tulis ny perkhhele se sossun tuki niin pääsis lottoaan 12,5milliä. olis varmat numerot jo tiedossa eikä mitkää jakki-turskaan numerot.
vippiä
7
223
Vastaukset
- Mari Huana
On creditin laina nykyään kallis, kun haluavat euron palkkion. Muista puljuisa nui lainat sua ilmatteeks.
Määkin lottoan, on sentään ilmaista se voitto sitte - vieras7
moi. www.haelainaa.com sivulla heti etusivulla 3 paikkaa joissa ilmanen laina.
- pulukka29
aivan varmasti oon hakemassa....mikään ei ole ilmasta, ne pitää maksaa kaiken järjen mukaan takasikki.
- Mari Huana
pulukka29 kirjoitti:
aivan varmasti oon hakemassa....mikään ei ole ilmasta, ne pitää maksaa kaiken järjen mukaan takasikki.
Mainokses sanotaan että ensimmäinen laina on ilmainen. Emmä tarvii maksaa takasin. Enkä Creditiltä ota lainaa, kun jouttu euron maksaa takas. Emmä oiken ymmärrä.
- ihmettelevä77
No eikö se ole ilmainen laina muka jos lainaat 300 euroa ja maksat takaisin 300 euroa. Tampio.
- GeeTee2
Ilmaset ja halvimmat vipit löytyy esmes osotteesta http://www.halvinvippi.org
Ilmanen pikavippi on ihan fiksua ottaa, jos pystyy maksaan sen melki heti takasin. Pari päivää ennen palkka/kela/sossupäivää on ihan ok.
Muussa tapauksessa kannattaa lainata kaverilta tai vanhemmilta.- 10+11
Sääli, että pikavipit tultaneen lopettamaan kokonaan. Olisi ollut usein käyttöä meikäläiselle. En ole koskaan joutunut pikavippikierteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999