kuika isoja sumenhevoset on?

ILLU ILONA

siis kuika isoja suokit on? voisko joku joka tietää kuinka isoja ne on? KERTOKAA MULLE!!

10

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveee!!!

miks et kato joltain suomenehvossivustolta?!:3 mut ne on jtn 150cm-160cm yleensä. Suomenpienhevosista puhumattakaan. Joskus suokit on jopa 170cm! :)

• illu ilona

ai niinkö isoja ne on? Mun ponit juoksis niitten alta ne on jotain 100cm tai vähä yli korkeita!

• Terveee!!!
        illu ilona kirjoitti:

ai niinkö isoja ne on? Mun ponit juoksis niitten alta ne on jotain 100cm tai vähä yli korkeita!

joo:) mut harvoinpa iha mtn 170cm.

• Kasiro

Suomen pienhevonen n. 140 cm ja siitä ylöspäin 170 cm:n asti, useimmat kuitenkin 150 - 160 cm:siä eli hevoseksi keskikokoisia.

• VimmpulaPolle

Mun suokkii on 154,5 cm ja sen tarhakaveri/serkku on n. 173cm korkee
      Niitä on monen korkusii mut 150-170 on ihan normi
      tietty pienhevoset erikseen! :)

• hevostelia

Yleensä perus suokki voi olla 150-165 ja piensuokit voi olla 135-150

• Nappilove

Eiks ne oo yleensä jotain (siis niinku pienhevoset mukaan luettuina) nii 130-170 cm? Mun tutun suokki on kyl 179 cm korkee et on niitä isojakin.....

• 00890

Mun omani 171cm

• beeps

mun suokin säkä 165

• Tralalaaa

Omistan 178cm suokin, että kyllä ne voi olla jättiläisiäkin :D useimmiten kuitenkin törmää sellasen 150-160 cm suokkiin :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3025
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1590
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe