Ja nyt tietoa eikä taas jotain **tun MUTUA asiasta.
Mitkä Volvot (henkilöautot) tehdään Ruotsissa ja millä tehtaalla.
Tehdäänkö Volvoja Ruotsissa?
5
1770
Vastaukset
- entinen työntekijä
Sen tiedän varmuudella, että isojen Volvojen bensakoneet tehdään ainakin Ruotsissa! Muistaakseni koko auto kasataan ruotsissa, Göteborgissa. Pikku Volvot taitaa olla sitä Belgia linjaa... Korjatkaa jos oon väärässä!
- jaha
isot Belgiassa ja pienet Hollannissa
- Eki
Tällä hetkellä valmistus menee seuraavasti:
Uusi S40/V50 sekä S60 tehdään Belgian Gentissä.
C70, V70, XC70, S80 ja XC90 tehdään Ruotsissa.
V70 malleja on tähän asti valmistettu myös Belgiassa, mutta tuotanto keskitetään parhaillaan kokonaan Ruotsiin.
Vanha S40/V40 valmistettiin Hollannissa.
Etelä-Afrikassa, Thaimaassa ja Malesiassa valmistetaan eri Volvo-malleja paikallisille markkinoille.- Hans
Ja Volvon omat moottorit valmistetaan Skövdessä, S40/V40 2.0 diesel taitaa olla Fordin valmistetta... tehdään missä lie?
- Hans
Hans kirjoitti:
Ja Volvon omat moottorit valmistetaan Skövdessä, S40/V40 2.0 diesel taitaa olla Fordin valmistetta... tehdään missä lie?
S40/V50...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691