Oi että Hanna on sitten hyvä laulaja! Ääni sopii sille ku nakutettu. Mäkin haluaisin olla noin hyvä laulaja, mut ku en oo ees laulaja mut kaikkeahan voi aina unelmoida!
Mun ihokarvat nousee aina pystyyn kun Hanna alkaa laulaa, se on niin uskomattoman hyvä!:)
Toivotan hirveesti tsemppiä hannalle!:)
Hanna on paras!:)
4
381
Vastaukset
- KeljuK
Hanna on alle arvostelujen. Mahtavaa siinä akassa ei ole muuta kuin perse.
- Hanna-fani
ROKKAAT!!!
Sä oot aivain kuin suomen Britney Spears!
Mutta ehkäpä viel parempi kun Britney...
Rupee säkin tanssimaan kuten Britney mutta sun ei tarvii vaatteita heitellä koska sä oot kaunis muutenkin...NO ONNEA SULLE JA SUN URALLE!
Terveisin:Hanna-fani!
:)
:D
:P
:0-Mä tulin voittamaan sydämmeesi tyydyn... - nii
se tooosi hyvä.. en oo koskaan fanittanu ketään suomalaista..tai ketään.. hanna on oikeestaan mun eka idoli.. ja aina kestä tykkään niin en kyl piiitkäään aikaan sitä unohda, eli hanna pysyy mun idolina varmaan koko ikäni,ellei hannalla nouse kusipäähän ja rupee strippaa keskellä keikan lavaa ja yms tyhmää..
- me kaks
Me ollaan samaa mieltä!!! HANNA RULETTAA!!!tykkäät sä Antti Tuiskusta?Me tykätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165