tulis ny perkhhele se sossun tuki niin pääsis lottoaan 12,5milliä. olis varmat numerot jo tiedossa eikä mitkää jakki-turskaan numerot.
vippiä
7
218
Vastaukset
- Mari Huana
On creditin laina nykyään kallis, kun haluavat euron palkkion. Muista puljuisa nui lainat sua ilmatteeks.
Määkin lottoan, on sentään ilmaista se voitto sitte - vieras7
moi. www.haelainaa.com sivulla heti etusivulla 3 paikkaa joissa ilmanen laina.
- pulukka29
aivan varmasti oon hakemassa....mikään ei ole ilmasta, ne pitää maksaa kaiken järjen mukaan takasikki.
- Mari Huana
pulukka29 kirjoitti:
aivan varmasti oon hakemassa....mikään ei ole ilmasta, ne pitää maksaa kaiken järjen mukaan takasikki.
Mainokses sanotaan että ensimmäinen laina on ilmainen. Emmä tarvii maksaa takasin. Enkä Creditiltä ota lainaa, kun jouttu euron maksaa takas. Emmä oiken ymmärrä.
- ihmettelevä77
No eikö se ole ilmainen laina muka jos lainaat 300 euroa ja maksat takaisin 300 euroa. Tampio.
- GeeTee2
Ilmaset ja halvimmat vipit löytyy esmes osotteesta http://www.halvinvippi.org
Ilmanen pikavippi on ihan fiksua ottaa, jos pystyy maksaan sen melki heti takasin. Pari päivää ennen palkka/kela/sossupäivää on ihan ok.
Muussa tapauksessa kannattaa lainata kaverilta tai vanhemmilta.- 10+11
Sääli, että pikavipit tultaneen lopettamaan kokonaan. Olisi ollut usein käyttöä meikäläiselle. En ole koskaan joutunut pikavippikierteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830