Kuinka kauan epäonni jatkuu?

väsy49

Olisko joku näkijä niin ystävällinen, että katsoisi; olisin siitä todella kiitollinen. Tuntuu, että olen syntynyt epäonnisten tähtien alla; kaikki tuntuu hajoavan käsissäni, olen varsinainen Hannu Hanhi käänteisessä merkityksessä. Tiina Kallio sanoi kesällä tilanteen muuttuvan, että tällä ajalla (viimeiset viisi vuotta) on ollut tarkoituksensa ja jos tästä selviän, selviän mistä vain. Mitään muutosta parempaan suuntaan ei kuitenkaan ole tapahtunut, päinvastoin tilanne kiristyy koko ajan ja epäonni toisensa jälkeen seuraa. Päivästä toiseen, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Tuntuu kuin elämä minun kohdallani olisi suuri pila, jota joku jostain seuraa ja lisää panoksia, kun nöyryytettynä kömmin viimeisimmän vastoinkäymisen ikeen alta. Tiedän, että ajattelette minun olevan herkkähipiäinen marttyyri, joka ei kestä elämän pikku ongelmia, mutta siitä ei ole kyse! Olen todellakin kokenut asioita, joita en soisi kenellekään. Jatkuuko tämä elämäni tälläisenä maailman tappiin asti?

11

2197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kel onni on

Kaikkilla ikävillä tapahtumilla on taipumus tapahtua saman lyhyen ajan sisällä, esm minulle sattui viimeiksi, että vaimoni ja nuorin veljeni kuolivat viikon välein. Nuorempana oli aikoja, ettei mikään virallinen asia missään virastossa esm KLA:ssa tai työvoima toimistossa, tai verotoimistossa mennyt eteenpäin. Voi olla, että tämä virasto epä onneni johtui siitäkin, että olin ujo ja arka nuorempana, joten tätä ei voi ehkä panna epäonneni piikkiin, vaan se johtui virkailioitten välinpitämättömydestä.
      Harvinaisen kauan sinun epä onnesi on kuitenkin jatkunut Ymmärrän, että sinusta tuntuu pahalta. Näille asioille emme voi mitään. Lieneekö sinulla, edes ystävää jolle voisit avatua näissä huon onnesi asioissa. Toivon todella, että epä onnesi kääntyisi hyväksi onneksi ja sinun hyvän onnesi aurinko hymyilisi taas sinulle

• väsy49

Kiitos Sinulle rohkaisusta! Kuolema, kaksi repivää avioeroa, lasten vakavaa sairautta, taloudellisia ongelmia, epäonnea asuntoasioissa ym. on itselläni taustalla. Tuntuu, että olen syntynyt niin epäonnisten tähtien alla, että pistää miettimään, kenen varpaille olenkaan edellisessä elämässäni astunut.. ;) Mutta näillä korteillahan sitä on mentävä, jotka sattuivat jaossa käteen tulemaan.

• Usko pois vain:-)

Hei ! Lueppa enkeleistä ja opi pyytämään heiltä apua.
      Itse tunsin olen epäonninen ja ihan törmäsin ensin Lorna pyrnen kirjaan portaat taivaaseen aloin ymmärtää miten elämme täälä kuka auttaa. Nyt olen tehnyt näin ja elämä alkanut hymyillä. Saan apua kun kiitän ja pyydän.
      Meillä on enkeli vierellä läpi elämän oma. Olet vain unohtanut hänet mutta hän odottaa. Hän kuulee sanasi mutta ei näe sinua. Eli nyt juttelemaan kädet ristissä. Siitä se alkaa..
      Näkijätkin ovat uskon auttajia ja enkelit ohjaa sanoen heidän kauttaan.

• väsy49

Olen kyllä pyytänyt apua enkeleiltäkin, mutta olenko liian epätoivoinen, vai missä vika lienee, mutta en juurikaan ole apua heiltä saanut. Tai sitten en ole sitä ymmärtänyt saaneeni. Kuten eräs ystäväni totesi autoni hajotessa, juuri ja juuri pääsin sillä kotipihaan, että olisihan se voinut hajota pahimpaan ruuhka-aikaan keskelle kaupunkia;) Eli ehkä oppi onkin siinä, että pitää osata katsoa asioita oikealla asenteella. Se vaan tuntuu välillä ylitsepääsemömän vaikealta, kun yksinkertaisesti mikään asia ei mene toivotulla tavalla ja lunta tulee tupaan ovista ja ikkunoista. Eräs läheiseni totesi äskettäin, ettei minulle viitsi edes soittaa, kun minulle ei koskaan ole tapahtunut muita kuin ikäviä asioita. Ja sen voin kertoa, etten suinkaan ole ruikuttaja, vaan yritän ne ikävätkin asiat kertoa huumorilla ja ottaa positiivisen asenteen, vaikkei itseä naurattaisi enää vähääkään!

Näkijät ovat tosiaan (muutkin kuin Tiina) nähneet minulle positiivisia asioita, mutta mikään niistä ei (ainakaan vielä) ole toteutunut. Alkaa vähitellen usko loppua..

• Jemina

Vastaan sinulle, vaikka minut on haukuttu maanrakoon täällä. Kortit näyttävät sinulle surua, pettymyksiä ja epäonnistumisia. Mutta toivoa ei ole
      menetetty, uuden alku on aivan lähellä. Ensin sinun on hyväksyttävä nykyinen tilanteesi ja selvitettävä miten asioiden laita on, sinun täytyy osata katsoa elämästäsi sellaisia mahdollisuuksia joita et ole aiemmin huomannut. Pystyt paljon enempään kuin olet osannut kuvitella, sinussa on runsaasti tyyneyttä ja viisautta, sisäinen oppaasi on läsnä. Ole valmis käymään ongelmien kimppuun, luota itseesi, niin tulet voittamaan nämä vastoinkäymiset.

Sinun täytyy nyt olla rohkea ja luottavainen, vahva usko siihen, että kaikki muuttuu hyväksi, niin se muuttuu. Tsemppiä!

• väsy49

Kiitos tuhannesti vastauksestasi! Todellakin noita kaikkia on tullut täydeltä laidalta, mitä korttisi näyttivätkin.

Toivon, että olet oikeassa tulevan suhteen. Ainakin sen olen itsessäni huomannut, että elän nyt päivän kerrallaan; aina kun saan yhden päivän kunnialla pulkkaan, kiitän siitä, enkä enää hötkyile kuin jänis ajovaloissa miettien jo seuraavan päivän koitoksia. Jokainen päivä tuo omat ongelmansa (ja joskus jopa ilonsakin, niistä vain en vielä uskalla juurikaan iloita, sillä yleensä se aina kostautuu kahta pahempana epäonnena) ja yritän selvitä niistä yksi kerrallaan surematta edessäolevia pulmia.

Tiedän olevani vahva, sillä moni muu olisi jo murtunut, mutta ei se kaukana ole minullakaan ollut. Välillä olen maannut lattialla itkien ja rukoillen, että eivätkö nämä vastoinkäymiset jo riittäisi, mutta aina sieltä vain on noustu. Horjuville jaloille tosin, mutta silti:) Jossakin taustalla on usko, että vielä kaikki hyväksi muuttuu, vaikkakin se usko on usein koetuksella, kovalla sellaisella.

Viestistäsi sain voimia taas luottaa itseeni, kiitos:)

• kas niin..

Tulkintani mukaan sinulla on mainiot kortit, olet esimerkiksi hyvä ilmaisemaan itseäsi sekä suullisesti että kirjallisesti. Olet sosiaalinen ja kiinnostava persoona, puoleensavetäväkin silloin kun et anna huolten himmentää hehkuasi.

Opit kyllä luottamaan vielä elämään ja odottamaan siltä hyviä asioita. Kun koet onnistumisen tunteita vastoinkäymisten jälkeen alat elää taas ja puhkeat kukkaan.

Kun katsoin saamiasi vastauksia olin hieman äimänä, oman tulkintani mukaan sinulle kääntyy uusi sivu ja onnellinen elämänvaihe johon sisältyy runsaasti ilonaiheita ja yllättäviä pieniä onnenpotkuja. Ja sinä jos kuka olet ne kaikki ansainnut. Kaikkea hyvää ja parasta ja kaunista Sinulle toivoo yksi tulkitsija joka vastaa intuitiolla.

• väsy49

Kiitos tulkinnastasi ja kauniista sanoistasi:) Nyt on jo niin moni luvannut parempaa tulevaisuutta, että ehkä jo hiukan uskallan luottaakin siihen. Olen vuosien saatossa muuttunut yltiöpositiivisesta peruspessimistiksi ja vannonut sanontaan 'pessimisti ei pety koskaan'.. Ehkä oma asennekin on siis vaikuttanut elämääni. Odotan sitä aikaa, että alkaisin jälleen elää ja todellakin puhkeaisin kukkaan. Olen aina ollut ihmisten seurassa viihtyvä, en varsinainen seinäruusu, mutta viime vuodet olen viihtynyt kotona ja ihmisten seurassa liikun anteeksipyytäen hartiat kumarassa. Häpeän sitä, millaiseksi olen muuttunut ja ehkä sen vuoksi ystävänikin arastelevat eivätkä pyydä seuraansa.

Parempaa aikaa odotellen:) Kiitos sinulle ja siunausta!

• Epäonnesi loppuu

Minä sain sinulle maljojen ässän nykyisyyteen ja tulevaan ylipapittaren mitkä tulkitsen kyllä todella onnekkaiksi korteiksi, tulet saamaan nyt kaksin käsin takaisin sitä kaikkea mitä olet menettänyt. Ylipapitar lupailee että osaat arvostaa sitä kaikkea myös, ja että tulet valaistmaan, löytämään henkisen polkusi :) Mikäs sen mukavampaa!

• väsy49

Suuri kiitos teille vastanneille rakkaat ihmiset! Epätoivoni senkuin syvenee, eilen sain ulosottomieheltä ennakkoilmoituksen ulosotosta, eli tästä se alamäki jyrkkenee. Tähän asti olen jotenkuten sen välttänyt, mutta en näemmä enää.
        Yritän ammentaa voimia viesteistänne, tuntuu vaan niin epätoivoiselta enkä jaksa uskoa, että tästä enää koskaan noustaan. Tulevaisuus pelottaa!

Mutta todellakin kiitos teille kaikille, jotka olette uhranneet aikaanne minulle:)

• m,nkjl

Moi,
      minäkin vaistosin intuitiollani sinulle tosi onnistuneita juttuja.
      Mukavaa tulevaa kesää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      355
      3684
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      229
      3027
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      62
      2501
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      178
      1552
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      24
      1484
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1440
    7. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      3
      1428
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1045
    9. 61
      1012
    10. 93
      955
    Aihe