Bensasota Iissä: perjantaina Kärkkäisen asemalta 0,999 €/l !!!!

peltikolari

16

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää olko tyhmiä

jättäkää ne galloonat ja kanisterit kotiin!

• bensahamsteri

Tottakai pappa hamstraa ku halvalla saa! Tyhmä on se joka jättää kanisterit kotiin!

• Raks raks
        bensahamsteri kirjoitti:

Tottakai pappa hamstraa ku halvalla saa! Tyhmä on se joka jättää kanisterit kotiin!

Siis tyhmä ottaa ne mukaan, koska tarjous ei koske kanisteriin tankkaamista. Joudut siis viemään kannut tyhjänä kotiin.

• Hinnat liian kovat

Toivottavasti "sota" leviää muualle Suomeen.

• jjoo1

ei saa tankata kun 100l/asiakas

• tämmöistämeininkiä
    • järjettömät

kullemma kolmen tunnin jono minimissään. Paljonko auto kuluttaa tunnissa näillä pakkasilla.. Huh, huh ei taas vitun..kaan järkee....

• 2.0 D4D

50 litraa tankkaamalla säästäisi melkein kolmekymppiä. Kauankohan jaksaisin odottaa jonossa... ootappa.... mulla taisi ollakin jotain muuta tekemistä.

• Huono tuntipalkka

4h jonotus ja tyhjäkäynti parinkympin säästämiseksi ellei tullut kauempaa ja ei saanut säästöä senkään vertaa...

• Vielähuonompipalkka

Toiset notkuvat saman ajan jokainen perjantai-ilta baaritiskillä. Elämä on valintoja.

• 13+6
        Vielähuonompipalkka kirjoitti:

Toiset notkuvat saman ajan jokainen perjantai-ilta baaritiskillä. Elämä on valintoja.

Poliisin olisi pitänyt sakottaa laittomasta tyhjäkäynnistä. 4 tunnin tyhjäkäyttö on totaalista idioottimaisuutta. Kyllä Pohjois-Pohjanmaalla on pöljää väkeä.

• ahneus ahneus

Mitens se baaritiski tähän tyhmyyteen liittyy? Taisit olla jonossa ;)

• Normiaika

Bensatarjouksen voimassaoloaikana painettiin töitä.

• jake491

Tämä ei voi olla totta.. Ei jumalauta miten uuvatteja ihmisiä. Tyhjäkäyttää autoa tuntikaupalla. mikä kuormitus katalysaattorille ja esim kytkimelle nylpytellä tuolla menemään. Ei voi tietää itkeäkö vai nauraako. Kai joku piti töistä pekkasen että säästi 30 euroa ja sai jonotella 4 tuntia yksin autossa. Vai ottiko joku palkatonta..... OI JUMALAUTA ETTÄ MUN PISTÄÄ ITKETTÄMÄÄN..... AAAAAAaaaaaaaaaaaggggghhhhhh

• 2+14

Ja jono oli tosiaan 4-tiellä, eli kaikki pohjoiseen menijät joutuivat jonottamaan. Saattoi siinä rekkakuskit hiukan kiroilla.

• 6+10

Ompa moni varmaan ottanut saikkuakin, että pääsee tankille. Ja tietenkin tankki on pitänyt ajaa pakon edessä tyhjäksi yön aikana, että mahtuu mahdollisimman monta litraa tankkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe