Hyvä leffa:
http://jobinposti.blogspot.fi/2013/01/kaappari.html
Kaappari
4
257
Vastaukset
- kriittinenn
Tätä elokuvaa on julkisesti haukuttu paljonkin mutta aika hyvä se oikeastaan oli,ja jännakin vaikka huumoria oli pistetty sekaan.Suomessa tehdään nyt niin hyviä elokuvia että ulkolaiset tekeleet jäävät toiseksi
- asd6
Omasta mielestäni oli aika huono. Alkuperäistä tarinaa oli muokattu liikaa sen nimissä, että oli saatu aikaan komediaa. Mutta tämä komedia ei juurikaan naurattanut. Kaappari oli elokuvassa ennemminkin kaveri kuin kaappaaja - eli jotenkin epäaidolta vaikutti sen puolesta.
- Aake K.
Melko heikko leffa. Kliffat suomalaisnäyttelijät ja tositapahtumiin perustuva fiilis pelastavat vähän lopputulosta, siis Suomessa ja suomalaisille. Jos tämä olisi ollut Hollywood-leffa, olisin lähtenyt kesken pois ja pitäisin sitä yhtenä huonoimmista, mitä olen ikinä nähnyt. Olen yllättynyt mikäli tätä näytetään joskus televisiossa useammin kuin sen yhden kerran tai mikäli leffasta puhutaan vielä kuukauden kuluttua. Parisen kertaa hymähdin väkisin väännetyille latteuksille, millä leffaa yritettiin keventää. Leffan paras anti oli se, että tiedän nyt tällaisenkin kaappaustapauksen Suomen historiasta. Itse elokuvaa pidän lähinnä ajantuhlauksena. Jotain kertonee sekin, että ystäväni nukkui puolen välin jälkeen elokuvan loppuun asti ja havahtui vain pari kertaa volumetason käydessä korkeammalla. Ihan viimeinen leffan lopetus-sekoilu drinkkeineen kruunaa koko komeuden, wtf. Kiitos tästä.
- Kaappari
Hyvä elokuva mielestäni. 4.5/5 Tähteä. Kannattaa katsoa ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823