Ja taas LeBaron kerralla katastuksesta läpi!!

whild

Ja kaikki kunnossa vaikka tuurilla vein! :) Nyt on taas vuosi ajoaikaa. On se hyvä peli!

6

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoma harhauttaa

      niinpä, katsastuksen läpäisyhän kertoo siitä, että olet huolehtinut että autosi on kunnossa. Paljon löytyy välinpitämättömiä autolijoita jotka eivät ymmärrä, että autosta pitää huolehtia.

      • Niinhän se on! Parhaani mukaan olen Baronista huolta pitänyt, kovin tärkeä kun minulle on. Mutta tosiaan en paljon pohjaa, iskareita sun muita katellut ennen katastukseen menoa.. Viime vuonnakaan eivät löytäneet mitään vikoja, mitä nyt oli takapyörän laakeri vähän löysällä, mutta se nyt meni korjauskehotuksella silloin :)


      • ----------------

        "Paljon löytyy välinpitämättömiä autolijoita jotka eivät ymmärrä, että autosta pitää huolehtia. "

        Näitä löytyy valitettavan paljon. Ja sitten vielä ihan pokkana haukutaan autokauppiasta k-pääksi, kun ei vaihtohyvitys ollutkaan sen haavehinnan mukainen.
        Harvassa ovat esim. ne autoilijat jotka vaihtavat ilmansuodattimen olosuhteiden, eikä vain kilometrien mukaan. Itse keväisin avaan putsarin kotelon ja imuroin kammiosta kuivuneet lehdet, hiekan mm. mitä sinne kertyy.
        Tosin puutteelliseen huolenpitoon saattaa osasyynä olla sekin, että autot ovat Suomessa suhteettoman kalliita. Haja-asutusalueella auto on pakollinen vaikkei sen kunnossa pitämiseen olisi varaa.

        Toivottavasti aloittajan Paronilla on vielä paljon ongelmattomia kilometrejä edessä.


      • ---------------- kirjoitti:

        "Paljon löytyy välinpitämättömiä autolijoita jotka eivät ymmärrä, että autosta pitää huolehtia. "

        Näitä löytyy valitettavan paljon. Ja sitten vielä ihan pokkana haukutaan autokauppiasta k-pääksi, kun ei vaihtohyvitys ollutkaan sen haavehinnan mukainen.
        Harvassa ovat esim. ne autoilijat jotka vaihtavat ilmansuodattimen olosuhteiden, eikä vain kilometrien mukaan. Itse keväisin avaan putsarin kotelon ja imuroin kammiosta kuivuneet lehdet, hiekan mm. mitä sinne kertyy.
        Tosin puutteelliseen huolenpitoon saattaa osasyynä olla sekin, että autot ovat Suomessa suhteettoman kalliita. Haja-asutusalueella auto on pakollinen vaikkei sen kunnossa pitämiseen olisi varaa.

        Toivottavasti aloittajan Paronilla on vielä paljon ongelmattomia kilometrejä edessä.

        Kyllä, ilmansuodatin tulee itsekin puhdistettua usein ja varsinkin kevät, kesä ja syksyaikoina.
        Kiitos, jospa se herra Paroni jatkaisi vielä pitkään yhtä hienosti :)


    • asiaa neiti hyvä

      itsellä 00 mallinen neon automaatti.ostin sen v 05 ja nyt mittarissa 187 tkm
      osia on vaihdettu lähinnä levyt-palat öljyt myös laatikon.kerran hylsy,ku olin jättänyt
      jarrusylinterin pultin löysälle:)oli vain kosteena,mutta noissa asioissa tulee uusintakäynti.sen tein seuraavana päivänä.toki normihuollot itse ajallaan ja taakse iskarit ja jäähdytin kun mrni kierteet laatikonöljyn putkesta.sylki öljyt ja oma jäähdytin laatikolle ja uusi jäähdytin moottorille.osat n 200€.toi on yleinen kun samassa kiertää laatikon öljyt ja onneks ei menny laatikkoon vesiä.no,eipä enää voi mennä:)kannattaa toi tehdä kun laatikon hajoaminen on kelen kallista,
      huollot on ihan perusjuttuja ja kun itse tekee,niin ei maksa valohoidosta:)

      • Neon on hyvä auto! Kerran koeajanut.
        Itselläkin on kokemusta nuista vaihteistoöljyjen vaihoista.. Kesällä Baronista puhdistettiin solenoid packin liittimet kun olivat pahasti hapettuneet, jonka seurauksena ei tahtonut kulkea muilla vaihteilla kuin kakkosella, no se korjaantui sillä, mutta sitten ihmeteltiin vaihteistoöljyn vuotoa, öljypohjakin oli kyllä ihan kunnossa tiivisteliimoineen ja pultteineen, loppujen lopuksi syy löytyi vaihteistoöljyn lauhuttimien putkista, olivat melekeen irti. Mikä lie nuo sitten irrottanut ihan yhtäkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe