Euran ja Harjavallan välillä eilen ennen klo.18. Ampuiko joku raketin, vai mikä se mahtoi olla? Ja näkikö tätä kukaan muu kuin minä? :D Nauroin isännälle, että, jos se ei ollut raketti, eikä sitä kukaan muu nähnyt, niin nyt se tapahtui, minä näin valon ja pamahdin ehkä uskoon. Mutta tosiaan suppilomainen vihertävä valo pimeän tien varrella, peltojen keskellä tämän huomasin autoa ajellessa.
Outo valoilmiö :0
10
407
Vastaukset
- salmiseteurasta
näimme tyttäreni kanssa samanlaisen ilmiön, meistä se näytti sinivihreältä, ilmiö näkyi noin 20 sekunnin ajan ja katosi, sitten se palasi noin 10 sekunniksi. mietimme mutta emme keksineet selitystä.
- selvinpäin
Huh, hyvä, että joku muukin näki :D
- pape2
Mahtoivatko varusmiehet testata jotain raketteja leirillä, Harjavallan suuntaan meni tuossa torstaina ainakin muutama puolustusvoimain ajoneuvo.
- Aikamatkaaja.
Juhan af Grann oli Harjavallassa perjantai iltana. Tuo valoilmiö liittyy hänen laskeutumiseensa.
- no huh huh
Pamahditteko siis uskoon?
- No höh höh
Entä iteee?
- Keijo K.Akkapökkäle
Euran jätevedenpäästämöllä jollain välähti että täältähän menee p....kaa suoraa jokeen.
- Betasoihtukuvaaja
Todennäköisesti BETASOIHTU. Lisää aiheeseen liittyvää matskua tuossa videossa.www.dailymotion.com/Uutispaketti
- ...
www.dailymotion.com/Uutispaketti
- VIRUS!!1
VAROKAA VIRUS TULEE LINKISTÄ! KONE IHAN JUMISSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632