Täällä kun on aina juttua peniksen pituudesta, paksuudesta ja yleensääkkin
mikä oikeasti on suomipeniksen keskikoko niin tässä vähän vaihtelua.
Minä mittasinkin naisystävän pimpin syvyyden ja 12cm oli syvyys.
Mitattu on....
4
64
Vastaukset
Oletko kokeillut, menisikö sinne 12 senttiä isompi sisään? Jos se ei ole mahdollista, niin kysy naapurin Veikkoa. Se on testannut naisia ihan oikeesti.
Taitaa se tuo vulvakin olla miten se mitataan... Pienimunaisten miesten naisten vulvat ovat paaaaaljon matalampia, kuin normaali tai isokyrpäisten miesten naisten vastaavat.- soplisti
Nii olis se kumma jos naisten sukupuolielimet olis kaikki kuin yhdestäpuusta veistetty.
Luulen että tuo seksuaalinen yhteensopivuus on yksi kumppanin valintakriteereistä. Itsehän pistän vain merkin seinään, mikäli joku heltyy kohdallani moiseen kanssakäymiseen. - Huomenta hintit!!
Älkää nyt ottako todesta. Tyyppi on yhtä tosissaan pillusyvyyksistä kuin te siitä 16cn keskikoosta.
Perusteetonta ja mielenvikasta läbbändeerust.
Keskikoko on 13cm ja pilluun menee viitisentoista senttiä, enempi on liikaa ja haitaksi. Homppelin kaasariin menee ilmeisesti menee enempi, sen verran täällä homot vouhkaa ison molon perään?
- olen samaa
mieltä kanssasi täytyy olla aika kyllästynyt tavaraansa joka sinunkinlaisen antaisi reikäänsä pumpata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343263- 1592317
- 1361768
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141391Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.391185Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2601083Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2081015Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on61969- 79969
- 103865