Kertokaapas tähän erinäisiä muistoja ja sattumuksia liittyen pikku-Samariin. Onko joku muukin uinut siinä? Alle kouluikäisenä tyttönä olin isoveljieni kanssa leikkimässä pikku-Samarin rannalla kun pojat seilasivat lammella itse tehdyllä lautalla. Upposin reisiä myöten suonsilmäkkeeseen enkä olisi pois siitä päässyt jos eivät velipojat olisi tulleet apuun. Siinä sitten lammen rannalla kuivateltiin kastuneita vaatteitani nuotion ääressä etteivät vanhemmat olisi niin vihaisia kotona. Lammessa oli paljon ruutanoita ja vesi hyvin sameaa.
Pieni Sammakkolampi - muistoja
13
1018
Vastaukset
- Ex-teini.
Kyllä minä kerrran teinivuosina kännipäissäni kävin sinne kusella ja toisella kertaa sain mukaani jonkin kännisen muijan jota sitten vetäisin siinä rannalla viikseen....
- Anonyymi
No vai oli muijallas viikset sinähän kova hemmo.
- Anonyymi
Minä odotan innolla että isolle sammakkolammelle pääsee narkomaanit ja skitsofreenikot kuntoilemaan kun psykiatriatalo valmistuu.
- Anonyymi
Sammakkolammenpappa hillitsee nyt itsensä ja panee pienen pilinsä piiloon siellä pusikossa.
Jos skitsot näkevät pikkuruisen pilisi, he saattavat käyttää sitä onkimatona kokonsa puolesta - Anonyymi
Mikä ihmeen psykiatriatalo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen psykiatriatalo?
Puijonlaakson on suunnitteilla Suomen suurin mielenterveyspalveluja tarjoava laitos.
Asiasta ei ole tiedotettu etteivät asukkaat ryntää myymään asuntojaan.
- Anonyymi
Suonsilimäjuoksu on varmaan hyvä kuntoelulaji.
- Anonyymi
Siis onko tämä se pieni kuralätäkkö Ahkiotien vieressä? Ei tullut mieleenkään edes varvasta kastaa sinne, jo 1980-luvulla näytti vastemieliseltä.
Varsinaisessa Samarissa uitiin 1970/80 lukujen vaihteessa. - Anonyymi
Missä viipyy Valkeisenlammen muistelmat...
- Anonyymi
Pappa voi alkaa kirjoitella muistelmiaan lääninvankilassa jossa hänellä on vuosikausia aikaa muistella lammen piknikporukoiden puska-ahdistelutapauksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa voi alkaa kirjoitella muistelmiaan lääninvankilassa jossa hänellä on vuosikausia aikaa muistella lammen piknikporukoiden puska-ahdistelutapauksiaan.
Tässä on varmaan hänen suosikkitubevideonsa, nuo iki-ihanat Valkeisenlammen koirankusetusmaisemat:
https://youtu.be/jMovWqKSJUM?t=2480 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on varmaan hänen suosikkitubevideonsa, nuo iki-ihanat Valkeisenlammen koirankusetusmaisemat:
https://youtu.be/jMovWqKSJUM?t=2480Savossa on vielä lunta täällä on 30 lämmintä.
- Anonyymi
Tullooko sinne sammakkolammelle miten paljon mielisairaita kun tuo mielisairaala laitetaan kyssin kylkeen? tarviiko tässä rueta pelekeemään?kuulemme oovat kuitennnii melekosen agressiivisia .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076