Osaakos joku kertoa, mistä saisi edullisen vetokoukun Sebringiin (vm -01). Jos löytyy, mieluummin irottettava, mutta kiinteät taitaa olla halvempia.
Tiedän, että sallitut peräkärrymassat on pieniä (450kg jarruitta/455kg jarruilla). Tarvitsen koukun kuitenkin purjekoneen siirtoon kentällä, siksi kyselen. Enkä tarvitse siihen koukkuun siksi edes sähkösarjaa.
Vinkkejä ostopaikoista?
-Juha
Vetokoukku sebringiin
2
386
Vastaukset
- HUPS!
Joltain Chrysler jälleenmyyjältä kun heillä on alkuperäisen lisäksi tarjolla MONOFLEX merkkiäkin . On kait Ruotsalais valmiste jos siitä nyt kuitenkaan haittaakaan ole
- Sepi
Itse laiton Grand Voyageriin koukun AD-Autopaikassa Olarinluomassa. Merkki oli muistaakseni Fixus, ja otin kiinteän koukun.
Ainakin minun auton koukku on asiallinen ja siisti myös ulospäin. Hinta asennettuna oli muistaakseni 365 euroa. Nopea asennus, ja kaikki sujui hyvin. Ainakin itse voin suositella.
AD-Autopaikan suosituksen itse luin ultimatevw -keskustelupalstalta, jossa joku oli ollut tyytyväinen Touraniin tehtyyn asennukseen. Touran on ilmeisesti aika hankala ja kallis asennettava, mutta AD-autopaikka teki sen asialliseen hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437