Hei. Olen ostamassa vähän parempaa pöytä tietokonetta. Tietokoneen tulisi myös pyörittää ongelmitta raskaimpiakin pelejä.
Mikä tietokone teidän pelaajien keskuudessa on suosituin ?
Koneen tulee myös olla varmatoiminen, ettei heti tule ongelmia tai mene rikki.
Mitä mieltä olette windows 8? vai olisiko seiska kuitenkin parempi?
Ja koneessa tulee olla langaton nettiyhteys.
Hintaa saisi tietokoneella olla noin.1000-1500e.
Ja etsin siis parasta mahdollista tuosta hintaluokasta. Macit ei kiinnosta
Kiitän vastauksistanne.
- pelimies32
Huipputietokone hakusessa. Mikä on tämänhetken paras?
10
298
Vastaukset
- Pater Lasker
Kasattu tietokone on paras
- pelimies32
Ei ole aikaa kasata
- vastaus2
Jos ei kerran ole aikaa kasata, niin etsi "jimms" nettikaupasta! Älä hanki Windows8 se ei sovellu pelaamiseen.
- halvempi?
vastaus2 kirjoitti:
Jos ei kerran ole aikaa kasata, niin etsi "jimms" nettikaupasta! Älä hanki Windows8 se ei sovellu pelaamiseen.
Tai systemastore.
- dfew2134532
Jos ei ole aikaa kasata, et saa sitä parasta.
http://www.silentrig.com/product/3045/ultra-tower-sli-ready-12013
http://www.silentrig.com/product/2911/define-high-power-122012
tuossa nyt muutama - TiotokoneNörtti
mene jimms.fi sieltä löydät parhaa koneet, mutta kannattaa kasata oma kone pakettikoneet on 200-500e kalliimpia kun jos rakentais sitä paitsi kun ite rakennat niin se on uniikki kone sinun. ei mikään Asus, fujitsu. ymmärrät varmaan
- Siinä
- riuttala76
No itse oon aikoja sitten todennut et PC-pelit ei oikein oo mun juttu, kun niiden toiminta on aina niin pirun riippuvainen koneen kokoonpanosta. Eli oon pysynyt pelien suhteen ihan playstation 2:n ja 3;n peleissä, tosin playok.comin shakin kelpuutan tietokoneella oikein hyvin. Paha sanoa mitä koneelta vaatia kun en viitsi edes ottaa selvää mitä suorituskykyä parhaillaan yliraskaaksi tehdyt nykyiset tietokonepelit vaativat. Hieman kevyempää aikaa oli vaikka pelata C64;n Buggy boyta ja Giana sistersiä tai PC 386;n aikoihin Pinnball fantasies peliä. Toki emulaattoreilla satunnaisesti niitä on tullut pelattuakin mutta turhan vaikeaksi tulee liittää vaikka C64;n emulaattoriin kunnon ohjainta esim. Tac-2.
Siinä käytössä missä itse tietokonetta käytän oon uusimpaan Gigantista ostamaani 333 euroa maksaneeseen Toshiban läppäriini tuplaydinprosessorilla ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Omiin käyttötarkoituksiini tehoa ja muistia on ollut aina riittävästi. - lol2
:http//vittu_mitä_paskaa.lollicom
- Elustaani
Verkkokaupasta Blackstorm Gamma. Ehdottomasti maksaa yli tonnin. mutta Fractalin kotelo = paras ja itelä samanlainen kone tosin itse kasattu. Mutta ehottomasti kannattee Blackstorm ne on tän hetken parhaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070