Huipputietokone hakusessa. Mikä on tämänhetken paras?

pelimies32

Hei. Olen ostamassa vähän parempaa pöytä tietokonetta. Tietokoneen tulisi myös pyörittää ongelmitta raskaimpiakin pelejä.
Mikä tietokone teidän pelaajien keskuudessa on suosituin ?
Koneen tulee myös olla varmatoiminen, ettei heti tule ongelmia tai mene rikki.

Mitä mieltä olette windows 8? vai olisiko seiska kuitenkin parempi?
Ja koneessa tulee olla langaton nettiyhteys.
Hintaa saisi tietokoneella olla noin.1000-1500e.
Ja etsin siis parasta mahdollista tuosta hintaluokasta. Macit ei kiinnosta
Kiitän vastauksistanne.

- pelimies32

10

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pater Lasker

Kasattu tietokone on paras

• pelimies32

Ei ole aikaa kasata

• vastaus2

Jos ei kerran ole aikaa kasata, niin etsi "jimms" nettikaupasta! Älä hanki Windows8 se ei sovellu pelaamiseen.

• halvempi?
        vastaus2 kirjoitti:

Jos ei kerran ole aikaa kasata, niin etsi "jimms" nettikaupasta! Älä hanki Windows8 se ei sovellu pelaamiseen.

Tai systemastore.

• dfew2134532
    • TiotokoneNörtti

mene jimms.fi sieltä löydät parhaa koneet, mutta kannattaa kasata oma kone pakettikoneet on 200-500e kalliimpia kun jos rakentais sitä paitsi kun ite rakennat niin se on uniikki kone sinun. ei mikään Asus, fujitsu. ymmärrät varmaan

• Siinä
    • riuttala76

No itse oon aikoja sitten todennut et PC-pelit ei oikein oo mun juttu, kun niiden toiminta on aina niin pirun riippuvainen koneen kokoonpanosta. Eli oon pysynyt pelien suhteen ihan playstation 2:n ja 3;n peleissä, tosin playok.comin shakin kelpuutan tietokoneella oikein hyvin. Paha sanoa mitä koneelta vaatia kun en viitsi edes ottaa selvää mitä suorituskykyä parhaillaan yliraskaaksi tehdyt nykyiset tietokonepelit vaativat. Hieman kevyempää aikaa oli vaikka pelata C64;n Buggy boyta ja Giana sistersiä tai PC 386;n aikoihin Pinnball fantasies peliä. Toki emulaattoreilla satunnaisesti niitä on tullut pelattuakin mutta turhan vaikeaksi tulee liittää vaikka C64;n emulaattoriin kunnon ohjainta esim. Tac-2.
      Siinä käytössä missä itse tietokonetta käytän oon uusimpaan Gigantista ostamaani 333 euroa maksaneeseen Toshiban läppäriini tuplaydinprosessorilla ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Omiin käyttötarkoituksiini tehoa ja muistia on ollut aina riittävästi.

• lol2

:http//vittu_mitä_paskaa.lollicom

• Elustaani

Verkkokaupasta Blackstorm Gamma. Ehdottomasti maksaa yli tonnin. mutta Fractalin kotelo = paras ja itelä samanlainen kone tosin itse kasattu. Mutta ehottomasti kannattee Blackstorm ne on tän hetken parhaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1866
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1492
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1356
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1214
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1089
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      11
      1086
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      218
      891
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      839
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      748
    Aihe