Onks kukaan syntyny 8.2.87 tai jonain muuna vuonna ja samana päivänä. Ja jos joku vois kertoo (ennustaja) jos ei oo huuhaata.Et millanen oon luonteeltani ja mikä musta tulee isona, mitä elämässä tapahtuu lähiaikoina.
[email protected]
onks ketään 8.2
8
553
Vastaukset
- pimpula
joo eli mä oon syntyny samana päivänä mutta vuotta myöhemmin....
- Naikkonen
On... Minä olen 08.02.1984...
- xena-is-in
Planeettojesi asema antaa ennen kaikkea Sinulle näitä ominaisuuksia
- tyttönen
moi!
oon syntyny ihan samana päivänä ja samana ku sie ja miun luokalla on kans yks tyttö joka on syntyny samana päivänä kans=) hauska tutustuu ihmisiin jotka on syntyny samana päivänä:)
en oo kyl mikään ennustajaeukko jotenen voi ennustaa mitään ja ote elän vaan päivä kerrallaan vaik olis miten kiva tietää mitä tapahtuu seuraavaks ja onko kaikki valinnat oikeita mitä tekee...
mut mailaile jos kiinostaa!!! - VM 2004
Oon syntynyt myös 8.2. Tässä muutamia piirteitäni, jos vaikka tunnistat niitä itsessäsi... c",)
-Olen erittäin kärsimätön, kaiken pitää tapahtua heti, huomiseen on erittäin vaikea odottaa asioiden tapahtumista.
-Pidän yli kaiken luonnosta, eläimistä ja sateesta.
-Tykkään kaikenlaisista teknisistä vempeleistä, tietokone on ehdoton lemppari!
-Mulla on tosi hyvä väri- ja sommittelusilmä.
-Työskentelen mieluiten yksin
-Mulla on tosi vähän hyviä ja läheisiä ystäviä, "hyvänpäiväntuttuja" sitäkin enemmän.
-Kärsin usein unettomuudesta. - jenny
www.astrologiakeskus.com
tuolla oon itse käynyt, siellä on pelottavan osuvia "ennustuksia"
itse oon syntyny 8.2.1981 ja mulle noi on osunu ihan nappiin... - xena-is-in
8.2.syntyneitä 1931 James Dean, 1920 Lana Turner,
1819 Ruskin, 1828 Jules Verne.Kerron huomenna, millainen olet Sinä 8.2.87 syntynyt. - Lilli
Oon syntynyt 8.2.1976. Terveisin Lilli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17583Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577