Vammaiset homot

kelvotonko?

Olen vammainen nuorehko mies, joka pitää miehistä. Olen käynyt homobaareissa pitkäänkin ja harvemmat ovat minusta kiinnostuneet. Itse asiassa vain sellaiset miehet, jotka iältänsä sopisivat isäkseni, yrittävät tehdä aloitetta. Nuoremmat eivät tunnu tykkäävän minusta, sillä lienen liian ruma heille.

Onko muilla kokemuksia vammaisten homoudesta? Olisi kiva, jos voisi oikeasti kokea rakkaussuhteen.

145

4768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monenlaisia vammoja

      Toisilla ikä, mikä sinulla?

      • min9

        moi sinä nimim monenlaisia vammoja älä nyt suutu kun kysyn että haetko minkälaista
        seuraa


    • elämäonjatekee

      Se riippuu varmaankin aika paljon vamman luonteesta ja vaikutuksesta arkielämään.

      Tiedän, että nykyään on vaikeaa ihmisten löytää kumppania ja kaltaisillemme, etenkin miehiin päin suuntautuneille ja vielä netin ulkopuolelta, se voi olla vieläkin vaikeampaa. En kiellä, etteikö tuo mainittu vamma voi vakeuttaa asiaa entisestään.

      Netissä varsinkin pinnallisuus kukoistaa, sillä ei ole sellaista kasvotusten tapaamista van ihmisillä on kuvat ja tekstit, mistä ei voi samalla tavalla sitä toista nähdä ja hahmottaa kuin kasvotusten. Tulee niin sanotusti "prosessoitua" monet ilmoitukset varsin nopeasti. Vaikea selittää, mitä tarkoitan. Ilmiö tapahtuu myös kasvotusten, mitä enemmän ehdokkaita sen tehokkaampaa "prosessointia".

      Ei kannata turhia paineita ottaa. Tietysti tuo kumppanin löytäminen on yksi perus tarpeista suurimmalle osalle, mutta ei kannata kaikkia päiviänsä ja ajatuksiansa siihen yhteen asiaan keskittää. Muista silti pitää silmät auki.

    • Love or not

      Noh riippuen vammasta ja kuinka itse siihen suhtaudut jne.
      Mutta homobaari ei todellakaan ole oikea paikka hakea "sitä oikeaa".

      DTM varsinkin sattuu olemaan täynnä pinnallisia friikkejä joille ulkonäkö ja täydellinen keho ja terveys ovat juuri tärkeimmät asiat jotka jopa heidän yhden kerran juttelu kavereidenkin on omattava :/

      Suosittelen ihan elämään elämää ja nauttimaan siitä niin paljon kuin voit, moni kuvittelee seurustelukumppanin olevan ehdottoman tärkeä, mutta todellisuudessa voit ihan hyvin elää ilmankin sitä.

      Rakkautta tulet kyllä saamaan elämässäsi paljon eikä kannata väkisin sitä itselleen hankkia, sillä sellainen johtaa vain turhastumiseen kun tulee vastoinkäymisiä.

      Elämä yksin on vaikeaa, mutta usko tai älä, elämä parisuhteessa on vielä vaikeampaa ja vaatii erittäin paljon uhrautumista, anteeksi antamista, välittämistä, ymmärrystä, luottamusta, uskollisuutta ja kärsivällisyyttä.

      Eli ei se ole ihan sitä miltä muut saavat sen näyttämään ja sellainen pieni hirviö kuin kateus on ainoa mitä tarvitaan luomaan inhottavan tunnelman ihmisten välille.

      • kelvotonko?

        Tulipa mieleeni: mitä ne pinnalliset DTM-friikit tekevät, jos joutuvat onnettomuuteen tai saavat muusta syystä aivovamman? Se voi olla tosi kolkko kohtalo.

        Parisuhteeseen liittyviä ilmiöitä olen kyllä nähnyt pintaa syvemmältä, vaikka sellaista ei ole kohdallani ollutkaan. Perhesuhteissani olen huomannut samoja asioita, joita mainitsit.


      • vesku.k
        kelvotonko? kirjoitti:

        Tulipa mieleeni: mitä ne pinnalliset DTM-friikit tekevät, jos joutuvat onnettomuuteen tai saavat muusta syystä aivovamman? Se voi olla tosi kolkko kohtalo.

        Parisuhteeseen liittyviä ilmiöitä olen kyllä nähnyt pintaa syvemmältä, vaikka sellaista ei ole kohdallani ollutkaan. Perhesuhteissani olen huomannut samoja asioita, joita mainitsit.

        Vitun kelvoton homo


      • vesku.k kirjoitti:

        Vitun kelvoton homo

        täällä olisi samallainen kelvoton homo kun minua ei kukaan täysijärkinen huoli niin sitt
        en näin sinun ilmoituksen ja ajattelin vastata jos kiinnostuit niin vastaa ihmeessä et pe
        ty


      • vesku.k kirjoitti:

        Vitun kelvoton homo

        moi vesku. k oletko hakemassa seuraa vai


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        Vitun kelvoton homo

        moi vesku vastasitko minulle äsken ja voisitko vastata uudestaan


      • vesku.k
        min9 kirjoitti:

        moi vesku vastasitko minulle äsken ja voisitko vastata uudestaan

        niin mihin asiaa mun pitäisi sulle vastata?


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        niin mihin asiaa mun pitäisi sulle vastata?

        että oletko gay vai hetero


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        Vitun kelvoton homo

        no moi se olin minä mutta eri nimimerkillä jos voisit kirjoitella minulle niin katsotaan mi
        ten kelvoton olet


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        niin mihin asiaa mun pitäisi sulle vastata?

        moi vesku tuli mieleen kysyä kun et ole vastannut minulle että oletko gay bi vai hetero


      • Anonyymi
        vesku.k kirjoitti:

        niin mihin asiaa mun pitäisi sulle vastata?

        että oletko gay bi vai oletko hetero ja etsitkö seuraa


      • Anonyymi
        vesku.k kirjoitti:

        niin mihin asiaa mun pitäisi sulle vastata?

        siihen oletko hakemassa minkälaista seuraa ja mistäpäin ja minkäikäistä


      • Anonyymi
        min9 kirjoitti:

        no moi se olin minä mutta eri nimimerkillä jos voisit kirjoitella minulle niin katsotaan mi
        ten kelvoton olet

        etkö etsi seuraa jos etsit nii minkä ikäistä ja mistä päin jos vastaat tähän viestiin nii minäki va staan sinun


      • Anonyymi
        min9 kirjoitti:

        moi vesku vastasitko minulle äsken ja voisitko vastata uudestaan

        vieläkö etsit seuraa minkäikäistä ja mistä päin ja jos olen sopiva nii vastaa


      • Anonyymi
        vesku.k kirjoitti:

        niin mihin asiaa mun pitäisi sulle vastata?

        oletko gay bi vai hetero


      • Anonyymi
        min9 kirjoitti:

        että oletko gay vai hetero

        oletko gay bi vai oletko hetero


      • Anonyymi
        vesku.k kirjoitti:

        Vitun kelvoton homo

        jos minä olen kelvoton homo nii mikäs sinä sitten olet ja tämä on nimimerkille kelvotonko?


    • tuskimpa

      Voisit löytää kumppanin toisten vammaisten joukosta. :) Laita vammaisten kaverihakupalstalle seuranhakuilmoitus. Sellaisia varmaan on.

      • kelvotonko?

        Ei sellaisia ole. En ole ainakaan niistä kuullut.


      • kotisivuntekijä

        Minusta ei ole edes fiksuu kehittää vammaisten seuranhakupalstaa, kun kyllähän vammaisetkin voivat deittailla sekä vammaisia että vammattomia tavallisilla deittisivuilla.


    • älähän luovuta :>

      Ihan helposti ainakin minä voisin rakastua niin "normaaliin" kuin vammaiseenkin ihmiseen :) vaikka ulkonäöllä nyt onkin aikapaljon merkitystä mutta harvemmin kukaan tulee ajatelleeksi että se mikä itsestä on rumaa, on toisen mielestä erittäin sievää :)

      • kelvotonko?

        Mielestäni tämä on kypsä vastaus. Ulkonäöllä on merkitystä siinä mielessä, että jotakin mukavaa on oltava.


      • Että näin
        kelvotonko? kirjoitti:

        Mielestäni tämä on kypsä vastaus. Ulkonäöllä on merkitystä siinä mielessä, että jotakin mukavaa on oltava.

        Tuo ei pidä paikkaansa, en ole vielä kertaakaan törmännyt mister gay finland ehdokkaaksi kelpaavaa jonka kanssa voisi jutella historiasta, politiikasta, kirjallisuudesta tai klassisesta musiikista.

        Älykkyyttäkään ei välttämättä näillä ulkonäön palvojilla ole kovinkaan paljon ja useimmat jättävät yksin kotiin itkemään heti kun löytyy paremman näköinen seuralainen.

        Päivävoiteen ja hajuveden tai aftershaven käyttö ei ole paha, mutta älytön meikkien käyttö on kallista ja typerää sillä ihon ikääntymistä ei meikkaamalla hidasteta


      • Tuo olikin
        Että näin kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa, en ole vielä kertaakaan törmännyt mister gay finland ehdokkaaksi kelpaavaa jonka kanssa voisi jutella historiasta, politiikasta, kirjallisuudesta tai klassisesta musiikista.

        Älykkyyttäkään ei välttämättä näillä ulkonäön palvojilla ole kovinkaan paljon ja useimmat jättävät yksin kotiin itkemään heti kun löytyy paremman näköinen seuralainen.

        Päivävoiteen ja hajuveden tai aftershaven käyttö ei ole paha, mutta älytön meikkien käyttö on kallista ja typerää sillä ihon ikääntymistä ei meikkaamalla hidasteta

        älykästä.


      • suosittelen suojaami
        Että näin kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa, en ole vielä kertaakaan törmännyt mister gay finland ehdokkaaksi kelpaavaa jonka kanssa voisi jutella historiasta, politiikasta, kirjallisuudesta tai klassisesta musiikista.

        Älykkyyttäkään ei välttämättä näillä ulkonäön palvojilla ole kovinkaan paljon ja useimmat jättävät yksin kotiin itkemään heti kun löytyy paremman näköinen seuralainen.

        Päivävoiteen ja hajuveden tai aftershaven käyttö ei ole paha, mutta älytön meikkien käyttö on kallista ja typerää sillä ihon ikääntymistä ei meikkaamalla hidasteta

        Kyllä meikki suojaa ihoa tehokkaasti varsinkin meidän rankassa ilmastossamme monenlaisia ongelmia ja myös sitä ennenaikaista kurpsahtamista vastaan. Vai pidätkö ahavoituneesta, röpelöisestä/palaneesta tai punoittavasta, kuivettuneesta(=pintaryppyinen) couperosaihosta joka on täynnä pakkasessa tai kuumuudessa poksahtaneita verisuonia? Joillakin on toki niin paksu nahka, että se tuntuu kestävän lähes kaiken. Ja saahan sillä meikillä lisäksi itsensä paremman näköiseksi, jos sitä osaa oikein käyttää :) Itse olen hoitanut ihoani ja meikannut 16-vuotiaasta asti ja nyt reilu 10v myöhemmin iho näyttää sileämmältä ja rypyttömämmältä, kuin monella teinillä jotka palvovat aurinkoa tai ei osaa hoitaa ja suojata oikein. Voihan se olla, että kohta rupsahdan, mutta ainakin vielä kysytään paperit joka kerta kun jotain k-18 tuotetta ostan.


      • höpsistä.
        suosittelen suojaami kirjoitti:

        Kyllä meikki suojaa ihoa tehokkaasti varsinkin meidän rankassa ilmastossamme monenlaisia ongelmia ja myös sitä ennenaikaista kurpsahtamista vastaan. Vai pidätkö ahavoituneesta, röpelöisestä/palaneesta tai punoittavasta, kuivettuneesta(=pintaryppyinen) couperosaihosta joka on täynnä pakkasessa tai kuumuudessa poksahtaneita verisuonia? Joillakin on toki niin paksu nahka, että se tuntuu kestävän lähes kaiken. Ja saahan sillä meikillä lisäksi itsensä paremman näköiseksi, jos sitä osaa oikein käyttää :) Itse olen hoitanut ihoani ja meikannut 16-vuotiaasta asti ja nyt reilu 10v myöhemmin iho näyttää sileämmältä ja rypyttömämmältä, kuin monella teinillä jotka palvovat aurinkoa tai ei osaa hoitaa ja suojata oikein. Voihan se olla, että kohta rupsahdan, mutta ainakin vielä kysytään paperit joka kerta kun jotain k-18 tuotetta ostan.

        Ihovoiteet vaan veltostaa ihoa pitkään käytettynä, meikeistä taas pelkästään haittaa. Plastiikkakirurgikin kertoi, että miehillä vanhemmiten parempi iho kun eivät käytä voiteita. Käytän mahdollisimman vähän kemikaaleja ja harvoin saippuaa kasvojen ta vartalon pesuun. Luullaan usein parikymmentä vuotta nuoremmaksi.

        Otan aurinkoa, mutta harvemmin mitään suojaa laitan. Parempi pitää taukoa jos alkaa punoittaa. Pakkasella taas rasvoista vain haittaa, kosteus kertyy alle ja voi jopa jäätyä. Jos iho hilseilee, niin tilapäisesti voi käyttää kosteusvoidetta, jatkuvasti käytettynä sekoittaa ihon omat toiminnot.

        Tukkakin olisi parempi pestä mahdollisimman harvoin shamppoolla, mutta kun totuttanut päivittäiseen pesuun, niin kestäisi kauan saada normaaliksi.
        Verisuonia poksauttelee lähinnä alkoholi, mutta muutkin kemikaalit voi aiheuttaa ainakin allergioita.

        Joillekin voi toimiakin, mutta katsoppa 50 naisia, useimmiten todella löysä iho, taikinanaama tai muuten roikkuva ryppyinen. Liika ilmehtiminen myös aiheuttaa ryppyjä.


    • vanhempi homo

      Moeeh.Et sä oo kelvoton.Kyllä sulla vielä flaksi käy,usko pois.

    • hei sinä nimim kelvotonko olen myös vammainen gay ja pidän vain gay miehistä ja aj
      attelin kysyä minkä ikäistä seuraa etsit

    • Hei, täällä olis yks toinen vammainen :) tosin bi olen. Minkä ikänen olet? Ajatuksia vaihtaisin..

      • hei ville minä olen vammainen gay ja olisin kiinnostunut tietämään mitä min
        kälaisia ajatuksia sinulla on mielessä


      • min 9

        moi ville ajattelin kysyä että kun olet varmaan jo pitempään kirjoitellut muiden vammai
        sten kanssa niin ajattelin kysyä että onko sulla sähköposti osoitetta jossa tapaisi muita
        vammaisia homoja


      • Anonyymi

        täällä olisi yks toinen vammainen gay mies vailla sitä gay miestä jolla olisi auto ja eikä nauti alko n tuotteita jos olisi niin vastaa


      • Anonyymi

        olen 60 v ja pohjois-karjalasta olen kotoisin ja minun kanssa voit vaihtaa ajatuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä olisi yks toinen vammainen gay mies vailla sitä gay miestä jolla olisi auto ja eikä nauti alko n tuotteita jos olisi niin vastaa

        olen 60v ja kysyisin että voitko kertoa hieman enemmän itsestäsi ja minä kertoisin myös ja kun mainitsit että sulla on auto niin se kiinnostaa minua


    • tre-

      Olen myös sairastellut paljon ja nyt lievästi liikuntarajoitteinen. Ikämies, kaipaisin toisen samassa tilanteessa olevan kaverin seuraa.
      Mitenhän tuo onnistuisi?

      • sinä nimimerkki tre voisitko kertoa hieman enemmän itsestäsi ja millä tavoin olet liikun
        ta rajoitteinen ja minkälaista seuraa etsit


      • Luottamus tarkein ;)
        tapio7ee kirjoitti:

        sinä nimimerkki tre voisitko kertoa hieman enemmän itsestäsi ja millä tavoin olet liikun
        ta rajoitteinen ja minkälaista seuraa etsit

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,


      • min9
        Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        moi sinä nimimerkki luottamus tärkein olen 55 v ja lievästi vammainen gay iä-suomest
        a ja liikun aika huonosti apuvälineen kanssa ja en minäkään ole isokaluinen mies ja mulla on vähän samalaisia kuin sinulla en minäkään tykkää pylly ei minuakaan kiinno
        sta ja minäkin olen yhdenmiehen mies olen pohjois-karjalasta entä sinä ja jos tulee jo
        takin mieleen jota haluat kysyä niin kysy vaani


      • Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        enkö minä sitten kelpaakaan vai


      • tre 56
        tapio7ee kirjoitti:

        enkö minä sitten kelpaakaan vai

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.


      • min7
        tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        ai anteeksi vain kun luin jonkun toisen viestin ja hän kertoi itsestään että sinä tarkoitit sen minulle ja siitä se sitten lähti ja mitä minä olen 55 vuotias gey mies ja ollut jo jonk
        un aikaa ja itä-suomesta olen kotoisin ja voisitko kertoa itsestäsi ja kysy mitä muuta haluat tietää


      • tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        lähetitkö viestin nimimerkki min 9 lle kun en löytänyt koko viestiä


      • tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        minä olen gay mies täältä itä-suomesta ja minua kiinnostaa gay filmit ja katselen niitä usein ja kirjoittelen nettiin aika usein entä sinä voisitko kertoa hieman itsestäsi ja mitä
        sinä teet työksesi ja mitä harrastat


      • Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        moi sinä luottamus tärkein tuosta sinun viestistä ei käy ilmi että haetko gay vai hetero
        seuraa


      • min9
        tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        moi sinä nimim tre 56 voisitko ajatella seurustelevan minun kanssa vai etkö etsikkää
        n vakampaa suhdetta vai etsitkö seksiseuraa


      • min9
        tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        nimimerkki tre 56 voisitko kirjoittaa nimimerkille min 9 koska olen kiinnostunut tietämä
        än sinusta jotain esim minkäikäistä seuraa etsit ja mistäpäin


      • sinä nimim tre-vieläkö etsit seuraa ja minkälaista ja minkäikäistä


      • min9
        Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        moi sinä luottamus tärkein meillä taitaa olla samanlaisia ajatuksia en ole isokaluinen g
        ay mies voisitko kertoa mikä sinua kiinnostaa ja mitä tekisit esim minun kanssa lähetä
        viestiä jos ja kun kiinnostaa


      • tre56
        min9 kirjoitti:

        moi sinä luottamus tärkein meillä taitaa olla samanlaisia ajatuksia en ole isokaluinen g
        ay mies voisitko kertoa mikä sinua kiinnostaa ja mitä tekisit esim minun kanssa lähetä
        viestiä jos ja kun kiinnostaa

        Kyllä on sekavaa tre 56 ei nyt tiedä, keskustelenko nyt tapio7ee vai min9 kanssa?


      • min9
        tre56 kirjoitti:

        Kyllä on sekavaa tre 56 ei nyt tiedä, keskustelenko nyt tapio7ee vai min9 kanssa?

        moi kyllä sinä keskustelet nimimerkin min 9:n kanssa ja se tapio7ee olen jättänyt pois koska minun mielestä tapio 7ee olen jättänyt jo pois


      • tre56luottamus tär..
        tre56 kirjoitti:

        Kyllä on sekavaa tre 56 ei nyt tiedä, keskustelenko nyt tapio7ee vai min9 kanssa?

        Selvennykseksi vielä luottamus tärkrin ja tre 56 on sama hankilö.

        p.s min9 voitko kertoa, itsestäsi.


      • min9
        tre56luottamus tär.. kirjoitti:

        Selvennykseksi vielä luottamus tärkrin ja tre 56 on sama hankilö.

        p.s min9 voitko kertoa, itsestäsi.

        no potut pottuina oletko sinä luottamus tärkein vai tre 56 ole yksinäinen gay mies ja ol
        en jo niin pitkään ollut yksin että nyt olisi mukava jos löytyisi samallainen gay mies jon
        ka kanssa voisi kirjoitella ja tutustua ja sitten minusta olisi mukava jos sinulla ei ole mi
        tään sanomista niin voisin jo vakiintua jos vain haluat ja kerroppa mitä haluat tietää mi
        nusta


      • tre56luottamus tär..
        min9 kirjoitti:

        no potut pottuina oletko sinä luottamus tärkein vai tre 56 ole yksinäinen gay mies ja ol
        en jo niin pitkään ollut yksin että nyt olisi mukava jos löytyisi samallainen gay mies jon
        ka kanssa voisi kirjoitella ja tutustua ja sitten minusta olisi mukava jos sinulla ei ole mi
        tään sanomista niin voisin jo vakiintua jos vain haluat ja kerroppa mitä haluat tietää mi
        nusta

        No eip kiirehditä, ei tässä nyt ennen tutustumista vakiinnuta :) Tuolla mm. 28.3. kertoilin jo itsestäni aika paljon.
        Etsin symppistä kaveria, jonka kanssa on kiva seurustella ja seksikin voisi tulla kyseeseen, jossain vaiheessa. Kunhan näkisi miten meillä ajatukset ym. sopivat yhteen jne,
        Miten olet vammainen ja oletko ollut aina, vai vasta, nyt aikuisena. Mitä teet tai olet tehnyt. Missä asut. ym. ym. Kaiken kerro mitä nyt täällä voi kertoa.


      • min9
        Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        moi sinä luottamus tärkein olen 55 vuotias 100% gay mies ja aluksi olin ihan hetero ku
        nnes rupesin tosissaan miettimään mikä minä oikein olen ja sitten kun muutin joensuu
        hun ja liityin joensuun seta ry: hyn ja aloin käydä heidän bileissä ja siellä mulle vasta r
        atkesi mikä minä oikein olen ja siellä bileissä ollessa hakeuduin aina miesten seuraan
        ja siitä minulle vasta selvisi kun tykkäsin vain miehistä niin silloin minulle vasta selvisi että minä olen gay mies kysy vielä lisää mitä haluat tietää


      • min9
        tre56luottamus tär.. kirjoitti:

        No eip kiirehditä, ei tässä nyt ennen tutustumista vakiinnuta :) Tuolla mm. 28.3. kertoilin jo itsestäni aika paljon.
        Etsin symppistä kaveria, jonka kanssa on kiva seurustella ja seksikin voisi tulla kyseeseen, jossain vaiheessa. Kunhan näkisi miten meillä ajatukset ym. sopivat yhteen jne,
        Miten olet vammainen ja oletko ollut aina, vai vasta, nyt aikuisena. Mitä teet tai olet tehnyt. Missä asut. ym. ym. Kaiken kerro mitä nyt täällä voi kertoa.

        niin minustakin olisi mukava alkaa seurustella homo miehen kanssa ja seksiäkin harra
        staa ja ei mulla ollut tarkoituskaan kiirehtää olen kehitys vammainen ja sen takia en o
        le uskaltanut kertoa koska sinä jätät minut sen takia ja toivon että et jätä minua tuon t
        akia asun pohjois-karjalan puolella jos asut muualla kuin pohjois-karjalassa kysy vaan
        mitä haluat tietää


      • tre56
        min9 kirjoitti:

        moi sinä luottamus tärkein olen 55 vuotias 100% gay mies ja aluksi olin ihan hetero ku
        nnes rupesin tosissaan miettimään mikä minä oikein olen ja sitten kun muutin joensuu
        hun ja liityin joensuun seta ry: hyn ja aloin käydä heidän bileissä ja siellä mulle vasta r
        atkesi mikä minä oikein olen ja siellä bileissä ollessa hakeuduin aina miesten seuraan
        ja siitä minulle vasta selvisi kun tykkäsin vain miehistä niin silloin minulle vasta selvisi että minä olen gay mies kysy vielä lisää mitä haluat tietää

        niin misä nyt asut? koton yksin vai hoitokodissa?


      • min9
        tre56 kirjoitti:

        niin misä nyt asut? koton yksin vai hoitokodissa?

        niin tämä on tämmöinen asuntola jossa asun joka on liperin honkalammella joten toivo
        n että et pahastuisi


      • tre56
        min9 kirjoitti:

        niin tämä on tämmöinen asuntola jossa asun joka on liperin honkalammella joten toivo
        n että et pahastuisi

        Mitä minä nyt siitä pahastuisin. Onko sinulla omahuone ja voiko sulla käydä vieraita?


      • min9
        tre56 kirjoitti:

        Mitä minä nyt siitä pahastuisin. Onko sinulla omahuone ja voiko sulla käydä vieraita?

        joo on mulla oma kaksio ja kyllä vieraita voi mulla käydä kun lähtevät ennen 21 pois ja
        missä sinä asut


      • min9
        tre56 kirjoitti:

        niin misä nyt asut? koton yksin vai hoitokodissa?

        moi sinä nimimerkki tre56 olenko minä semmoinen jota etsit


      • min 9
        tre56 kirjoitti:

        Mitä minä nyt siitä pahastuisin. Onko sinulla omahuone ja voiko sulla käydä vieraita?

        moi sinä tre 56 olisin halukas tutustumaan sinun kanssa vai mitä sanot


      • min 9
        tre56 kirjoitti:

        Mitä minä nyt siitä pahastuisin. Onko sinulla omahuone ja voiko sulla käydä vieraita?

        moi sinä nimimerkki tre56 tässä tuli mieleen kirjoittaa sinulle kun olen gay miestä vaill
        a ja olisin kysynyt että onko sulla mies ystävää ja jos ei ole niin minusta saisit sellaise
        n mikäli haluat


      • min 9
        tre56luottamus tär.. kirjoitti:

        No eip kiirehditä, ei tässä nyt ennen tutustumista vakiinnuta :) Tuolla mm. 28.3. kertoilin jo itsestäni aika paljon.
        Etsin symppistä kaveria, jonka kanssa on kiva seurustella ja seksikin voisi tulla kyseeseen, jossain vaiheessa. Kunhan näkisi miten meillä ajatukset ym. sopivat yhteen jne,
        Miten olet vammainen ja oletko ollut aina, vai vasta, nyt aikuisena. Mitä teet tai olet tehnyt. Missä asut. ym. ym. Kaiken kerro mitä nyt täällä voi kertoa.

        oletko ajatellut joko olisi aika puhua vakiintumisesta vai onko vieläkin liian aikaista jote
        nka olen miettinyt sitä mistä löytäisin vaki gay henkisen kaverin ja niimpä ajattelin että
        kirjoitan sulle jos haluat tietää lisää jostakin niin kirjoittele


      • min 9
        tre56 kirjoitti:

        Mitä minä nyt siitä pahastuisin. Onko sinulla omahuone ja voiko sulla käydä vieraita?

        olisin halukas tutustumaan ja ehkä jos hyvin menee niin seurustelemaankin mitä siihe
        n sanoisit


      • min9
        tre56luottamus tär.. kirjoitti:

        Selvennykseksi vielä luottamus tärkrin ja tre 56 on sama hankilö.

        p.s min9 voitko kertoa, itsestäsi.

        mitä mietit kun sinusta ei ole kuulunut mitään jos etsit miestä vai mitä


      • min 9

        moi sinä nimimerkki tre vieläkö kaipaat samassa tilanteessa olevan kaverin seuraa
        jos kaipaat niin vastaa minulle jos kiinnostaa


      • min9
        tre56 kirjoitti:

        Mitä minä nyt siitä pahastuisin. Onko sinulla omahuone ja voiko sulla käydä vieraita?

        moi minusta olisi mukava jos me ruvettaisiin kirjoiteltaisiin vai mitä sanot


      • Anonyymi
        tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        joo tuo tapio 7 ee olen minä ja nimeni on eero saukkonen täältä itä-suomesta ja jos olet kiinn ostunut nii kirjoita minulla ja mistäpäin olet


      • Anonyymi
        tre 56 kirjoitti:

        Kuka niin on sanonut - joku vain laittoi tuohon väliin jotakin. Tapio 7 ee. itsetäni kerroin tuon. Ja toivon että vastaa Luottamus tärkein, viestiin. Se oli sinulle. Nimimerkiltä tre.
        Voitko sinä nyt puolestasi kertoa millainen olet, missä olet ja mikä kiinnostaa y. mitä haluat kertoa itsestäsi.

        joo kyllä sinä kelpaat jos et muille niin ainakin minulle vastaatko jos kiinnostuit


      • Anonyymi
        tre56luottamus tär.. kirjoitti:

        Selvennykseksi vielä luottamus tärkrin ja tre 56 on sama hankilö.

        p.s min9 voitko kertoa, itsestäsi.

        olen itä-suomesta kotoisin oleva gay mies ja etsin samanlaista gay miestä jos joku lukia kiinnostui nii voisiko vastata


      • Anonyymi
        Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        entä sinä mikä vamma sinulla on


      • Anonyymi
        Luottamus tarkein ;) kirjoitti:

        Olen 56v, siis sunua hieman vanhempi. Akateemisen koulututuksen mm. hankkinut. Lyhyt ja normien mikaan ylipainoine. Liiluntavammani on pieni" ja sattunut, monien asioiten yhteissummana - eikä ole kuin yksi sairaus. Jouduin sairauseläkkeelle, unelmieni yuösta n. 6v. sitten. Diaknoosilistani on melko harvinainen - mutta hoidossa. Psyykkisesti olen terve - mitä nyt näissä oloissa voipi" olla.
        En ole mikään isokaluinen semeikka. Pidän 100% luottamuksesta kaverisuhteessa. Enkä hyväksy mitään syrjähyppyjä. En ole harratnut seksiä kovin paljon, joten kokematonkin olen. Pylly jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta läheisyys ja siitä, katsotaan mitä syntyy.
        Sosiaalinen olen ja empaattinen - mutta en halua että minua käytetään terapeuttina - ainakaa aluksi..kuuntelen kyllä mielelläni. Entä sinä? missä olet ja mitä kaipaat, nuorempia miehiä ainakin jos tuolta muulta lueskelen - vai lienikö vain yksi ehtotuksistasi, kun minutkin täältä bongasit? Kerro sinä nyt enemmän itsestäsi ja oletko varmasti vain yhden miehen mies. Ja mikä on sinun vammasi. Ym, ym,

        olen keh vam mies ja etsin gay miestä jos olet gay ja etsit gay miestä nii vastaa kirjoitan sitte n tarkemmin


      • Anonyymi
        tre56luottamus tär.. kirjoitti:

        No eip kiirehditä, ei tässä nyt ennen tutustumista vakiinnuta :) Tuolla mm. 28.3. kertoilin jo itsestäni aika paljon.
        Etsin symppistä kaveria, jonka kanssa on kiva seurustella ja seksikin voisi tulla kyseeseen, jossain vaiheessa. Kunhan näkisi miten meillä ajatukset ym. sopivat yhteen jne,
        Miten olet vammainen ja oletko ollut aina, vai vasta, nyt aikuisena. Mitä teet tai olet tehnyt. Missä asut. ym. ym. Kaiken kerro mitä nyt täällä voi kertoa.

        nimimerkkille tre56luottamus tär.. älä nyt suutu mutta vieläkö etsit seuraa jos haet nii mink älaista ja minkäikäistä ja mistäpäin nimim min9 kysyy koska itsekkin etsin


      • Anonyymi
        min7 kirjoitti:

        ai anteeksi vain kun luin jonkun toisen viestin ja hän kertoi itsestään että sinä tarkoitit sen minulle ja siitä se sitten lähti ja mitä minä olen 55 vuotias gey mies ja ollut jo jonk
        un aikaa ja itä-suomesta olen kotoisin ja voisitko kertoa itsestäsi ja kysy mitä muuta haluat tietää

        hei sinä nimim tre 56 jos olet vielä sinkku nii vastaa pliis


      • Anonyymi

        minkä ikäistä ja mistäpäin etsit


    • Mä tutustuin tässä jokunen kuukausi sitten kaveriin, joka on suht vaikeasti vammainen. Tarvitsee 24/7 apulaista, koska on vaikeasti liikuntarajoitteinen. Myös puhe on epäselvää, ja kesti hetken että opin kuuntelemaan oikealla tavalla. Nyt ymmärrän jotakuinkin täysin ja näemme säännöllisen epäsäännöllisesti toisiamme.

      Kyseinen kaveri on aivan älyttömän hyvä tyyppi. Esimerkiksi huumorintajumme on aivan samaa luokkaa ja se mistä tykkään on tosi lunki asenne ja suhtautuminen elämään. Ei mikään nipottaja, vaan just semmoinen kaveri jollaisia suurin osa mun frendeistä on muutenkin.

      Jos mä en olisi parisuhteessa itse, niin en tosiaankaan näkisi mitään ongelmaa deittailla häntä tai samassa asemassa olevaa ihmistä. Toisaalta jos hän olisi katkera tai muuten rasittava luonteeltaan, niin eipä se kiinnostaisi.

      On tosi juttu, että ensimmäisenä se huomio kiinnittyy ulkoiseen olemukseen. Osa tuota olemusta on kuitenkin myös karisma, ja kyllä se usein hyvästä tyypistä näkyy ulospäinkin :) Esimerkiksi itse tykkään sosiaalisista ja iloisista kundeista, ja sellaiset ominaisuudet kyllä näkyy ulospäin aika selvästi.

      Kai se on sitäkin, että täytyy tutustua ihmiseen - ja tämähän pätee oli vammoja tai ei. Kuitenkin sellainen optimistinen ja miellyttävä luonne jää mieleen heti ensi tapaamisella, ja rohkaisee tutustumaan toiseen syvemmin.
      Yksi asia josta kaverissani tykkään paljon on myös se, että hän ei odota mun ymmärtävän kaikkea hänen tilaansa liittyvää. Jaksaa toistaa jos joskus en tajua jotain, ja on kärsivällinen kun ehdotan että mennään jonnekin minne ei pääse pyörätuolilla...

      Mulle on myös jostain syystä siunaantunut koko liuta sokeita kavereita, yksi heistä on eräs parhaita ystäviäni. En tiedä johtuuko siitä että olen heidän kanssaan niin paljon koko ajan tekemisissä, mutta itselleni sokeus ei vaikuta mihinkään mitenkään.

      Kai se riippuu niin siitä vamman laadustakin, miten ihmiset suhtautuvat. Onhan tietenkin paljon ennakkoluuloja, mutta en ihan tosi usko että sen takia jäisit nallina kalliolle.

      Minäkään en ole kuullut tämäntyyppisestä seuranhakupalvelusta, mutta toisaalta mä en usko nettideittailuun ylipäätään. Ulos ja baanalle vaan ihmisiin tutustumaan :)

    • lil_boy, saako kysyä mistä päin ystäväsi on? Itsellänikin on puhevamma :)

    • Hänkään ei ole Suomessa, ei edes kovin lähellä :-/ En ole itte asunut Suomessa yli kymmeneen vuoteen, ja kaveripiiri on siis sen mukainen.

      Tiedän, että Suomessa voi olla aika vaikeeta vaan mennä puhumaan ihmisille tuosta noin vaan, täällä se on niin helppoa kun aina pystyy heittää jotain small talkia melkeinpä kenelle vain eikä siinä ole mitään outoa :) Mut mä tiedän ettei se ole ihan niin yksinkertaista siellä päässä...

      Puhevamma voi säikäyttää ihmisiä sikäli, että moni pelkää ettei ymmärrä toista. Muakin alussa mietitytti, että pitääkö kaveri mua ihan dillenä kun alussa sai kysyä usean kerran, mutta ilmeisesti oli tottunut siihen (ja toistamaan), eikä sitten myöhemmin, kun opin kuuntelemaan ollutkaan ongelmaa :) Mutta mä tiedän että se voi olla monelle kynnys tulla puhumaan tai jatkaa juttua siinä pelossa, että loukkaa tai ei tajua jotain.

      Muistan joskus useita vuosia sitten Helsingissä käydessäni erään vanhemman miehen tulleen seurueeni pöytään istumaan. Kaivoi taskustaan lapun, jossa luki "En ole hullu enkä humalassa, sairastan Parkinsonin tautia ja haluan vaan heittää läppää mukavien ihmisten kanssa."
      Se vähän pani miettimään, millaista palautetta on mahtanut saada osakseen sekin herrasmies. Silti uskalsi vielä tulla rohkeasti jubailemaan, ja siinä pöydässä me viihdyttiin kaikki koko ilta.

      Käytkö paljon liikenteessä itse, kaveriporukalla tai yksin? Mietin myös erilaisia harrastusseuroja ja esim urheilulajejakin, joiden kautta voisi löytää samanhenkistä seuraa jos siis moinen kiinnostaa...

    • Ootkohan täällä? :)

      • min9

        hei ville minustakin olisi mukava vaihtaa ajatuksia sinun kanssa


      • min9 kirjoitti:

        hei ville minustakin olisi mukava vaihtaa ajatuksia sinun kanssa

        Minkä ikäinen olet?


      • ville1980 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        olen 55 vuotta ja haluisin vieläkin vaihtaa ajatuksia sinun kanssa entä sinä


    • Niin noh elämä on mitä on.

      Minusta erilaisuus on vain kaunista ja ihmisten pitäisi oppia arvostamaan erilaisia ihmisiä enemmän.

      Ei vammaisuus ole mitenkään este elämässä menestymiselle, onhan Stockmannin omistajallakin oppimishäiriö kuten myös oli Albert Einsteinilla, Kimi Räikkösellä on AdHd ja jokainen menestyvät ja menestyivät hyvin.

      Stephen Hawking on maailman älykkäin mies ja sairastaa ALS tautia (televisioissa pyörätuoliin kiinnitetyn tietokoneen välityksellä puhuva henkilö).

      Miksi siis pitäisi tuomita ja arvostella ihmistä vain koska on vammainen?

      Autistiset ovat tunnetusti äärettömän älykkäitä, vaikkakin faktan ja fiktion hahmottaminen ja sosiaalinen vuorovaikutus yms. voivat olla heille vaikeita.

      Jokin vamma tai kehityshäiriö voi tehdä joistain asioista haasteellisia, mutta eivät kuitenkaan ole este elämiseen.

      On kokonaan asenteesta kiinni miten sitten suhtautuu vammaan, eihän pyörätuolissa istuva henkilö koskaan opi pukemaan vaatteita itse, käymään vessassa yms. jos joku jatkuvasti passaa.

      Kun annat pyörätuolissa istuvan tehdä asiat itse, hän kyllä myöskin harjoittelemisen ja ajan myötä oppii toimimaan itsenäisesti.

      Autistiselle ruumiinkielen sekä puheen hahmottaminen on haasteellista, mutta eivät he ole välttämättä mitään tyhmiä, he vain ilmaisevat tunteita ja reaktioita eri tavalla.

      Psykopaatitkaan eivät kaikki ole mitään vaarallisia tappajia, tosin psykopaatille on puhuttava oikealla tavalla, sillä sosiopaatilla (sosipaatista yleinen nimitys on psykopaatti) ei ole kykyä ilmaista ja tuntea sympatiaa, empatiaa tai katumusta jonka takia psykopaatti voi olla äärettömän julma ja ilkeä ihminen.

      Vammaisia sopii kunnioittaa, sillä ihmisiä hekin ovat eivätkä välttämättä edes tarvitse muuta kuin henkistä tukea asioiden hoitamiseen.

      Itse olen ollut kanssatekemisissä monenlaisten vammaisten kanssa ja voin tämän kertoa, 15 vuotias vammainen henkilö käyttäytyy HUOMATTAVASTI fiksummin kuin 25 vuotias "terve" ihminen.

      • Hei, sulla oli ihan järkeviä ajatuksia :) millanen ihminen itse olet muuten?


      • ville1980 kirjoitti:

        Hei, sulla oli ihan järkeviä ajatuksia :) millanen ihminen itse olet muuten?

        No ihan tälläinen normi 24v nuori AdHd ja asperger henkilö.

        Eipä musta päällepäin ihan heti mitään erilaista huomaa :)
        Mutta ulkonäkö voi pettää.


    • Miten niin voi pettää? :)

    • Vaginat

      Oon henkisesti ihan vammanen...fyysisesti en. Mulla on tää homus joka vaivaa joka päivä..voisinko panna homouden pyllyysi ja pian..rakastellaan.

      • min9

        sinä nimimerkki vaginat tuli tuosta sinun kirjoituksesta mieleen se että minua kyllästytt
        ää olla yksin ja jos tämän palstan lukioissa on muitakin samalla tavalla ajattelevia niin
        voisitteko vastata


      • min9

        hei sinä nimim vaginat oletko gay bi vai hetero


    • täällä olisi gay mies ilman gay seuraa jos tämän sivun käyttäjät näätte tämän ilmoituk
      sen ja etsitte gay seuraa niin vastatkaa pliis

      • vesku.k

        tapio7ee vesku.k olen vapaa sinulle !! mut mua luullaan häiriköksi ja blogissa aiheena vaikea olla ja masentaa minusta on ihan turhaan tehty rikosilmoitus !? laitonta rikosilmoitus peruttava poliisin toimesta !!


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        tapio7ee vesku.k olen vapaa sinulle !! mut mua luullaan häiriköksi ja blogissa aiheena vaikea olla ja masentaa minusta on ihan turhaan tehty rikosilmoitus !? laitonta rikosilmoitus peruttava poliisin toimesta !!

        moi vesku ja minä olen vapaa sinulle ja minä en ole sinua häiriköinyt ja haluan kysyä että mistäpäin olet ja haetko gay vai hetero seuraa


      • Nettiketti kunniaan
        vesku.k kirjoitti:

        tapio7ee vesku.k olen vapaa sinulle !! mut mua luullaan häiriköksi ja blogissa aiheena vaikea olla ja masentaa minusta on ihan turhaan tehty rikosilmoitus !? laitonta rikosilmoitus peruttava poliisin toimesta !!

        Ei tarvitse rikosilmoituksesta häirinnästä pelästyä vaan kannattaa miettiä onko mahdollista, että joku on voinut tulkita viestisi häiriköinniksi.

        Ei kannata netissä pommitella asiattomiksi tulkittavilla viesteillä jatkuvasti, sillä asiattomien viestien lähettäminen on sekin häiriköintiä mikäli se häiritsee ihmisiä viestittelit sitten nimettömästi tai et, rekisteröityneellä nimimerkillä tai et.

        Jos Poliisi ottaa tuollaisesta yhteyttä, niin se vain tarkoittaa että sopii vain miettiä millaisia viestejä laitat.

        Vaikka kommenttisi ei mitenkään sisällä lainvastaista sisältöä, näiden jatkuva pommittaminen on häiriköintiä.

        Saman viestin lähettäminen useaan kertaan on esimerkiksi ns. Spammaamista eli massaviestittämistä joka voi heikommin suojattujen palvelinten kohdalla kaataa koko palvelimen joka katsotaan ilkivallaksi


      • min9
        Nettiketti kunniaan kirjoitti:

        Ei tarvitse rikosilmoituksesta häirinnästä pelästyä vaan kannattaa miettiä onko mahdollista, että joku on voinut tulkita viestisi häiriköinniksi.

        Ei kannata netissä pommitella asiattomiksi tulkittavilla viesteillä jatkuvasti, sillä asiattomien viestien lähettäminen on sekin häiriköintiä mikäli se häiritsee ihmisiä viestittelit sitten nimettömästi tai et, rekisteröityneellä nimimerkillä tai et.

        Jos Poliisi ottaa tuollaisesta yhteyttä, niin se vain tarkoittaa että sopii vain miettiä millaisia viestejä laitat.

        Vaikka kommenttisi ei mitenkään sisällä lainvastaista sisältöä, näiden jatkuva pommittaminen on häiriköintiä.

        Saman viestin lähettäminen useaan kertaan on esimerkiksi ns. Spammaamista eli massaviestittämistä joka voi heikommin suojattujen palvelinten kohdalla kaataa koko palvelimen joka katsotaan ilkivallaksi

        kuulehan nettiketti kunniaan tuo lähettämäsi viesti säikäytti minua niin että minun on r
        uvettava tosissaan miettimään että uskaltaako sitä enää kirjoitella kenellekkään yhtää
        n mitään


      • min9
        Nettiketti kunniaan kirjoitti:

        Ei tarvitse rikosilmoituksesta häirinnästä pelästyä vaan kannattaa miettiä onko mahdollista, että joku on voinut tulkita viestisi häiriköinniksi.

        Ei kannata netissä pommitella asiattomiksi tulkittavilla viesteillä jatkuvasti, sillä asiattomien viestien lähettäminen on sekin häiriköintiä mikäli se häiritsee ihmisiä viestittelit sitten nimettömästi tai et, rekisteröityneellä nimimerkillä tai et.

        Jos Poliisi ottaa tuollaisesta yhteyttä, niin se vain tarkoittaa että sopii vain miettiä millaisia viestejä laitat.

        Vaikka kommenttisi ei mitenkään sisällä lainvastaista sisältöä, näiden jatkuva pommittaminen on häiriköintiä.

        Saman viestin lähettäminen useaan kertaan on esimerkiksi ns. Spammaamista eli massaviestittämistä joka voi heikommin suojattujen palvelinten kohdalla kaataa koko palvelimen joka katsotaan ilkivallaksi

        kuulehan sinä nimim nettiketti kunniaan voisitko neuvoa minua miten saisin sen ystäv
        än että ei tarvitse enää heittää tuommoista herjaa niin kuin sinä häiriköit minua


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        tapio7ee vesku.k olen vapaa sinulle !! mut mua luullaan häiriköksi ja blogissa aiheena vaikea olla ja masentaa minusta on ihan turhaan tehty rikosilmoitus !? laitonta rikosilmoitus peruttava poliisin toimesta !!

        moi sinä nimimerkki vesku. k jos et ole löytänyt itsellesi vielä sitä mies ystävää niin minusta saisit sellaisen koska e
        n ole minäkään vielä löytänyt voisitko olevasi minun miesystävä


      • erilaiset frendit
        min9 kirjoitti:

        moi sinä nimimerkki vesku. k jos et ole löytänyt itsellesi vielä sitä mies ystävää niin minusta saisit sellaisen koska e
        n ole minäkään vielä löytänyt voisitko olevasi minun miesystävä

        Ruvetkaa nyt joku Tapiolla poikakaveriksi, onhan teitä vammaisia täällä vaikka kuinka paljon.


      • min9

        moi vesku ajattelin kysyä että missä tämmöinen käpyläntie mahtaa olla


      • vesku.k kirjoitti:

        tapio7ee vesku.k olen vapaa sinulle !! mut mua luullaan häiriköksi ja blogissa aiheena vaikea olla ja masentaa minusta on ihan turhaan tehty rikosilmoitus !? laitonta rikosilmoitus peruttava poliisin toimesta !!

        no moi vesku. k olisin kysynyt että vieläkö olet vapaa ja jos olet niin voitaisiinko me ru
        veta olemaan niinkuin yhdessä


      • vesku.k
        min9 kirjoitti:

        moi vesku ajattelin kysyä että missä tämmöinen käpyläntie mahtaa olla

        Helsingin Käpylässä tietysti tien nimen mukaisesti löytyy !


      • min9
        erilaiset frendit kirjoitti:

        Ruvetkaa nyt joku Tapiolla poikakaveriksi, onhan teitä vammaisia täällä vaikka kuinka paljon.

        rupea sinä minulle poikakaveriksi vai onko sinulla jo poikakaveri


      • min9
        vesku.k kirjoitti:

        tapio7ee vesku.k olen vapaa sinulle !! mut mua luullaan häiriköksi ja blogissa aiheena vaikea olla ja masentaa minusta on ihan turhaan tehty rikosilmoitus !? laitonta rikosilmoitus peruttava poliisin toimesta !!

        moi vesku.k vieläkö haet mies ystävää minä olen ainakin


      • vesku k.
        min9 kirjoitti:

        moi vesku.k vieläkö haet mies ystävää minä olen ainakin

        Min9 tule ihmeessä käymään luonani vaikka kahvilla.


    • ystävyydellä 56.

      Olen akateemisesti koulutettu, lievästi liikuntarajoitteinen sen myötä "sata" muuta sairautta, 56v. Vammautunut kuitenkin, ei psyykkisiä ongelmia. Ylipainoa kuitenkin ja rankka lääkitys. Ura tuhosi terveyteni ja nyt jo jonkun vuoden sairauseläkkeellä.
      Nyt jo isossa vaarassa syrjäytyä tai jo syrjäytynyt. Seksuaaliset kaverisuhteet, joskus nuoruusvuosilta. Uran myötä jäi oma elämä. Nyt kuitenkin kaipuu, samoin tuntevaan ystävään. Onkohan se vielä mahdollista, tasavertaisesti. En todella ole mikään adonis, mutta toisinaan, hyvä kuuntelija ja aika hyvä tyyppi muuten - kehuvat.
      Olenkohan ihan poikkeava, kokemattoomissa ja, näissä kieltämissäni, sex asioissa?

      Haluaisin luontoon ja avoimen ihmisen seuraan, joka nauttisi samoista asioista. Hoitajaa en kaipaa, mutta apua joskus. Ja Älyllistä keskustelua läheisyyttä.

      Lieneekö muita, tälläistä kaipaavaa. Ja tästä upeasta kesästä nauttijaa.

      • kelvotonko?

        Kevät on kauneimmillaan. Halujakin olisi rakkaudelle. Miksi tämä yksinäisyys vain satuttaa?


      • min9

        moi sinä ystävyydellä 56 minkälaista seuraa kaipaat täällä olisi yksi gay mies vailla hel
        lää kosketustasi jos olet kokematon niin olen minäkin ja haluan kunnollisen ihmissuht
        een samailaisen gay miehen kanssa


    • tzimza

      moi olen timi f espoosta ja olen joutunut kokemaan monenmoista kiusaamista ja tuijottamista.......ps.minä olen impotentti ja minulla on downin syndrooma :(:(:(:(

    • pablo88

      Joo, valitettavan vaikeeta on. Itse menetin loukkaantumisen vuoksi virtsanpidätyskykyni muutama vuosi sitten, minkä takia joudun nyt reilu parikymppisenä käyttämään vaippoja. Vaikken muuten "vammainen" olekaan, niin deittailu on tosi vaikeaa. Tuntuu, etteivät nuoret miehet kykene hyväksymään tilaani.

      • ehkä se löytyy vielä

        Joku nuori vaippafetisisti voisi olla aivan onnessaan...


      • Meinaatko,

        että penis jäykistyy ja saat siemensyöksyn, mutta et pysty pidättämään virtsaa? Aika erikoinen vamma, luulisi pystyttävän korjaamaan. Tavallisempaa olisi halvaantuminen vyötäröstä alaspäin.


    • ystävällisesti

      "Nuoremmat eivät kelpaa, mutta vanhemmat antavat huomiota"

      Ja mikä ongelma tässä on? Tilanteesi on se mikä on, sille et voi mitään. Haikailet nuoren rakkauden perään, mikä usein on kaunis ajatuksena mutta usein kestämätöntä, ja nuorena pinnallisuus on enempi pinnalla.

      Koita hyväksyä myös niitä vanhempia, elleivät liian vanhoja ole. Tilanne voisi olla, että kukaan ei edes katsoisi sinua päin. Hyväksy asiat niin kuin ne ovat, ja pelaa sen mukaan.

      • halfblind Gay

        Moikka?!
        Täs teille kirjoottaa näkövammainen Miehistä pitävä jäppinen..Oon 37v. ja kiinnostaisi toinen näkövammainen Mieskaveri...Olen lievästi bi (asun naisen kanssa) mutta enemmän Miehet aina kiinnostanu..Joten kirjoitelkaa...Jos vaikka löytyisi ystävyyssuhde ...


    • moi olen kans vammainen homo ja haluaisin oikean suhteen

      • min9

        moi sinä jylhäjesse voisitko kertoa minkä ikäistä ja mistä päin etsit koska täällä on kan
        ssa gay mies joka etsii seuraa


      • min9

        moi jylhajesse haluaisin tietää sinusta enemmän ja voitko kertoa minkäikäisen ja mist
        äpäin etsit seuraa koska minäkin haluaisin ihan oikean suhteen


      • min9

        olen vammainen homo ja kaipaan toisen homon kosketusta ja minusta olisi mukava jo
        s vastaisit minulle ja kertoisit mitä sinä haluaisit


      • min 9

        mitenkäs olisi jos minä saisin sinusta itselleni mies ystävän mitäs siihen sanot


      • min9

        oletko jo löytänyt seuraa


    • yök limanuljaskat ho

      Homous tulisi ehdottomasti lailla kieltää. Homous on ollut joskus rangaistavaa.. Toivon todellakin, että se olisi sitä edelleen. Olisin ekana laittamassa nimeni alle, joa laki tulisi, että homot linnaan.
      Homous on suvun suunnaton häpeä. Kasvatuksessa on mennyt vähänniiku pieleen, jos homo on kasvatettu.

      • vieraskorea

        Heh sinähän se aika diktaatori haluat olla,kaikki linnaan jotka ei sovi minun ajatus maailmaan,onneksi noita on vähän :)
        Taitais sulla olla sitten Suomen kokoinen vankila ;) Muuta Pohjois-Koreaan pääset toteuttamaan itseäsi :)


      • En ole tata kirjoittanut,joku on hack taman. En tieda sanoja mita on tassa.!!


      • Ilkka se ei ole minun kirjoiutus, so fuck off.


    • min9

      onko ketään suomalaista gay miestä joka haluaisi toisen gay miehen seuraa

    • Normaali mies

      Tohon homobaari asiaan vastaan ensinnäkin niin, että itse olen tälläinen ei vammainen normaalin näköinen nuori mies, mutta ei siellä homobaarissa muhunkaan juuri kukaan ikinä kiinnitä huomiota. Ihan yksin saan olla jos yksin sinne oon mennyt. Ja en ole enää muuten ikinä menossa näihin kyseisiin paikkoihin, kun en ole juuri pitänyt näistä paikoista.

      Jos voin kysyä millä tavalla olet vammainen? Kyllähän se voi olla vaikeeta löytää rakkaussuhdetta ns. ei vammaisista homo-miehistä. Oletko ajatellut suhdetta toisen vammaisen m iehen kanssaa. Voi olla vaikeaa löytää, mutta kyllähän se osuu kohdalle jos tarpeeksi kauan etsii :)

      Ja omalta kohdalta täytyyy sanoa, että vaikka oon tälläinen ns. normaali mies, niin itsekin olen ollut sinkkuna ja selibaatissa kohta varmaan 7 vuotta. Rakkaussuhdetta en ole ikinä kokenut, vaikka haluaisinkin.

      • Veggsu

        Rakkausuhteeseen liittyy yleensä onnekas sattuma. Baarit eivät ole helpoimpia paikkoja löytää rakasta, kun useimmat keskittyvät kavereihinsa, juomiseen tai ovat omissa maailmoissaan eikä herkästi näe, kuka on vapaa, kuka kiinnostunut tai otollinen kumppani. Joskus vain rohkea rokan syö. Jään murtaminen jollain tyhmällä kommentilla, tai kliseellä voi olla ihan hyvä aloitus.

        Meillä tavallisen oloisilla suomalaisilla on yksi vika. Olemme liian harmaita ja huomaamattomia hiirulaisia. Sensuaalisuuteen voi kannattaa panostaa. Vaatteet eivät ole vain lämmittämistä varten, vaan niiden tarkoitus on myös houkutella kumppaneja.


    • yagboy

      Kuten olen sanonut, ei ole työttömyyttä, vaan liian korkeita palkkoja.

      Ei ole vaikea löytää kumppania, on vain liian korkeat kriteerit.

      • Barru

        Niin. Suhde voi perustua muuhunkin kuin ulkonäköön.


    • Vecculi

      Rakkaussuhde lähtee yhteisestä hyväksymisestä ja kipinästä kahden ihmisen välillä. Rumuus ei ole mikään este, vaikka onkin hidaste.

      Etsi joku, joka tuntee samoin, jakaa saman arvomaailman ja syttyy samoista asioista. Uskon, että, jos tavoitteesi ei ole ihan pilvissä, sinulla on hyvät mahdollisuudet.

      Joskus pieni paikkakunta voi rajoittaa. Laajenna rohkeasti reviiriäsi, jos lähitienoolta ei löydy sopivaa.

    • minulla on sama kokemus itsekin olen vammanne olen yrittänyt etsi seuraa itselleni mut mua ei kukaan oo koskaan oikein halunnut :/ että tiiän kyllä miltä tuntuu :D

    • Meitsivaan1234

      WolfBoy voiko tiedustella et millä tavalla olet vammainen? :-0

    • Kaikkionitsestäkiinni

      Ei se vamma mikään este ole. Itse olen vähän päälle kakskymppinen ja minulla on cp-vamma joka näkyy liikkumisessani. Mennään takaisin asiaan: Tapasin mieheni joka on minua hieman norempi ja täysin terve Qruiserissa vähän yli vuosi sitten ja olemme edelleen yhdessä. Olemme myös ihan melkeimpä missä vaan julkisesti pariskunta ja mitään ongelmia ei ole ollut.

    • JUUTALAISTEN.KYRPÄ

      IMEKÄÄ JUUTALAISTEN HAISEVIA YMPÄRILEIKATTUJA KYRVÄN NUPPEJA

    • Anonyymi

      minkä ikäistä ja mistäpäin etsit jos vastaat nii minä vastaan myös

    • Anonyymi

      mitenkä olisi onko ketään toista gay miestä joka etsii toista gay miestä jos on niin toivon että joku yksinäinen gay mies vastaisi

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe