Huipputietokone hakusessa. Mikä on tämänhetken paras?

pelimies32

Hei. Olen ostamassa vähän parempaa pöytä tietokonetta. Tietokoneen tulisi myös pyörittää ongelmitta raskaimpiakin pelejä.
Mikä tietokone teidän pelaajien keskuudessa on suosituin ?
Koneen tulee myös olla varmatoiminen, ettei heti tule ongelmia tai mene rikki.

Mitä mieltä olette windows 8? vai olisiko seiska kuitenkin parempi?
Ja koneessa tulee olla langaton nettiyhteys.
Hintaa saisi tietokoneella olla noin.1000-1500e.
Ja etsin siis parasta mahdollista tuosta hintaluokasta. Macit ei kiinnosta
Kiitän vastauksistanne.

- pelimies32

10

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pater Lasker

Kasattu tietokone on paras

• pelimies32

Ei ole aikaa kasata

• vastaus2

Jos ei kerran ole aikaa kasata, niin etsi "jimms" nettikaupasta! Älä hanki Windows8 se ei sovellu pelaamiseen.

• halvempi?
        vastaus2 kirjoitti:

Jos ei kerran ole aikaa kasata, niin etsi "jimms" nettikaupasta! Älä hanki Windows8 se ei sovellu pelaamiseen.

Tai systemastore.

• dfew2134532
    • TiotokoneNörtti

mene jimms.fi sieltä löydät parhaa koneet, mutta kannattaa kasata oma kone pakettikoneet on 200-500e kalliimpia kun jos rakentais sitä paitsi kun ite rakennat niin se on uniikki kone sinun. ei mikään Asus, fujitsu. ymmärrät varmaan

• Siinä
    • riuttala76

No itse oon aikoja sitten todennut et PC-pelit ei oikein oo mun juttu, kun niiden toiminta on aina niin pirun riippuvainen koneen kokoonpanosta. Eli oon pysynyt pelien suhteen ihan playstation 2:n ja 3;n peleissä, tosin playok.comin shakin kelpuutan tietokoneella oikein hyvin. Paha sanoa mitä koneelta vaatia kun en viitsi edes ottaa selvää mitä suorituskykyä parhaillaan yliraskaaksi tehdyt nykyiset tietokonepelit vaativat. Hieman kevyempää aikaa oli vaikka pelata C64;n Buggy boyta ja Giana sistersiä tai PC 386;n aikoihin Pinnball fantasies peliä. Toki emulaattoreilla satunnaisesti niitä on tullut pelattuakin mutta turhan vaikeaksi tulee liittää vaikka C64;n emulaattoriin kunnon ohjainta esim. Tac-2.
      Siinä käytössä missä itse tietokonetta käytän oon uusimpaan Gigantista ostamaani 333 euroa maksaneeseen Toshiban läppäriini tuplaydinprosessorilla ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Omiin käyttötarkoituksiini tehoa ja muistia on ollut aina riittävästi.

• lol2

:http//vittu_mitä_paskaa.lollicom

• Elustaani

Verkkokaupasta Blackstorm Gamma. Ehdottomasti maksaa yli tonnin. mutta Fractalin kotelo = paras ja itelä samanlainen kone tosin itse kasattu. Mutta ehottomasti kannattee Blackstorm ne on tän hetken parhaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3011
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      91
      2813
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2057
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1515
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1309
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1288
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1281
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1233
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1202
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      17
      1188
    Aihe