottanu siltä.) ja mun mielipide on, että ota Ninalta, porukan aidoin näkijä.
Jarmo kattoo korteista, Kristallikello haluaa paljon taustatietoa ja sit käytti kans kortteja ja psykologiaa ja omaa mielipidettä ainakin mun kysymykseen.
Olen soittanut myös parille puhelinennustajalle tai oikeammin näkijälle (Inke, Elina ja Iiris) ja he ovat nähneet samoin mitä Nina.
Jos ite kokeilis vielä tuota Minnaa :) - Jännäri
oma mielipiteeni kirjoitti:
(Paitsi minna, kun eo o ottanu siltä.) ja mun mielipide on, että ota Ninalta, porukan aidoin näkijä.
Jarmo kattoo korteista, Kristallikello haluaa paljon taustatietoa ja sit käytti kans kortteja ja psykologiaa ja omaa mielipidettä ainakin mun kysymykseen.
Olen soittanut myös parille puhelinennustajalle tai oikeammin näkijälle (Inke, Elina ja Iiris) ja he ovat nähneet samoin mitä Nina.
Jos ite kokeilis vielä tuota Minnaa :)Joo, Nina ja Minna parhaat ja Jarmo kyl osui ihmeen oikeaan, kai ne kortitkin vaan sit mulle sattu osumaan!
- ihan erilailla
Jännäri kirjoitti:
Joo, Nina ja Minna parhaat ja Jarmo kyl osui ihmeen oikeaan, kai ne kortitkin vaan sit mulle sattu osumaan!
No mulle parhaan ennusteen teki toi Kristallikello, soitin myös sille ja tiesi tilanteeni tarkkaan.. Vastas jopa samana päivänä. Jarmolla kesti 4vrk eikä tienny mitään. Nina puhui mitä sattui eli ei osunu lähellekään totuutta..höpis jostain mitä mulle ei ollu tapahtunukkaan.
- Jännäri
ihan erilailla kirjoitti:
No mulle parhaan ennusteen teki toi Kristallikello, soitin myös sille ja tiesi tilanteeni tarkkaan.. Vastas jopa samana päivänä. Jarmolla kesti 4vrk eikä tienny mitään. Nina puhui mitä sattui eli ei osunu lähellekään totuutta..höpis jostain mitä mulle ei ollu tapahtunukkaan.
niin..onhan täällä puhuttu että kaikki näkijät ei näe kaikille (yhtä hyvin). Ei tarkoita sitä etteikö vois nähdä jollekulle vaik sulle ei osunu. Mulle tärkein kriteeri ei ole se kuinka nopeasti vastaa, sitä en Kristallikello-kommentillani tarkoittanut. Ihan hyvä tulkinta tuli häneltä vaikka viiveellä. Tuntuu olevan hän aika kiireinen = suosittu
- hurahtanut4
oma mielipiteeni kirjoitti:
Jos ite kokeilis vielä tuota Minnaa :)Nina Kallio ei nähnyt minulle mitään Jarmo jotain mm.tulevan palkankorotukseni.Inke näki tilanteeni hyvin lopputulos oli väärä samoin Unilin Iiris näki tilanteeni mutta lopputulos oli kanssa väärin.Minnan ennustus ei ole ainakaan vielä toteutunut ehkä kuitenkin enempi ympäripyöreä samoin Jarmon. Rauha Laakson ennuste meni taas melkein kymppiin..
- omppupie
No mä sain -kristallikellolta vastauksen kyllä samana päivänä kun lähetin kuitin- :)
- aaetoo
Minkälaisia kokemuksia Eija Nikosta? Mulle näki tosi hyvin, mutta oli vaan niin kallis... Minna-Susanna ei niin hyvin, mutta muuten todella ihana ja pelasti ehkä itsemurhalta.
- tämmönen kokemus..
mulla nina,jarmo ja minna näki tilanteen just samalla tavalla ja samat ihmiset :) hämmästyttävin oli että kaikki kolme näkivät myös saman miehen tulevan elämääni ja siihen liittyvät asiat samalla lailla :) kristallikello kyseli ihan kamalasti taustatietoja ja näki tilanteen taas ihan päinvastoin...niillä tiedoilla mitä hälle annoin tulkinnan pystyy tekemään kuka vaan...:/
- Bestin
No.. Sattuuhan noita kaikille kai.. Tässä on aika jännää se että multa ei tämä Kristallikello kysellyt mitään kun laitoin kuvaukseni meni just nappiin myös asiat tapahtui kuten ennusti. Eikä ton Ninan tulkinnalla tehny mitään mikä oli erilailla..
- tulkinnan ottanut :)
miten kauan meni kun kristallikellon näkemät asiat alkoivat tapahtua?
- Alkuperäinen kirjoittaja
Olen alkuperäinen kirjoittaja. Löysin tämän nyt sattumalta kun soittelin taas ennustajille. Eli sain uuden työpaikan ja aloitin siellä viime vuoden syyskuussa kuten ennustettiin
- näkijänäkijä
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Olen alkuperäinen kirjoittaja. Löysin tämän nyt sattumalta kun soittelin taas ennustajille. Eli sain uuden työpaikan ja aloitin siellä viime vuoden syyskuussa kuten ennustettiin
mukavaa...hyvää jatkoa.
- Zhau
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Hieno homma :)
- Kikkioikeintiedetty
Mulle Minna-Susanna näki tulevan mieheni, yksityiskohdatkin. Harmi vaan, että siihen meni niin kauan ja ehti paljon pahaa tapahtua. No nyt kuitenkin toi on tossa mun vieressä enkä voisi olla onnellisempi siitä. Ehkä kaiken paskan piti tapahtua, että osaa nyt arvostaa sitä mitä on.
- akkeliini1234
Mulle ei ainakaan Sinikka tiennyt mitään ja jaaritteli ihan turhia asioita,,,joka tullee minulle kalliiksi.Tuon Iiriksen aattelin vielä testata! Oletteko soittaneet unilin Eevi-Marjalle ...onko hyvä vai vain hyvä puhumaan...en vielä tiedä,kun vasta soitin? Minulle parhaiten on nähnyt rajatiedon Saara Rautio...vaikea vain tavoittaa,kun niin suosittu !!
- Zhau
Sinikka on kova puhumaan, että rahasi menetät mutta ei ole minulle kyllä asioita nähnyt mitä alkuvuonna 2013 kertoi.. Iiris on jotain työasioista nähnyt mutta en kyl saanut tai hyvin lyhyt työsuhde = karmallinen mutta miesasioita ei ole kylläkään tapahtunut kun mun piti olla kihloissa 2013 vuoden lopulla. Mä sinuna toimisin niin, että keskittyisin rauhoittumiseen ja vasta kun oma mielentilasi on kunnossa mietit alatko vaihtamaan työpaikkaa vai mitä :) Peloissa ei kannata ratkaisuja koskaan tehdä joten nyt jos soittelet selvänäkijöille MENET ENTISTÄ SEKAVAMPAAN TILAAN MIKÄLI OLET TUNNEPUOLELTASI HERKÄSSÄ TILASSA kuten täytyy nyt olla jos olet selvänäkijöiltä alkanut etsiä tulevaisuuttasi.. Vain sinä itse olet oman purtesi tekijä, ei yksikään selvänäkijä sitä sinulle pysty kertomaan, jotain voi mennä oikein varsinkin nykytilanteessa tai mitä toivot elämääsi mutta saatko jotain työtä mitä haluat, sitä vastausta tuskin saat kun työ voi tarkoittaa haastattelua mutta et saa paikkaa tms.. asiat ei mene niin kuin ajattelee saati useinkaan niin kuin kerrotaan eli parempi tulevaisuus on ilman soittelua kun sulle voi tulla RIIPPUVUUS jutteluseuraksi / tiedonjanossa mikä tuo rahaa selvänäkijälle mutta EI MITÄÄN SINULLE, paitsi rahanmeno. Mulla on kokemusta asiasta.. keskity nykyhetkeen, niin on parasta laittaa oma elämä kuntoon kun selvänäkijä ei Sinua todella auta . Näin se menee.. säästäisit mieluummin ne rahat ja lähtisit lomalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793