Olen usein nähnyt hääaiheisia unia varmaan jo neljän vuoden ajan. Yleensä unet ovat olleet sellaisia, että olen menossa jonkun täysin vieraan tai itselleni tutun miehen kanssa naimisiin. Hääjuhlassa tunnen, että nyt tapahtuu kamala virhe, en halua mennä naimisiin. Häitä ei kuitenkaan voi perua enää, koska kaikki vieraat ovat paikalla
Aloin seurustelemaan pari vuotta sitten. Nyt viime yönä näin ensimmäistä kertaa sellaisen unen, että olin menossa naimisiin oman avomieheni kanssa ja tunsin taas unessa, että se on kamala virhe, mutta häitä ei voinut enää perua. Koskaan aikaisemmin en ole unissani ollut menossa naimisiin oman avomieheni kanssa.
Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa. Olenkohan jotenkin sitoutumiskammoinen vai olenkohan tosiaan tällä hetkellä väärän miehen kanssa.
Häät unessa
Häät
1
1195
Vastaukset
- perhonen
Minusta sinun pitäisi miettiä tarkemmin omia päätöksiä elämässäsi. Varo tekemästä liian nopeasti päätösisiä elämässä äläkä sitoudu kehenkään tai mihinään liian nopeasti:) Unesi koittaa myös sanoa että ei kannata antaa muiden ihmisten vaikuttaa omiin päätöksiin ne pitää ja saa tehdä yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361