Supersuosiota tanssipaikoilla vievä tanssiyhtye Finlandersin Jussi Lammela muutti pois kotoaan littoisista Turkuun., uuden naisystävän kanssa! Lammela jätti vaimonsa ja kahden lapsensa. Ja lempi leiskuu
Finlanders rumpalin kolmiodraama-Iski 30 vuotta nuoremman naisen
107
26682
Vastaukset
- Oikeeesti?
Tahdon oikeesti olla sinun! Voi yäk!
- kökäle
Jussi on mörkö
- nassukka1
kyl näin on
- täti-1945
Kuulinkin että tälläin olisi tapahtunut. kuulemma fani
- tanssija5
Joo, mäkin kuulin. On pyörinyt keikoilla jonkin aikaa jo. Se on ammatin varjopuoli.
- lööppi
tanssija5 kirjoitti:
Joo, mäkin kuulin. On pyörinyt keikoilla jonkin aikaa jo. Se on ammatin varjopuoli.
Aikas kummallista ettei lööpit ole vielä kirjoittellut mitään? Onkohan juttu edes totta????
- Pääsee piirehin
Nevöhööd. Mutta onhan Pia T:kin Nykäs-Masan fani, eturivin bändäri Etelä-Karjalassa ja nyt oikein saman katon alle päässyt ja yhteisen talon hankkineet. Lempi leiskuu, toistaiseksi. Mutta entä jos...Matti tekee matit, kuten olettaa saattaa?
- Faneille_porttari
tanssija5 kirjoitti:
Olis aika hienoo jos fanit ei kävis lainkaa keikoilla muusikoita iskemässä.
- nimimerkkinen1
Mitä sit jos on parempaa lihaa tarjolla uudessa kotona,kuin vanhassa. Olkoon kenen kans lystää!
- nippeli nappeli
niinpä!
- huihaipierettää
Mites nää jätetyt lapset, ovatko kuinka pieniä...
Meinaan kun tuo mies on jo kuitenkin pappa-ikäinen... - ei papparainen
Paskat pappa ikäinen! hiukan yli 50 on
- Tashfaf
Eli pappaikäinen mikä pappaikäinen. Herää todellisuuteen!
- amukka
Hei Olin pääsiäispyhänä Pesäkalliossa tanssimassa. Hyvinpä Jussille viina maistui, oikein romaanien pöydässä . .2017..
- ---
Oli kait pakko johonkin muuttaa, jos vaimo heitti ulos... Ei ollut ensimmäinen (eikä varmaan viimeinen) kerta kun tällaista harrasti. Lempi leiskuu aikansa ennen kuin alkaa tympäistä.
- nippeli2
Just sillain se menee.
- pettäjän tie
joo, ei varmaan kauan kestä
- -----
pettäjän tie kirjoitti:
joo, ei varmaan kauan kestä
Kyseisellä rumpalilla taitaa olla useita naisia/tyttöjä
- ---
Höpö höpö! Muutti jo elokuussa yksin asuu Turkuun.
- ikä29
Mäkin oon nähnyt keikoilla sellaisen hyvin nuoren naisen kanssa. mutta mitä se haittaa kun on eronnut jo vaimostaan, ja pian huomataan et maha pystyssä liikutaan keikoilla.
- ????
Eikö kukaan tiedä tarkemmin tuosta uudesta naisesta? Kuulostaa keksityltä jutulta..
- noora
???? kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä tarkemmin tuosta uudesta naisesta? Kuulostaa keksityltä jutulta..
Onhan Jussi sitä pimatsua kuljettanu mukanaan ainakin pari vuotta. Mehän ei voida tietää mikä on kenenkin elämäntilanne. Ulkopuolisen on aina helppo arvostella. Jussi työnsä hoitaa hyvin. Se riittäköön meille muille.
- .....
Onhan sillä jo uusi muija kierrossa. Vissiin vielä nuorempi kuin edellinen.
- jännää
..... kirjoitti:
Onhan sillä jo uusi muija kierrossa. Vissiin vielä nuorempi kuin edellinen.
Kerro ihmeessä lisää jos jotain tiedät...ois jo aika saada selvyys tähän! Kuka se on?
- Mariskaoinen
noora kirjoitti:
Onhan Jussi sitä pimatsua kuljettanu mukanaan ainakin pari vuotta. Mehän ei voida tietää mikä on kenenkin elämäntilanne. Ulkopuolisen on aina helppo arvostella. Jussi työnsä hoitaa hyvin. Se riittäköön meille muille.
En olisi uskonut Lammelasta tällaista. Vaimonsa on kuitenkin kaunis ja mukavan oloinen nainen. Lammela on tehnyt elämänsä virheen erotessaan vaimostaan, kahden jo aikuisen lapsen äidistä. Muusikot ovat muusikoita, sille ei näköjään ei voi mitään.
- kUKKAKAUPA
Mariskaoinen kirjoitti:
En olisi uskonut Lammelasta tällaista. Vaimonsa on kuitenkin kaunis ja mukavan oloinen nainen. Lammela on tehnyt elämänsä virheen erotessaan vaimostaan, kahden jo aikuisen lapsen äidistä. Muusikot ovat muusikoita, sille ei näköjään ei voi mitään.
Jussi Lammela nähty rhodoksella 5.10.16 hyvin nuoren naisen kanssa rannalla ottamassa aurinkoa ja ellin baarissa tanssimassa.
- Voinotta
kUKKAKAUPA kirjoitti:
Jussi Lammela nähty rhodoksella 5.10.16 hyvin nuoren naisen kanssa rannalla ottamassa aurinkoa ja ellin baarissa tanssimassa.
Se on just tää sama pimatsu. Luulevat ettei kukaan tietäis että edelleen styylaavat. Miten niin papparainen?! Onhan Jussilla sentään "appiukkoon" kolme vuotta ikäeroa, muahhahhaa : D
- Kisumirri68
Kulkeeko tää pimu keikoilla mukana? Pitää kyllä lähteä bongailemassa :D onko n. 30v?.....
- Sirkkanen-joo
kUKKAKAUPA kirjoitti:
Hahaa! Jussi teki Dannyt! Se on tuo Rodos paha paikka. Lämpö pistää pappojen päät sekaisin :D
- ÄlyHoj
Mariskaoinen kirjoitti:
Noloo kirjoitteluu, kyllähän Liedossa tiedetään että Lammelan vaimollakin oli myös suhde. Mitä sitä väkisin yhdessä pysymään, kun molemmat tahoillaan häslää. Ei tässä siitä sen enempää, mutta huvittavaa on nää spekuloinnit. Aina surkutellaan naista, joka muka jää pikkulasten kanssa. Eihän noitten muksut mitään pikkulapsii ees enää oo. Hankkikaa elämä!
- Tähh
Voinotta kirjoitti:
Se on just tää sama pimatsu. Luulevat ettei kukaan tietäis että edelleen styylaavat. Miten niin papparainen?! Onhan Jussilla sentään "appiukkoon" kolme vuotta ikäeroa, muahhahhaa : D
Toivottavasti hymy nyt kestäisi vähän pitempään keikoille, kun oli mukava "perhe"vuodenvaihde, muuten näyttänyt synkkää naamaa. Alkuperäinen Ranny vei potin, joten ei enää huolen häivää...
- SamaTähh
Tähh kirjoitti:
Toivottavasti hymy nyt kestäisi vähän pitempään keikoille, kun oli mukava "perhe"vuodenvaihde, muuten näyttänyt synkkää naamaa. Alkuperäinen Ranny vei potin, joten ei enää huolen häivää...
Ps: "nähdään" taas ens vuodenvaihtees?
- Hankijoelämä
Haista v***u!
- 1401
Hankijoelämä kirjoitti:
Haista v***u!
Tsot tsot mitä kielenkäyttöä täällä! :D
- eivoikun nauraa
Siinähän siunailette keskenänne.On teillä murheet!!!
- elämä ostoslistalle
Kyllä on köyhää ja katkeraa joidenkin oma elämä kun pitää toisten asioista huolehtia tälläkin palstalla noin kovasti. Surkeeta.
- mmimmi1
Kyllähän sillä naisellakin on miesystäviä ollut ja on nykyäänkin naimisissa oleva mies.
- Purkkari13
Tietääkö kukaan tarkemmin rouvan miesystävästä?
- --------
Sinä 'mmimmi1', joka olet perillä asioista: Vieläkö Jussin ja sen nuoren naisen
suhde on käynnissä?- aurinko2
Ei ole enää Jussin ja Kirsin suhde käynnissä!
- ------------
Ei ole vai...
- tossukka3
Niin, minäkin olen kyllä kuullut että olisi!
- apollo3
Kuulemma ovat paljonkin "tekemisissä" ja likan vanhempiakin piti mennä tapaamaan (omien sanojensa mukaan).
- nähty on
bi-ukko hyvin näyttää (maistuvan ) myös miesten vehkeet
- 1+1=3
nähty on kirjoitti:
Missä on nähty tällastä? Ja millon? Useinkin? Pääseekö mukaan?
- mylly/masku/paradis
1+1=3 kirjoitti:
Missä on nähty tällastä? Ja millon? Useinkin? Pääseekö mukaan?
Usein näkyy turun ulko ja yhdessä sisäpaikassa missä gay-väki hommailee mitä sitten elämme 2000-lukua.
Itse olen ylpeä kun kehtaa tulla eikä pelkää mahdollisia seiskan paparazzeja. - hihhuliiii
mylly/masku/paradis kirjoitti:
Usein näkyy turun ulko ja yhdessä sisäpaikassa missä gay-väki hommailee mitä sitten elämme 2000-lukua.
Itse olen ylpeä kun kehtaa tulla eikä pelkää mahdollisia seiskan paparazzeja.Naistenmies...vai eikö sittenkään?
- erehtyväinen?
mylly/masku/paradis kirjoitti:
Itse olen ylpeä kun kehtaa tulla eikä pelkää mahdollisia seiskan paparazzeja.Kyllä kai tuollasissa paikoissa hommailee muutki ku gayt? Kai paratiisissa käy myös heteroita? Vai ihanko väärässä olen?
- nöppöne
nähty on kirjoitti:
Höpöhöpö...kaikkea sitä kuulee. Ja näköjään luulee...
- täyshetero
Jussi asuu kuule ihan yksin Turun keskustassa ja ei todellakaan ol mikään homo!!!! Kaikkia kusipäitä tänne tulee ja kirjoittelee valheita!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ovat kirsin kanssa asumuserossa, ja jussilla lapsien tapaamisoikeudet.- utelias1
Jussilla on osoite myös Honkilahdella. Kuka muu siellä asuu
- Antaa mennä vaan !!
Ai, se on tuo KUIVELO-tyyppi , eipä oo mitään mielipidettä, kukahan tommosen edes huolii ???? Piti oikeen tarkistaa, et kuka siit bändistä !!!!! Ja ne jäsenethän vaihtuu aika tiheeseen. Mut kyll ne muutki o........ en sano enämpää.
- 30 v
Siellä asuu toinen samanniminen!!
- Viulustiiii
Pelander ( kitaristi ) on kuivannäköinen luuviulu, jolla nyt kamalat hiukset!
- jotain tasoa
täällä juntit humppa-akat vahtii ,ettei kukaan käy sanomassa pahaa sanaa jostain niitten ikäsestä elähtäneestä papparaisesta.
menkää muijat töihin, ootte varmaan niitä yksinkertaisuuksia jotka notkuu humppapaikan eturivissä mauttomissa vaatteissa, teille just tommonen finlndeeers sopii vallan mainiosti- kammottavaa musaa, kammottavai ukkoja, kuka viittii vaivautua. - unelmia vesivehmaall
ihana mies ja ihana ääni. kuka on ketäkin paras arvostelemaan. yksi elämä elettävänä ja jokainen tekee siitä omanlaisensa. älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmien elämää.
- ---------
Taitaa neiti itse olla kommentoimassa...
- Kuuri Tsarhinen
Eikös tän pitäisi olla julkkiksille? Eikä turkulaisille ja kaiken lisäksi tuntemattomille rytmihäiriöisille.
- Musiikin kuuntelija
Finlandersin musiikki paranee vuosi vuodelta.Olen uusi fani ja miehet soittaa ja laulaa sydämiin asti.Onnea Juhlakiertueelle!
- tyrkky
Näyttäisi uusi kaunis blondi olevan kierroksessa. Kulkee bändin mukana ympäri Suomea ja laivoilla.
Usein nähty Turus yhdessä. Ei taida töissä tämäkään neitonen käydä kun ehtii tiiviisti keikoilla kulkemaan. Jospa "isukki" maksaa ylläpidon...- Hyllikki
Ei ole neiti-ihminen, vaan naimisissa oleva perheenäiti. On myöskin työssäkäyvä tämä rouvashenkilö.
- Rapumies-68
Onko varmaa tietoa. Minä tiedän, ei ole tämä kyseinen neito naimisissa. Ja se on varmaa tietoa.
- Sari.e.eskola
Juu, Ei kyl o naimisis. Vapaa o Ku taivaanlintu. Mä tiedän.
- HeikkiPee72
Itse käyn paljonkin näiden keikoilla tanssimassa enkä ole voinut olla huomaamatta tätä pitkää, hoikkaa ja kaunista naista. Ystävällisen ja hymyilevän oloinen pimu. Panisin sitä itsekki, jos annetaisiin hahdollisuus.
Antakaa olla ja tyytykää kohtaloonne - Aunekaarinal
Höpön höpö! Turha levitellä perättömiä juttuja!! Tiedän tämän jutun oikeen laidan ja nyt jengi vetelee omia johtopäätöksiään...
- poliisi72
Jos vapaaks väität niin sit sul ei o aavistustakaa mis mennään.
Taidat itse olla se vapaa blondi ja kuvittelet olevas Jussille jotai. Säälittävää!
Eihän toki itsensä tyrkyttäminen kiäletty o. Siin vaa pysyy vapaana pitkään... - FinLandersfani
poliisi72 kirjoitti:
Jos vapaaks väität niin sit sul ei o aavistustakaa mis mennään.
Taidat itse olla se vapaa blondi ja kuvittelet olevas Jussille jotai. Säälittävää!
Eihän toki itsensä tyrkyttäminen kiäletty o. Siin vaa pysyy vapaana pitkään...Tiäks mist tää pimu on?
- Turkulainen1982
Turusta on
- poliisi72
Jotai 40-48v ikää. Sen verta leikelty et ei voi varmuudel sanoo.
- poliisi72
Turkulainen1982 kirjoitti:
Turusta on
Ex o Turust. Nykyne ei. Vaiks Jussin kans siel pal liikkuu.
- Turkulainen1982
Ooksä poliisi72 turus nähny?
- Turkulainen1982
Ja hei, tunneksä se?
- HåkanSvensson
Petri Pennan kanssa kuulemma pyllyttelevät innoissaan.
- babsuonykönen
No ketäs ne ei pikkupillut kiinnostais. Paitso Jassoa kiinnostaa papsut.
- nuortanaista.kivapanna
ottanu niinistöstä ja putinista mallia
- onkin
Kotoisin Honkilahdelta alkujaan.
- Enkylläfanita
Mistä tämä uusi kaunis blondi nainen on ja missä Turussa on nähty yhdessä? Onko taas ihan teini vai kypsempää lihaa jo? Yöelämässä viihtyvätkö yhdessä?
- Tanssivakansa
Honkilahdeltako tää uusi nainen? Vai Jussi....
- Riinapauliina
Entä jos tämä perheenäiti vain tykkää heidän musiikistaan? Onhan niitä faneja jotka seuraavat uskollisesti keikkoja ja nauttivat tunnelmasta. Ei tarvi olla suhdetta. On teillä murheet. Mistä tiedätte mikä on naisen elämäntilanne? Pienet murheet on kun täällä niitä ruoditte
- Ei.kiinnosta
Kunhan on vaan julkkis niin kaikki kelpaa ressukkanaisille. Kyllä naisetkin osaa ja hyväksikäyttäjiä riittää. On nämä julkkiksetkin ressukoita kun ei housut jalassa pysy keikkamatkoilla. Siinä perheellä ei ole mitään väliä. Nousee suureen arvoon ne miehet jotka julkisuudesta huolimatta kunnioittaa kotiväkeä. Heikot ne sählää heti kun tilaisuus tulee. Nostaahan se heikkojen itsetuntoa. heikoista ressukoista tässä on vain kysymys.
- Holmes007
Mitäpä jos arvon haahkat menis nyt jokainen sinne omalle soppakattilalle hämmentämään? Naurettavaa juoruilua ilman minkäänlaisia faktoja. Kyllä! Ihan koko ketjun perusteella aion olla Sherlock ja sanoa, että te kaikki olette varmasti ihan hukassa arvailujenne kanssa. Miksi ette vain ota ja lähesty Jussia viestillä asian tiimoilta? Eikö ole selkärankaa pyytää faktoja vai onko juoruilu ja asioihin puuttuminen ilman asianomaisen mielipidettä hauskempaa?
Täällä eräskin "lynkkaa" ihmistä jota ei tunne. Liekkö koko naista oikeasti edes olemassa?- Voihyvääpäivää24
Holmes007 puhuu asiaa. Naurettavaa käytöstä ilman mitään faktoja. Jokainen todellakin ottakoot selvää vaikka Jussilta mikä on todellinen asianlaita, kukaan teistä kun sitä ei oikeasti tiedä. Sori vain, mut näin on! Keskittykää omiin asioihin, ja alkakaa vaikka haravoimaan pihaa!! Seuraava joka tänne kirjottaa on mätämuna, ja kilpailu alkaa nyt!!!
- mätämuna
Tai sit kaik palstalaise on oikkeesti miähii ketä vituttaa ku eivä saa ketään yhtä tyylikäs daamia. =D
Eläkää ja antakaa toistenki elää. - Harvatukka
Kyllä on alkuperäinen kalakaverikin vielä kuvioissa. Jussi sitten taas naama punasena, hiki valuen keikoilla yrittää olla coolina : D Kyllä joillakin on maku, sanonko missä...
- Tangokirahvi
"Humppaavahevonen": Veit jalat suustani!
- ruusupiikki2
Kui täält viestei lähte kauhiast pois?
- jees.morsian
Oikeesti onnea vaan, tosin lammasääniselle.
- ruusupiikki2
Kai tää o jo ajojahti.
- Nimimerkitön.com
Siltä tää jo vaikuttaa......
- Pakko.saada.itelle
Mä olen päättänyt et otan Jussin itelleni keinolla millä hyvänsä. Siinä jää tää tiukkaperäinen blondi sit kyydistä siinä vaiheessa.
- Von-Kyrwswinkel
Miksi tätä ei ole uutisoitu iltapäivä- ja juorulehtien etusivuilla kissan kokoisin otsikoin??! Kyseessähän on jukolauta Finlandersin rumpali, tämähän on kotimaan julkkis-skenen suurimpia skandaaleja! Kansan kuuluu saada tietää!
- Keikkanainen
Olin laivalla Silja Europalla nyt 29-30.1 näytti viihtyvän kahden naisen kanssa baarissa illan pikkutunteina...
- jansukrisu
soittaako kelloja laivasala se jää laival
- jansukrisu
onks sulla pakkomielle jakaa laiva keikalt jorinoitas
- jansukrisu
en tiedä ootteko kuullu tämmöst mut se mitä laival on käyny jää laivalle sitä kutsutaan laivasalaksi
- Näinsaman
Olin itsekkin samalla risteilyllä ja ei se ihan viattomalta näyttänyt. Potki jalallaan noita naisia perseille ja pussasikin molempia vielä illan päätteksi. Ei ole viaton hänkään.
- Anonyymi
Oon käynyt nyt vuoden verran Finnkuja tanssimassa. Musiikki on hyvää ja heebot tekköö hyvin duuninsa. Se riittää mulle. Muu on turhou
- Anonyymi
Väsynyttä on ainakin tämänpäiväinen esiintyminen televisiossa.
- Anonyymi
Hyvä uusi rumpali FBI-Beatissa soitti ennen.
Kotkalainen huippukitaristi tullut Palanderin tilalle.
- Anonyymi
Jussi who? Joku pelle.
- Anonyymi
Tää äijä on pannut keikoilla kaikki naiset ja miehet
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879