Poikakeveri vai hevonen?

miten on?

Onko se siis totta että jos joku ostaa 13v-15v. hevosen, niin ei muka ole aikaa hoitaa sitä pari, kolme vuotta myöhemmin? Haluaisin kuulla omia kokemuksianne tästä. Jos poikakaveri on rakastunut, eikö hän sitten voisi tulla tallille kanssasi vaikka kerran viikossa edes hengaamaan ja sinä puolestasi poikakaverisi harrastuksiin. ps. Tämä ei koske seurustelevia 4-7-vuotiaita.

4

148

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö12v.

Mäkin tahdon kuulla! Aina kaikki sanoo et hevostelu loppuu aikanaan, mutta eikö poikkiksille tosiaan jää aikaa vaikka hevosen omistaisikin?

• tijajajax

Kyllä jää hevosteluun aikaa,ainakin mulla on jätkä tullut ja kuskabbut tallille ja jopa halunnut ratsastaakkin ja oppia hoitamaan:). Se on kyllä myös paljon pojasta kiinni,toiset oikeasti vaativat aikaa enemmän kahdestaan,ei hevosten keskellä.

• tijajajax
        tijajajax kirjoitti:

Kyllä jää hevosteluun aikaa,ainakin mulla on jätkä tullut ja kuskabbut tallille ja jopa halunnut ratsastaakkin ja oppia hoitamaan:). Se on kyllä myös paljon pojasta kiinni,toiset oikeasti vaativat aikaa enemmän kahdestaan,ei hevosten keskellä.

**kuskannut!!

• katherine__

Tosiaan riippuu ihan ihmisestä, että miten käy.

Ratsastukseenkin voi kyllästyä. itselle kävi näin. Kävin tallilla oman hepan luona päivittäin noin 6 vuoden ajan, kunnes kyllästyin, kun olin 18v. enkä käynyt tallilla pariin vuoteen. Se ei tosin johtunut pojasta, vaikka tuona hevosettomana aikana aloinkin seurustelemaan.

ONgelma on siinä, että moni alkaa jossain vaiheessa kaivata enemmän aikaa kaverereille. Varsinkin kun tullaan täysi-ikäisiksi ja kaverit ramppaa baarissa ja bileissä, jää helposti yksin jos ei mukaan lähde. Toisaalta monia tämä ei haittaa yhtään.

Minusta on jotenkin hassua, kun niin usein sanotaan että silloin teininä loppuu kiinnostus hevosiin. Toisilla kiinnostus loppuu, toisilla ei, se on ihan ihmisestä kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      56
      1134
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1061
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1022
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      930
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      93
      884
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      745
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      691
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      652
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      70
      641
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73