Ydinkysymys miehille kuluu; voitteko aamulla heti herätessänne ottaa naisen lämpimään syleilyyn, sivellä hellästi hiuksia ja vartalon kaaria sekä antaa otsalle helliä suukkoja, jos kyse on vain "hoidosta"? Naisena en itse tällaisia asioita tee (varsinkaan suutele hellästi otsalle) miehelle, josta en sen enempää välitä, mutta miehet tuntuvat olevan kuitenkin niin erilaisia, että haluaisin tietää teidän ajatuksianne.
Asia liittyy tapaamani mieheen, jonka kanssa treffasimme kerran ja synkkasi heti tosi hyvin, väreilyä oli ilmassa. Hän kertoi rehellisesti kuitenkin heti ettei näe hyväksi asiaksi aloittaa seurustelusuhdetta, sillä on muuttamassa parin kuukauden päästä toiseen maahan töihin. Treffasimme silti sen jälkeen, päädyimme aikas kiihkeään seksiin illan päätteeksi ja jäin hänen luokseen yöksi. Minulla ei kovin paljolti ole kokemuksia satunnaissuhteista, joten en tiedä, osaanko lukea miesten eleitä oikein.
En tietenkään itsekään halua rakastua mieheen, joka on muuttamassa pois, mutta olen silti aika syvästi kiinnostunut - minkäs ihastumiselle voi! Sen vuoksi uteliaisuuttani haluaisin tietää, onko hänkin pohjimmiltaan vähän ihastunut minuun... Suoraan häneltä en asiaa todellakaan mene kyselemään, sillä ainakin omasta puolestani tiedän jo nyt, että hänen lähtönsä saattaa kirpaista ihan turhan paljon siitäkin huolimatta ettemme puhu tunneasioista ja että aiomme pitää "suhteemme" vain tapailuna.
Seksiä vai enemmän?
6
1333
Vastaukset
- väärä palsta..
sorry
- Mies
En usko että hän ihastunut, noin minäkin teen yhden yön pikille, koska naiset pitää siitä ja toisaalta on mustakin kiva helliä naista, mutta ei se mitään tarkoita ....
- roope
öö..siis mitä "enemmän"? Jos mies on ollut tyytyväinen hoitoosi, niin voi hyvinkin olla, että tulee uudelleen? Ei tällaiset kohtalaisen pysyvät hoidot niin harvinaisia ole.
- opettanut
Sillä on hyvä käytös, ei sen ihastunut tarvitse olla. Ei kaikki yhden yön jutun miehet pakene paikalta housuja ylös vedellen ja hätäisesti huudellen:soitellaan.
- mies vaan
Ei miehet, kuten ei naisetkaan, pysty päättämään etteivät ihastu. Jos ihastuminen on tullakseen ei siihen vaikuta poismuutot tms. Asioita voi ja pystyy aina järjestellä jos on rakastunut ;)
Ja niistä aamuista, silloin voi hetkeksi unohtaa muun maailman ja tulevaisuuden ja nauttia vain siitä hetkestä ihanan naisen kanssa. Ne hetket on elämän kultahipuja :) - NeitiQ
Ei mies sinusta valita, olet vaan hetken korvike, kun on kerran lahdossa ulkomaille. Varmasti pitaa sinusta paljon, mutta en usko, etta rakastaa. Ja hanhan sanoi, ettei halua alkaa seurustella, koska on lahdossa pois, joten han on ollut rehellinen sinulle.
Kysymys on siis: seksisuhteesta. Jos itse myos nautit, niin mikas siina.
Kirjoitin sen takia, koska itsellani oli samanlainen tilanne muutama vuosi sitten. Olin sinkku, ja tapasin ' vihdoinkin ' elamani miehen, mutta han oli lahdossa tyokomennukselle, eli pois suomesta ja kauas !!!
Olimme yhdessa n. 6kk ennenkuin han lahti, ja koko ajan siis seurustelimme, ei olisi tullut mieleenikaan, menna sankyyn hanen kanssaan jos mukana ei ole tunteita.
Mies oli poissa seuraavat 6kk, ja koko se aika olimme ' TIIVIISSA ' puhelinyhteydessa toisiimme, ja kirjoittelimme, meilasimme, ... Ja siinahan sita rakastui vaan enemman.
Mies tuli lomille suomeen 6kk:den jalkeen ja sen jalkeen kaikki onkin ollut selvaa, eli kun mies seuraavan kerran lahti, niin oltiin menty kihloihin ja mina vain suoritin opintoni suomessa loppuun ja sen jalkeen seurasin miesta ulkomaille. Ollaan edelleen onnelisesti yhdessa, 3.5 vuoden jalkeen.
Viestini sinulle onkin: EI SE ESTA RAKASTUMASTA JOS LAHTEE ULKOMAILLE, SEHAN VAIN KERTOO MITEN PALJON HAN VALITTAA SINUSTA, MUTTA JOS SUHDE ALUSTA ALK. ON SILLA TASOLLA ETTA EI SEURUSTELLA, VAAN PIDETAAN HAUSKAA, NIIN EI SE MINUSTA KYLLA RAKKAUDELTA KUULLOSTA TAI, ETTA MIES AJATTELISI SINUN TUNTEITA, EDES HIEMAN. HAN OTTAA MITA HALUAA. ITSE EN JATKAISI TUOLLAISTA SUHDETTA, MISSA MINUA EI KUNNIOITETA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679