Ja kaikki kunnossa vaikka tuurilla vein! :) Nyt on taas vuosi ajoaikaa. On se hyvä peli!
Ja taas LeBaron kerralla katastuksesta läpi!!
6
150
Vastaukset
- sanoma harhauttaa
niinpä, katsastuksen läpäisyhän kertoo siitä, että olet huolehtinut että autosi on kunnossa. Paljon löytyy välinpitämättömiä autolijoita jotka eivät ymmärrä, että autosta pitää huolehtia.
Niinhän se on! Parhaani mukaan olen Baronista huolta pitänyt, kovin tärkeä kun minulle on. Mutta tosiaan en paljon pohjaa, iskareita sun muita katellut ennen katastukseen menoa.. Viime vuonnakaan eivät löytäneet mitään vikoja, mitä nyt oli takapyörän laakeri vähän löysällä, mutta se nyt meni korjauskehotuksella silloin :)
- ----------------
"Paljon löytyy välinpitämättömiä autolijoita jotka eivät ymmärrä, että autosta pitää huolehtia. "
Näitä löytyy valitettavan paljon. Ja sitten vielä ihan pokkana haukutaan autokauppiasta k-pääksi, kun ei vaihtohyvitys ollutkaan sen haavehinnan mukainen.
Harvassa ovat esim. ne autoilijat jotka vaihtavat ilmansuodattimen olosuhteiden, eikä vain kilometrien mukaan. Itse keväisin avaan putsarin kotelon ja imuroin kammiosta kuivuneet lehdet, hiekan mm. mitä sinne kertyy.
Tosin puutteelliseen huolenpitoon saattaa osasyynä olla sekin, että autot ovat Suomessa suhteettoman kalliita. Haja-asutusalueella auto on pakollinen vaikkei sen kunnossa pitämiseen olisi varaa.
Toivottavasti aloittajan Paronilla on vielä paljon ongelmattomia kilometrejä edessä. ---------------- kirjoitti:
"Paljon löytyy välinpitämättömiä autolijoita jotka eivät ymmärrä, että autosta pitää huolehtia. "
Näitä löytyy valitettavan paljon. Ja sitten vielä ihan pokkana haukutaan autokauppiasta k-pääksi, kun ei vaihtohyvitys ollutkaan sen haavehinnan mukainen.
Harvassa ovat esim. ne autoilijat jotka vaihtavat ilmansuodattimen olosuhteiden, eikä vain kilometrien mukaan. Itse keväisin avaan putsarin kotelon ja imuroin kammiosta kuivuneet lehdet, hiekan mm. mitä sinne kertyy.
Tosin puutteelliseen huolenpitoon saattaa osasyynä olla sekin, että autot ovat Suomessa suhteettoman kalliita. Haja-asutusalueella auto on pakollinen vaikkei sen kunnossa pitämiseen olisi varaa.
Toivottavasti aloittajan Paronilla on vielä paljon ongelmattomia kilometrejä edessä.Kyllä, ilmansuodatin tulee itsekin puhdistettua usein ja varsinkin kevät, kesä ja syksyaikoina.
Kiitos, jospa se herra Paroni jatkaisi vielä pitkään yhtä hienosti :)
- asiaa neiti hyvä
itsellä 00 mallinen neon automaatti.ostin sen v 05 ja nyt mittarissa 187 tkm
osia on vaihdettu lähinnä levyt-palat öljyt myös laatikon.kerran hylsy,ku olin jättänyt
jarrusylinterin pultin löysälle:)oli vain kosteena,mutta noissa asioissa tulee uusintakäynti.sen tein seuraavana päivänä.toki normihuollot itse ajallaan ja taakse iskarit ja jäähdytin kun mrni kierteet laatikonöljyn putkesta.sylki öljyt ja oma jäähdytin laatikolle ja uusi jäähdytin moottorille.osat n 200€.toi on yleinen kun samassa kiertää laatikon öljyt ja onneks ei menny laatikkoon vesiä.no,eipä enää voi mennä:)kannattaa toi tehdä kun laatikon hajoaminen on kelen kallista,
huollot on ihan perusjuttuja ja kun itse tekee,niin ei maksa valohoidosta:)Neon on hyvä auto! Kerran koeajanut.
Itselläkin on kokemusta nuista vaihteistoöljyjen vaihoista.. Kesällä Baronista puhdistettiin solenoid packin liittimet kun olivat pahasti hapettuneet, jonka seurauksena ei tahtonut kulkea muilla vaihteilla kuin kakkosella, no se korjaantui sillä, mutta sitten ihmeteltiin vaihteistoöljyn vuotoa, öljypohjakin oli kyllä ihan kunnossa tiivisteliimoineen ja pultteineen, loppujen lopuksi syy löytyi vaihteistoöljyn lauhuttimien putkista, olivat melekeen irti. Mikä lie nuo sitten irrottanut ihan yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446