liika stressaaminen

stressari

olen lukiota käyvä nuori nainen ja ongelmanani on stressaaminen pienistä ja usein aivan turhista asioista. Joitakin esimerkkejä: olen huomenna hakemassa kuntosalille korttia ja en ole käynyt täällä salilla ennen niin nyt sitten stressaan miten löydän salin, mistä pääsen sisään, missä vastaanotto on, missä on pukuhuone ym. Tiedän että kaikki tuo selviää kun menen paikan päälle ja että enhän voisi edes käymättä tietää noita asioita. Toinen esimerkki on että jos mene vaikka bussilla kaupunkiin niin mietin jo tunteja aikaisemmin miten pysäytän bussin tai monelta menen odottamaab bussia. Toki stressaan myös isoista asioista mutta tämä turhasta stressaaminen häiritsee. Mitä voisin tehdä asialle. Tulevan yönkin ja huomisen päivän mietin ja stressaan tuota kuntosali juttua, mikä on aivan typerää ja turhaa. Kaipaan asiallisia neuvoja ja vinkkejä! Kiitokset jo etukäteen!!

3

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss_vaitiny

En mäkää oikee tiiä, mitä vois tehä koska itekki stressaan just samalla tavalla.
      Mut oon pystyny vähän hallitsee sitä, sillain että ajattelen jotain ihan eri juttuu.
      Pakko ajatella vaan jotain muuta, mut aina ei kyl pysty.
      Tai sitte nipistelen itteeni, koska sillon se ajatus siitä stressaamisesta katkee hetkeks, koska se kohdistuu vähäks aika fyysiseen kipuun.

• Eipä tuossa kyllä ole muuta vaihto ehtoo kun mietit muita asioita mieluummin iloisia niin se stressi helpottuu

• jättihelokkia aina:)

Oikeasti se helpottuu vaan sillä että kohtaat ne tilanteet. Lopen ymmärrät että selviät aina! Kysyvä ei tieltä eksy! Toinen hyvä juttu on Jättihelokin siemenöljykapselit. Siis Echinaforce öljykapset, saa ihan tavallisista ruokakaupoistakin luontaistuotehyllystä. Itse aloin syömään niin n. 15 v sitten menkkakipuihin. Muutaman viikon syönnin jälkeeen tajusin että nehän vaikuttaa mielettömästi stressin sietokykyyn! Siitä asti olen niitä syönyt. Osta sellainen laatikko ja kokeile. Minä en niistä kyllä luovu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18764
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5725
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5297
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5186
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5021
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      78
      4933
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4463
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4127
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3433
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3115
    Aihe