Viime vuonna osti h...tin kalliita erikoispanoksia, eikä niillä saanut kun taveja.
Sitten vaihdoin takaisin vanhaan Vihtavuoren Metsoon ja jo alkoi tehota.
Onkos kukaan joutunut poliisin kynsiin lyijyhaulien käytön takia?
Milläs tänä vuonna sorsat saadaan alas
5
1224
Vastaukset
- Tavi
Kyllähän totuus on että lyijyä ei mikään korvaa,minun mielestä on aivan sama jos ampuu lyijyllä jossain suoperäisellä lammella, sinne ne pohjaan katoavat,eri asia jossain suosituilla lintu järvillä missä kova pohja siellä rajoitus ok...
- j.v
Just näin munki mielestä et liminka hailuoto ym. ihan ok lyijykielto mut pikku järvet ja lammet ihan turha. enemmän vaan jää haavakoita se on varma ku lyijykielto.
- pata
j.v kirjoitti:
Just näin munki mielestä et liminka hailuoto ym. ihan ok lyijykielto mut pikku järvet ja lammet ihan turha. enemmän vaan jää haavakoita se on varma ku lyijykielto.
jostai se loputon,maailman kaatopaikkana pitäminen o alettava? tietty se koskee meidän jokapäivästä kulttuuriimme ja elämäämme...?ja eikös se sorsan alas tulo oo enemmin maltista kiinni??????
- silakka joke
pata kirjoitti:
jostai se loputon,maailman kaatopaikkana pitäminen o alettava? tietty se koskee meidän jokapäivästä kulttuuriimme ja elämäämme...?ja eikös se sorsan alas tulo oo enemmin maltista kiinni??????
kyllähän se tietenkin on niin..Lyijjy hauli kielto on aivan peestä..mutta ootteko koskaan saaanu paineaallolla sorsia alas.??? Kaveri kerto et aina sorsat kuolee paineaaltoon...??
- lintumies
Ei vielä!! Läheltä liippas alotuspäivänä mut kerkesin vaihtaa vismutit piippuu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798