Poikakeveri vai hevonen?

miten on?

Onko se siis totta että jos joku ostaa 13v-15v. hevosen, niin ei muka ole aikaa hoitaa sitä pari, kolme vuotta myöhemmin? Haluaisin kuulla omia kokemuksianne tästä. Jos poikakaveri on rakastunut, eikö hän sitten voisi tulla tallille kanssasi vaikka kerran viikossa edes hengaamaan ja sinä puolestasi poikakaverisi harrastuksiin. ps. Tämä ei koske seurustelevia 4-7-vuotiaita.

4

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö12v.

      Mäkin tahdon kuulla! Aina kaikki sanoo et hevostelu loppuu aikanaan, mutta eikö poikkiksille tosiaan jää aikaa vaikka hevosen omistaisikin?

      • tijajajax

        Kyllä jää hevosteluun aikaa,ainakin mulla on jätkä tullut ja kuskabbut tallille ja jopa halunnut ratsastaakkin ja oppia hoitamaan:). Se on kyllä myös paljon pojasta kiinni,toiset oikeasti vaativat aikaa enemmän kahdestaan,ei hevosten keskellä.


      • tijajajax
        tijajajax kirjoitti:

        Kyllä jää hevosteluun aikaa,ainakin mulla on jätkä tullut ja kuskabbut tallille ja jopa halunnut ratsastaakkin ja oppia hoitamaan:). Se on kyllä myös paljon pojasta kiinni,toiset oikeasti vaativat aikaa enemmän kahdestaan,ei hevosten keskellä.

        **kuskannut!!


    • katherine__

      Tosiaan riippuu ihan ihmisestä, että miten käy.

      Ratsastukseenkin voi kyllästyä. itselle kävi näin. Kävin tallilla oman hepan luona päivittäin noin 6 vuoden ajan, kunnes kyllästyin, kun olin 18v. enkä käynyt tallilla pariin vuoteen. Se ei tosin johtunut pojasta, vaikka tuona hevosettomana aikana aloinkin seurustelemaan.

      ONgelma on siinä, että moni alkaa jossain vaiheessa kaivata enemmän aikaa kaverereille. Varsinkin kun tullaan täysi-ikäisiksi ja kaverit ramppaa baarissa ja bileissä, jää helposti yksin jos ei mukaan lähde. Toisaalta monia tämä ei haittaa yhtään.

      Minusta on jotenkin hassua, kun niin usein sanotaan että silloin teininä loppuu kiinnostus hevosiin. Toisilla kiinnostus loppuu, toisilla ei, se on ihan ihmisestä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe